עבור לתוכן

דו"ח שעות עבודה באקסל, הסתבכתי קצת!

Featured Replies

פורסם

התחלתי עבודה חדשה בבית החולים, ואני מעוניין לבנות קובץ אקסל אוניברסלי, שיתאים לכל חודשי השנה, לחישוב המשכורת.

העניין קצת מסתבך בגלל אופן חישוב המשכורת בעבודה, ותכף אסביר!

שכר שעתי בסיסי: 27.69 ש"ח לשעה.

אם תסתכלו בתמונה שצירפתי, אתם תראו שמעבר לשכר הבסיס, מגיעים לי גם תוספות שונות ב-% על כל שעת עבודה בזמנים השונים של היום! וכדי לסבך את העניין עוד יותר, את התוספות הנ"ל אני לא מקבל באותה משכורת, אלא מצרפים אותה במשכורת שתבוא אחריה! זאת אומרת, שסה"כ שכר בסיס וסה"כ שכר של תוספות צריך להופיע בעמודה נפרדת, כי בתכלס אני לא אקבל את שניהם ביחד.

השאלה היא, איך בונים דבר כזה באקסל? אין לי ידע כזה רחב בתוכנה, ואני בקיא רק בדברים בסיסיים ונוסחאות פשוטות.

כדי לחדד את העניין, אני מעוניין בטבלה שאקליד לתוכה תאריך, שעת כניסה ושעת יציאה-->אוטומטית תחשב סה"כ שעות לאותה משמרת, תעשה סיכום סופי של מספר השעות ותכפול בשכר הבסיס. /// בנוסף לזה, היא תצטרך גם לפרק את היום לארבעה מרכיבים כפי שמצויין בתמונה, כל מרכיב עם תוספת שונה ב-%, ולחשב ולסכם את מספר השעות בהתאם לכמות התוספות ב-% לעמודה סופית. קצת סיבכתי את עצמי עם ההסבר הזה, אבל לפי התמונה אפשר להבין על מה אני מדבר.

מאוד אשמח לעזרה בנושא.

עריכה: תרגמתי את התוספת באחוזים לשקלים בקובץ האקסל...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים