צריך המלצה לשלט אוניברסלי שיחליף את השלט הבעייתי של SOLO 7C - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך המלצה לשלט אוניברסלי שיחליף את השלט הבעייתי של SOLO 7C


JentuS

Recommended Posts

שלום לחברי הפורום .

לא ידעתי לאיזה פורום לשייך את הנושא שלי , אבל מכיוון שמדובר על שלט של אז החלטתי לפתוח את הנושא כאן .

כמו שאולי כבר כמה מכם שמעו על הבעיה של השלטים שבאים עם של Microlab מדגמים Solo 6C ו-Solo 7C , אני גם כן פונה אליכם לקבלת עזרה באותה הבעיה המדוברת שגם אני ניתקלתי מהימים הראשונים של השימוש ברמקולים אלו שקניתי מדגם ה-Solo 7C .

אני חייב לציין שאלו באמת איכותיים , ולא סתם הם מקבלים שבחים ברחבי הרשת , אבל ! , השלטים שלהם (שזה אותו השלט של שני הדגמים) פשוט על הפנים ! הם לא מתפקדים כמו שצריך מהימים הראשונים של השימוש (חוויתי את זה על בשרי כמו שאומרים) , הם עדינים מאוד ונהרסים ממש מהר .

אני פשוט לא מבין את הנקודה של היצרנית , לייצר כאלו ברמה טובה עד גבוה אבל להרוס הכל עם איזה שלט ''מסריח'' , מה הטעם אני לא מבין .

אז השאלה שלי אליכם היא :

בגלל שאני לא רוצה להתחיל להתעסק עם מימוש האחריות , נסיעות לפה ולשם , לאבד את הזמן שלי , ובגלל שאני דיי בטוח שהבעיה היא לא בשלט ספציפי אחד אלא בכל השלטים מהקו ייצור הזה , אני מעדיף להחליף את השלט המקורי של הרמקולים האלו בשלט אוניברסלי .

האם זה אפשרי עבור הרמקולים האלו ? , אם כן האם אני אקבל את אותה השליטה מהאוניברסלי על כל הפונקציות כמו בשלט המקורי או שיהיה חסר משהו ?

ואם באמת ישנם שלטים כאלו שיכולים להחליף את המקורי , אז על איזה הייתם ממליצים לי ?

תודה לעוזרים ולמגיבים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:lol:http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=548657.0

ישנה חברה סינית בשם CHUNGHOP המייצרת מגוון אדיר של שלטים אוניברסליים, כולל כאלה הלומדים משלט קיים.

אני מתכוון להזמין לי אחד עבור ה 6C שקניתי.לא נראה לי שתהיה לו בעיה ללמוד את השלט של מיקרולב (אם כי כמובן לא בדקתי).

דגם זול שנראה שיעשה את העבודה - SRM-403E (כמה דולרים באיביי)

דגם שעושה הכל חוץ מקפה: L988E ב DX.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה וההמלצה .

אכן שלטים של מסדרת ה-Harmony נראים טוב ואיכותיים אבל הם דיי יקרים , אני חושב שזה מוגזם לשלם סכומים שכאלו עבור השלטים האוניברסליים , דווקא דיי אהבתי את דגם ה-ONE שלהם , אבל עוד פעם , לשלם בסביבות ה-1000 ש''ח עבור שלט שכזה לדעתי אין בזה היגיון , אפילו הרמקולים שלי עלו פחות :P .

בדקתי גם את השלט של CHUNGHOP , את הדגם ה''יקר'' שהוא RM-L988E שעולה בסביבות ה-19 דולר ב-DX , סה''כ נראה טוב , יכולת למידה משלטים מקוריים גם כן , יש לו גם מסך תצוגה קטן והוא נראה פחות או יותר באיכות טובה .

נראה לי שאני גם כן אזמין לעצמי אחד כזה , במיוחד שהמחיר שלו לא כזה גבוה (בסביבות ה-80 ש''ח) , לדעתי השלט הזה יוכל לשלוט על ה-SOLO 7C שיש לי , וגם בנוסף על הטלוויזיה והממיר שממוקמים כולם באותו החדר .

אבל אם למישהו יש עוד המלצות על שלטים מסויימים שיכול ליהיות שאני פיספסתי , אני אשמח לשמוע מכם עוד המלצות .

תודה לכל מי שעוזר .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב , עדכון .

בסוף אני החלטתי לקנות מאיביי שלט של Logitech דגם Harmony 650 , לדעתי זהו שלט מצויין עבור השימושים שלי (במיוחד שיחליף את השלט הבעייתי של הרמקולים) , השלט הזה יחליף לי 4 שלטים בחדר .

