פורסם 2012 בנובמבר 2712 שנים קראתי בקישור שלהלן:http://technewspedia.com/nvidia-claims-partially-support-directx-11-1/ש-Nvidia לא באמת מימשה את כל הממשק ושהחסירה מספר פיצ'רים שהבולטים שבהם הם:(Target-Independent Rasterization (2D rendering only(16xMSAA Rasterization (2D rendering onlyOrthogonal Line Rendering ModeUAV (Unordered Access View) in non-pixel-shader stagesהפיצ'רים הללו אמורים להיות ממומשים באמולציה בתוכנה.לדעתי זו הטעייה חמורה של הצרכנים ואפילו עילה לתביעה.מה אתם חושבים? נראה לכם שהתמיכה החלקית בD3D 11.1 תפגע בנו בצורה כלשהי בעתיד?אני לא מספיק מתמצה בפיצ'רים החסרים כדי לדעת איך זה ישפיע.
פורסם 2012 בנובמבר 2712 שנים לא ממש מדאיג אותי.http://www.brightsideofnews.com/news/2012/11/21/nvidia-doesnt-fully-support-directx-111-with-kepler-gpus2c-bute280a6.aspx90% of differences between 11.0 and 11.1 are software anyways
פורסם 2012 בנובמבר 2812 שנים קראתי נורא ברפרוף אז אם הבנתי נכון, התמיכה החסרה ב11.1 היא באפשרויות שלא רלוונטיות למשחקים ? ובשביל משחקים יש תמיכה מלאה ב11.1 בעצם ?האמת שזה מאכזב בטירוף אם זה לא יתמוך ב11.1 במשחקים ! ו-סינדרוםE , מה זה משנה אם ההבדל בחומרה או בתוכנה, אם לא תוכל להפעיל 11.1 בגלל הכרטיס אז לא תוכל להפעיל אותו, וזה לא משנה אם ההבדלים הם בעיקר בתוכנה או בחומרה .
פורסם 2012 בנובמבר 2812 שנים ההבדלים זניחים מאוד. כמו שאלה שהיו בין DX10 לבין DX10.1.זה לא 90% הבדלים תוכנתיים,זה 90% גימיק לגרום לאנשים לקנות כרטיסי מסך "תומכים".לא יהיה משחק מחשב שיתמוך ב-DX11.1 בלבד ולא ב-DX11. שום יצרן משחקים לא מספיק אידיוט לתת לעצמו כדור בראש.
פורסם 2012 בנובמבר 2812 שנים למרות שאאל"ט בזמנו ASSASSIN CREED הראשון הראה שיפור ביצועים יפה תחת 10.1.
פורסם 2012 בנובמבר 2812 שנים ב-AC הראשון היה DX10.1 למשך כמה שבועותוזה למה? פשוט מאוד, בפאצ' השני יוביסופט הבינה שהיא מזיקה לעצמה והוציאה DX10 או 9 בלבד אחרי שראתה את הנזק הפוטנציאלי שהיא עושה לעצמה שיווקית
פורסם 2012 בנובמבר 2812 שנים לא, התכוונתי מזיקה לעצמה. להיות עוין כלפי יצרנית כרטיסי המסך הגדולה בעולם זה לא צעד חכם, בכלל. יוביסופט הבינה את זה מהר מאוד.
פורסם 2012 בנובמבר 2812 שנים עוין? היא סה"כ שיפרה את המוצר שלה ונסוגה בגלל לחץ. לפי זה חברות המשחקים שמוסיפות PHYSX עוינות את ATI?
פורסם 2012 בנובמבר 2812 שנים היא שיפרה את המוצר זה נכון, הוא עדיין נשאר עוין כלפי החברה ומשתמשי המוצרים שלה.חברות שמוסיפות את PhysX הן חברות שעובדות חברות קרובה ל-NVIDIA והמשחקים שהן מוציאות לרוב יהיו תחת Unreal Engine 3 עם התמיכה הזאת (Borderlands 2, UT3, Batman). זה עושה טוב ל-NVIDIA ואותן החברות הללו גם מרוויחות כסף על העניין.בזמנו כשפרוייקט PhysX התחיל, נתח השוק של AMD בכרטיסי המסך היה נמוך משמעותית ממה שהוא היום וחברות, גדולות וקטנות כאחד לא ראו הרבה בעיה ב-"לפנק" את משתמשים בתוספות כמו PhysX. לאחרונה, מצב השוק השתנה משמעותית לטובתה של AMD בזירת מפתחי המשחקים כחברות גדולות ובראשם EA עובדות בצמוד ל-AMD, הן בפן השיווקי והן בפן העבודה הצמודה עם החומרה (שלא לדבר על מונופול החומרה הקרב של AMD בשוק הקונסולות). היום באופן כללי צ'ופרים לחברה כזאת או אחרת נהיים נדירים משמעותית בגלל שחברות מבינות שרווח גדול אין להן מזה.לכן, תמיכה ב-DX11.1 או יותר נכון חוסר תמיכה, הוא לא דבר שצריך לעניין משתמש כשהוא קונה כרטיס מסך. הוא צריך להביט במחירים, צריכת חשמל, בונוסים שהוא מקבל מאליו בכל מצב (ממתקים בדרייבר) וכו'. ביום שבו יושק משחק ה-DX11.1 שהוא לא גימיקי בתמיכה שלו ואכן מראה תוספת ביצועים בזכות ה-API המשופר או לחלופין איכות תמונה מפורטת יותר - אני צנצנת חמוצים.
פורסם 2012 בנובמבר 2812 שנים לא טענתי זו סיבה לקניית כרטיס מסך, רק ציינתי שDX10.1 לא היה כל כך חסר תועלת כמו שתואר.
פורסם 2012 בנובמבר 2812 שנים מחבר ואם בD3D 10.1 עסקינן, אני חושב שאכן זו דוגמה מצויינת לכך שייתכן שמדובר בלא יותר מגימיק.כאשר קניתי את הHD4870, נתקלתי בקישורים כדוגמת:http://www.radeon.com/HD4800.htmlאני אחסוך מכם את הקריאה ואצטט את השורה הרלוונטית:Play today while preparing for tomorrow with tessellation, support for ® 10.1 and scalable ATI CrossFireX™ technology.אפילו בspecs כתוב שיש Programmable tessellation unit AMD הבטיחו לי שאם אני קונה את HD4870, שתומך בטכנולוגיה 10.1, אני איהנה מtesselation בעתיד.נחשו מה? לא דיי בכך שאף אחד לא מימש טסלציה על הכרטיס הזה, AMD עוד נישלו את הכרטיס לחלוטין מחבילת הדרייברים התקופתית שלהם.כדאי שמי ששוקל לקנות AMD שיהיה מודע למדיניות הדרייברים שלהם. בNVIDIA יש תמיכה הרבה יותר אחורה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.