פורסם 2012 בנובמבר 1713 שנים קניתי מוצר מאיביי ב-13/11 מהמוכר הזה http://myworld.ebay.com/digitalskys_sz?ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1181לפני כמה ימים שלחתי לו הודעה ושאלתי מה קורה עם המוצר, מתי הוא אמור להגיע.זו הייתה התגובה: Dear Customer, Thank you for your support!This project to give you the inconvenience, we express our most sincere apologiesAs of today the project is still not received, we are worried that this project is missingWe give you a full refund, or new to send a project.You choose?We are honest seller, we are sincere, we are not a liar!Your satisfaction is our principle of servicePlease be assured that we will not let you have any economic losses, we will provide you 100% satisfactionThank you for your understanding and tolerance!I wish you and your family a lifetime of happiness, I wish you and your family good health!We work together to solve this problem we patiently wait for your reply,אחר כך שלחתי לו הודעה שלא הבנתי את ההודעה ושאלתי שאלות ספציפיות- מה שלב המשלוח, האם הוא שלח או לא שלח וכו'. לאחר יום התקבלה אליי אותה ההודעה (כנראה מדובר בהודעה אוטומטית).לא הבנתי מה הוא אומר שם, הוא שלח או לא שלח את המוצר? הוא דיבר שם על החזר כספי או משהו כזה, מה העניין?
פורסם 2012 בנובמבר 1713 שנים כנראה שהמוכר משתמש בGoogle Tralslate או משהו בסגנון.הוא שואל אותך אם אתה רוצה זיכוי כספי או שישלחו לך את המוצר בשנית.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.