עבור לתוכן

העדפת פרסום הכנסות ממכירות משחקים על פני מספר עותקים שנמכרו בדומה לסרטי קולנוע

Featured Replies

פורסם

ממתי המנהג הזה החל?

לאחרונה אני נתקל במקרים רבים של חברות אשר מפיצות משחקים בעלי תכונות של שוברי קופות (Halo, Call of Duty) אשר נותנות עדיפות על פירסום של הכנסות ממכירות משחקים על פני מספר העותקים שנמכרו, על מנת להציג את ההצלחה שלהם (מנהג שמקורו בתעשיית הקולנוע).

לדוגמא: לאחר ש-Black Ops 2 יצא, אקטיויזן פרסמה רק את ההכנסות שהמשחק גרף ב-24 השעות הראשונות להשקתו (חצי מיליארד דולר), כאשר מספר העותקים שנמכרו, נותר בלתי ידוע (לינק) (ניתן לקרא גם בערך בויקיפדיה האנגלית, שבינתיים רק סכום ההכנסות ממכירות משחקים מופיע שם, ללא מספר עותקים שנמכרו).

באופן דומה, לאחר ש-Halo 4 הושק, מיקרוסופט פרסמה רק את ההכנסות שהמשחק גרף ב-24 שעות הראשונות לשחרורו וכן את הכנסות סוף השבוע שלו, ונכון לעכשיו היא עדיין לא פרסמה את מספר העותקים שנמכרו, כאילו מדובר היה בשובר קופות הוליוודי ולא במשחק וידאו: (לינק) (ניתן לקרוא גם בערך בויקיפדיה האנגלית, שגם שם מופיע כעת רק סכום ההכנסות ממכירות משחקים, ללא מספר עותקים שנמכרו).

ממתי בכלל החל הטרנד הזה של פרסום הכנסות ממכירת משחקי וידאו בדומה לסרטי קולנוע? (הפעם הראשונה שאני ראיתי דבר כזה, היה ב-Halo 2, שהיה הראשון לשבור שיא כלשהו בתעשיית הקולנוע והבידור בכלל)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים