פורסם 2012 בנובמבר 1013 שנים לפני שנתיים וחצי קניתי מסקי-פיסי כונן של wd.לפני מספר שבועות לא היה ניתן לגשת לכונן, לא ניתן היה לפרמט אותו, גם שהוא הותקן עם כבלים אחרים ובמחשבים אחרים.החנות ממנה קניתי את הכונן נסגרה ו"זד" מחשבים מטפלים בנושא מימוש אחריות של לקוחותיהם.שלחתי את הכונן ל"זד", ששלחו אותו ל-טקדטה שהבנתי שהיו הספק של סקי-פיסי בזמנו."זד" מחשבים טענו שהכונן הוחזר מטקדטה ללא החלפה והחזירו לי את הכונן.יצרתי בעצמי קשר עם טקדטה, שאומרים שמעולם לא נשלח להם הכונן התקול.ביקשתי אני לטפל בעניין ההחלפה ישירות מולם, אך נציג טקדטה התעקש שהם לא עובדים מול לקוחות קצה, וזה שהחנות שממנה רכשתי נסגרה לא עזרה לקדם את התהליך מולם. על אף שנתתי לו את המספר הסידורי של הכונן, הוא סרב לאשר או להכחיש שהוא באמת סופק מהם ולא מנציג אחר.אני רוצה להחליף את הכונן ודי תקוע, למישהו יש רעיון איך להתקדם מכאן?
פורסם 2012 בנובמבר 1013 שנים נפלת בין הכסאות...למיטב זכרוני אין דבר כזה "לא עובדים מול לקוחות קצה". הם מחוייבים לטפל בך אם אתה פונה אליהם ישירות.תצטט לבחור בטלפון את הסעיף הרלוונטי בחוק (מישהו תכף יעלה הנה לינק) ואם ימשיך להתפתל... תאיים בתביעה בביה"ד לתביעות קטנות.
פורסם 2012 בנובמבר 1113 שנים מחבר אני אשמח אם מישהו יוכל להעלות את הלינק לסעיף הרלוונטי בחוק, לא מצאתי בחיפוש בפורום.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.