היזהרו עם שימוש ב- PayPal - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

היזהרו עם שימוש ב- PayPal


sashakrik

Recommended Posts

שלום,

אני רוצה לשתף במקרה שקרה לי:

רכשתי דרך איביי כונן קשיח משומש בנפח 1 טרה ושילמתי באמצעות פייפאל.

הכונן הגיע תקול, לא מזהוהה כלל במערכת ועושה קליקים.

הנושא הגיע למצב שהייתי צריך לפתוח קייס נגד המוכר ובחרתי לעשות זאת דרך פייפאל.

הונחתי ע"י המערכת לשלוח את המוצר למוכר על מנת שאוכל לקבל את כספי.

שלחתי את המוצר בדואר רשום באמצעות דואר לפורטוגל.

קיבלתי מפקידת הדואר אישור משלוח בדואר רשום ועליו מדבקה עם המספר והפקידה רשמה את מדינת היעד פורטוגל.

עקבתי אחרי המשלוח באמצעות האתר של דואר ואז דואר פורטוגל וראיתי שהמוכר לא לקח את המוצר והחזירו אותו בחזרה לשולח.

עבר הרבה זמן והמוצר חזר אלי.

נציגי פייפל סגרו את הקייס והחליטו שאני לא זכאי להחזר כספי מכיוון שעל אישור המשלוח לא מצויינת כתובת מלאה אלא רק מדינה.

פתחו בשבילי פעמיים ערעור וגם שני הערעורים נסגרו.

לידיעתכם !!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיברתי היום עם נציגה טלפונית אמרתי לה שאני מוכן לשלוח פעם נוספת היא אמרה לי "אין צורך אל תשלח"

ועוד משהו מתי שהמוצר חזר אלי כי המוכר סירב לקבלו אז הגעתי לסניף הדואר וצילמתי עם מצלמה איך שאני מוסר את הפתק לפקידה ואוסף את החבילה וצילמתי את החבילה שרשום עליה הכתובת שאליה שלחתי ופתחתי את האריזה מול המצלמה וצילמה את הכונן עצמו.

נציג טלפוני אחר של פייפל שדיברתי איתו אמר שמבחינתם צילום וידיאו שכזה אינו כביל

אני ממש מצטער על כך שפתחתי את הקייס דרך פייפאל ולא דרך .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז המוכר שיקר בEbay.

במקרה כזה באמת נראה לי שהיה עדיף אם היית עושה פניה דרך .

אתה יכול לנסות בכל זאת לפנות לתלונות של למרות שזה קצת מאוחר מדי.

ואני מניח שהשארת לו פידבק גרוע מאד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיברתי היום עם נציגה טלפונית אמרתי לה שאני מוכן לשלוח פעם נוספת היא אמרה לי "אין צורך אל תשלח"

ועוד משהו מתי שהמוצר חזר אלי כי המוכר סירב לקבלו אז הגעתי לסניף הדואר וצילמתי עם מצלמה איך שאני מוסר את הפתק לפקידה ואוסף את החבילה וצילמתי את החבילה שרשום עליה הכתובת שאליה שלחתי ופתחתי את האריזה מול המצלמה וצילמה את הכונן עצמו.

נציג טלפוני אחר של פייפל שדיברתי איתו אמר שמבחינתם צילום וידיאו שכזה אינו כביל

אני ממש מצטער על כך שפתחתי את הקייס דרך פייפאל ולא דרך .

כן, פעם הבאה DISPUTE פותחים באיביי ולא בפייפל.

Customer Protection Program איביי נותן . זה רשום על כל דף מכירה - מה שעוד לא נתת קישור אליו

ומה שמגן עליך במקרים כאלה.

עריכה: אתה יודע לקרוא ?

"We specialize in providing hard drives for data recovery services

על כל הדיסקים של אותו מוכר

לא פלא שהוא לא הסכים לקבל את הדיסק חזרה! קנית דיסק AS IS , שמתואר כמשומש. למה ציפית שהוא יהיה שמיש? הוא מוכר דיסקים קשיחים עבור שחזור מידע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל באמת שלא פתחת דרך איביי עצמם,יכול להיות שהייתה תוצאה אחרת (למרות ששום דבר לא מובטח)

ברשותך,יש לי שאלה אחרת.

עקבתי אחרי המשלוח באמצעות האתר של דואר ואז דואר פורטוגל וראיתי שהמוכר לא לקח את המוצר והחזירו אותו בחזרה לשולח.

איך עקבת באתר הפורטוגלי אחרי הפריט? הוא מזהה קודים עם סיומת IL?

אני שואל משום ששלחתי פריט לחבר באנגליה,כאן כמובן באתר הדואר המעקב הסתיים כשזה עלה לטיסה יומיים אחרי המשלוח (הפריט שוגר לאנגליה).

אבל באתר הבריטי (ROYALMAIL) זה לא זיהה לי את הקוד הישראלי ולמעשה לא הייתה לי שום דרך לדעת שהפריט הגיע ונאסף\או הוחזר (למעט הגינותו של החבר,למזלי).

אודה לתשובה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...