פורסם 2012 בנובמבר 113 שנים שלום,אני רוצה לשתף במקרה שקרה לי:רכשתי דרך איביי כונן קשיח משומש בנפח 1 טרה ושילמתי באמצעות פייפאל.הכונן הגיע תקול, לא מזהוהה כלל במערכת ועושה קליקים.הנושא הגיע למצב שהייתי צריך לפתוח קייס נגד המוכר ובחרתי לעשות זאת דרך פייפאל.הונחתי ע"י המערכת לשלוח את המוצר למוכר על מנת שאוכל לקבל את כספי.שלחתי את המוצר בדואר רשום באמצעות דואר ישראל לפורטוגל.קיבלתי מפקידת הדואר אישור משלוח בדואר רשום ועליו מדבקה עם המספר והפקידה רשמה את מדינת היעד פורטוגל.עקבתי אחרי המשלוח באמצעות האתר של דואר ישראל ואז דואר פורטוגל וראיתי שהמוכר לא לקח את המוצר והחזירו אותו בחזרה לשולח.עבר הרבה זמן והמוצר חזר אלי.נציגי פייפל סגרו את הקייס והחליטו שאני לא זכאי להחזר כספי מכיוון שעל אישור המשלוח לא מצויינת כתובת מלאה אלא רק מדינה.פתחו בשבילי פעמיים ערעור וגם שני הערעורים נסגרו.לידיעתכם !!!
פורסם 2012 בנובמבר 113 שנים אני הייתי מנסה לפנות שנית לפייפאל ולהסביר על המקרה.תסביר שאתה מוכן לשלוח את הכונן שנית ולעקוב אחרי הדרישות שלהם.
פורסם 2012 בנובמבר 113 שנים מחבר דיברתי היום עם נציגה טלפונית אמרתי לה שאני מוכן לשלוח פעם נוספת היא אמרה לי "אין צורך אל תשלח"ועוד משהו מתי שהמוצר חזר אלי כי המוכר סירב לקבלו אז הגעתי לסניף הדואר וצילמתי עם מצלמה איך שאני מוסר את הפתק לפקידה ואוסף את החבילה וצילמתי את החבילה שרשום עליה הכתובת שאליה שלחתי ופתחתי את האריזה מול המצלמה וצילמה את הכונן עצמו.נציג טלפוני אחר של פייפל שדיברתי איתו אמר שמבחינתם צילום וידיאו שכזה אינו כבילאני ממש מצטער על כך שפתחתי את הקייס דרך פייפאל ולא דרך EBAY.
פורסם 2012 בנובמבר 113 שנים paypal רכשו את ebayלמרות שאלה נותני שרות אחרים אבל הם עובדים ישירות מול הקודקס של פייפאל.אפשר את הפרופיל של המוכר?
פורסם 2012 בנובמבר 113 שנים אז המוכר שיקר בEbay.במקרה כזה באמת נראה לי שהיה עדיף אם היית עושה פניה דרך Ebay.אתה יכול לנסות בכל זאת לפנות לתלונות של Ebay למרות שזה קצת מאוחר מדי.ואני מניח שהשארת לו פידבק גרוע מאד...
פורסם 2012 בנובמבר 113 שנים דיברתי היום עם נציגה טלפונית אמרתי לה שאני מוכן לשלוח פעם נוספת היא אמרה לי "אין צורך אל תשלח"ועוד משהו מתי שהמוצר חזר אלי כי המוכר סירב לקבלו אז הגעתי לסניף הדואר וצילמתי עם מצלמה איך שאני מוסר את הפתק לפקידה ואוסף את החבילה וצילמתי את החבילה שרשום עליה הכתובת שאליה שלחתי ופתחתי את האריזה מול המצלמה וצילמה את הכונן עצמו.נציג טלפוני אחר של פייפל שדיברתי איתו אמר שמבחינתם צילום וידיאו שכזה אינו כבילאני ממש מצטער על כך שפתחתי את הקייס דרך פייפאל ולא דרך EBAY.כן, פעם הבאה DISPUTE פותחים באיביי ולא בפייפל. Customer Protection Program איביי נותן . זה רשום על כל דף מכירה - מה שעוד לא נתת קישור אליוומה שמגן עליך במקרים כאלה.עריכה: אתה יודע לקרוא ?"We specialize in providing hard drives for data recovery servicesעל כל הדיסקים של אותו מוכרלא פלא שהוא לא הסכים לקבל את הדיסק חזרה! קנית דיסק AS IS , שמתואר כמשומש. למה ציפית שהוא יהיה שמיש? הוא מוכר דיסקים קשיחים עבור שחזור מידע
פורסם 2012 בנובמבר 113 שנים חבל באמת שלא פתחת דרך איביי עצמם,יכול להיות שהייתה תוצאה אחרת (למרות ששום דבר לא מובטח) ברשותך,יש לי שאלה אחרת. עקבתי אחרי המשלוח באמצעות האתר של דואר ישראל ואז דואר פורטוגל וראיתי שהמוכר לא לקח את המוצר והחזירו אותו בחזרה לשולח. איך עקבת באתר הפורטוגלי אחרי הפריט? הוא מזהה קודים עם סיומת IL? אני שואל משום ששלחתי פריט לחבר באנגליה,כאן כמובן באתר הדואר המעקב הסתיים כשזה עלה לטיסה יומיים אחרי המשלוח (הפריט שוגר לאנגליה). אבל באתר הבריטי (ROYALMAIL) זה לא זיהה לי את הקוד הישראלי ולמעשה לא הייתה לי שום דרך לדעת שהפריט הגיע ונאסף\או הוחזר (למעט הגינותו של החבר,למזלי). אודה לתשובה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.