עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Intel SSD Toolbox פירמט את מערכת ההפעלה

Featured Replies

פורסם

אשמח לדעת האם מישהו נתקל בתופעה הנ"ל

יש לי מחשב חדש שעובר כבר מס' ימים, עם התקנה נקייה של חלונות 7

התקנתי בערב את התוכנה שבאה עם דיסק הSSD של אינטל, הSSD Toolbox

היה רשום שם שמומלץ לבצע אופטימיצזיה מדי שבוע והאם אני מעוניין לבצע כעת, לאחר דקה המחשב חטף BSOD > BAD_POOL_CALLER

כשהוא עלה, הוא היה ריק לחלוטין - לא תוכנות, לא דרייברים, כאילו מערכת ההפעלה עלתה מ0!

אפילו RollBack RX נעלמה כליל (למי שמכיר), שהיא בכלל מוסתרת על הדיסק ויושבת על הMBR ואמורה לעלות לפני שהווינדוס עולה.

מישהו נתקל?

האם אני עשיתי משהו לא בסדר? ???

פורסם
  • מחבר

218 צפיות 0 תגובות?

איכזבתם :(

פורסם

זה יכול להיגרם מהמון סיבות. ה-windows חזר לעבודה?

פורסם
  • מחבר

כמו שאמרתי, אחרי הblue screen עשיתי ריסט

הווינדוס חזר לעבוד כאילו עכשיו הותקן בלי תוכנות דרייברים כלום כמה תיקיות שהיו על C נעלמו כליל

וRollback גם כן (שזו תוכנה שמותקנת על הMBR בנפרד מחלונות) שגם אם הווינדוס הלך תוך 10 שניות ניתן לבצע שחזור מטרום עליית חלונות

פורסם

תנסה לשחזר את הקבצים עם recuva למשל.

בכל מקרה הבעייה כנראה תוקנה (מדובר בבעייה חומרתית של גישה ל-data pool).

פורסם
  • מחבר

לא היו קבצים חיוניים אבל מדובר על זמן שהשקעת בשביל להתקין תוכנות וכו'.

מה זאת אומרת הבעייה תוקנה? אתה יכול לתת לי לינק הסבר לבעייה שאתה מתאר שאני אלמד?

תודה רבה

פורסם
  • מחבר

מדובר על מחשב חדש - לוח חדש, זיכרון חדש, מערכת הפעלה חדשה, דיסק SSD תקין...

הרצתי בדיקת זכרונות בלילה - גם תקין

אני אמנע מלהתקין את התוכנה של intel בשנית וגם אבצע Clone לדיסק נוסף

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.