והמחיר שלו באיביי יחסית לא יקר , משהו בסביבות 40 דולר .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיות שיש לי עם השלט שלי , תיארתי אותם בתחילת הנושא .

דבר שני , יש לי ייס , אני לא יודע אם השלט של ייס הוא שלט לומד או לא , אבל זה לא משנה כי גם השלט של ייס לא עובד כמו שצריך , הרבה פעמים הוא לא מגיב ללחיצות . הוא דיי ישן , ולהחליף אותו אצל ייס תמורת 50 ש''ח זה לא שווה , עדיף לי כבר להזמין מחו''ל את השלט שכתבתי עליו לפני , שהוא עולה סה''כ בסביבות ה-150 ש''ח , חדש .

אז עדיף לי לקנות אחד כזה , זהו שלט טוב ואיכותי , ששולט על עד 5 מכשירים , וזה בדיוק מה שאני צריך , שישלוט לי על הרמקולים והממיר ויחליף את השלטים המקוריים הבעיתיים , ובנוסף יחליף לי את השלטים המקוריים של הטלוויזיה שלי ושל המזגן אפילו .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השלט של המזגנים (במזגנים אצלי לפחות) שולח את כל האינפורמציה שלו בכל לחיצה, זאת אומרת נניח אתה רוצה להעלות מעלה אז הוא שולח גם את זה שהוא על חום, עוצמת מאוורר אוטומטית, ללא טיימר\מצב לילה וכו'. אז אם תנסה ללמד שלט לומד מהשלט של המזגן, הוא פשוט ישמור PRESET-ים בכפתורים במקום שכל אחד יפעל כמו שצריך... מה גם שאפילו אם במזגן שלך זה לא עובד ככה, אתה הרי צריך לראות את כל ההגדרות של המזגן על התצוגה של השלט, לא ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חח , בקשר לשלט של המזגן לדעתי אתה צודק , לא חשבתי את האמת על קטע התצוגה שעל השלט של המזגן :xyxthumbs: .

אבל עזוב , נניח שהשלט שאני אזמין מחו''ל לא יחליף את השלט של המזגן , אז לא נורא , העיקר שהוא יחליף את השלט הבעייתי של הרמקולים ואת השלט של ייס שגם הוא מתפקד לא כמו שצריך + יחליף את השלט של הטלוויזיה , עדיין לדעתי זה שווה להזמין שלט כזה במחיר הזה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחחחחחחחח תגיד, אתה יודע שהכפתורים מצד ימין ושמאל של הווליום גם שולטים על הווליום באותה צורה בדיוק אגב ??? אם אלו היו הכפתורים הבעייתיים שלך חבל לך על הכסף!

ואגב עם השלט הלומד של , כשאני מלמד אותו משלט של או מערכת בייתי, זה ממש מעצבן ומעפן כי הוא מתייחס גם לאורך הלחיצה שלך. נגיד הכפתור ימינה יכול לעבור בתור כפתור שנלחץ פעם אחת וזהו במקום כפתור שאתה ממשיך להחזיק אותו והוא ממשיך לשדר "ימינה", אותו דבר ווליום, דפדוף, וכו'... או שהוא יכול ללמוד על כפתור שלא אמורים להחזיק כאילו הוא כן כפתור שמחזיקים וכאלה. די מעצבן ודורש הרבה נסיונות ללמד אותו, לפעמים גם הוא סתם הופך כפתור אחד לאיטי וכפתור אחד למהיר שזה מפריע לכתיבה למשל, אם אתה לוחץ כמה פעמים בשביל להחליף אות על אותו כפתור. אז אם תסתדר עם השלט של הסולו עם הכפתורים הנוספים לווליום תחשוב לוותר על ההרמוני ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה , בלי להשמיץ או משהו , אבל אתה משווה פה איזה שלט מול שלט של חברה מוכרת כמו לוג'יטק .

אני בטוח שלוג'יטק השקיעו מאמצים בשלטים שלהם בכדי שדווקא דברים מהסוג הזה לא יהיו , בשביל זה הם מפתחים אותם , שיחליפו את השלטים המקוריים ויהיו כמה שיותר נוחים , דוגמא מצויינת לכך היא שלט הדגל החדש שלהם Harmony Touch , תראה עליו ביקורות , אבל כמובן הוא יקר מידי , אבל זה לא אומר שהשלטים היותר זולים שלהם כמו לדוגמא השלט שאני רוצה לקנות , ההרמוני 650 יהיו הרבה יותר נחותים ולא יבצעו את מה שנועדו לעשות .

בקיצור נראה , בעוד כשבוע אני מזמין לעצמי את ה-650 , יגיעה , אני אבדוק אותו ואז אני ארשום פה את חווית השימוש בו :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...