עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

נתתי מחשב תקול ל skypc (זד מחשבים): שבח + נקודה למחשבה

Featured Replies

פורסם

לפני יותר משלוש שנים רכשתי מחשב מ skypc. כעבור כשנתיים הוא התחיל לעשות בעיות - נתקע/ נכבה מעצמו לפעמים.

בתחילת השבוע הוא נדם "סופית". לא הצלחתי להדליק אותו כלל.

פניתי ל skypc באינטרנט וביקשתי עזרה. אמרו לי להגיע למעבדה במיקום שונה מהיכן שרכשתי את המחשב. מסתבר שהם היום ZED מחשבים.. (הי מותק, מי זה זד? זד איז דד בייבי. זד איז דד :) ).

בקיצור, בדיוק 24 שעות אחרי ששמתי אצלם את המחשב הם התקשרו אלי ואמרו שהם עשו בדיקות, ניקו קצת את המחשב וזהו, הוא עובד. להגיע, לשלם 100 ש"ח על הבדיקה וזהו.

אמרתי לעצמי- כל הכבוד להם. תכלס הם יכלו "להשחיל" לי מאווררים נוספים, ספק כח ואפילו כרטיס גרפי. הייתי אוכל כמעט כל מה שהם היו מאכילים אותי. אבל הם לא עשו את זה. המחשב באמת עובד מצויין (בדיעבד גיליתי שהבעיה היתה בכלל כבל החשמל..).

ואז חשבתי לעצמי, האם הגינות הפכה להיות כל כך נדירה שצריך לשבח חנות רק על כך שהיא לא מזרגגת את הלקוח שלה?

מה דעתכם?

פורסם

אתה צריך לשבח אותם על זה שהם נותנים אחריות למוצר שלא נמכר על ידם.

פורסם

יפה מאוד - בעבר רכשתי מ-SKY לא מעט - והשירות שלהם היה מעולה

-אכן-

החנויות הקטנות יכולות להתחברות ברשתות הגדולות רק בשירות שהן מציעות - מה שנקרא בידול בשפת השיווק.

הרשתות הגדולות מוכרות במתח רווחים נמוך - ומסתמכות על כמות מאשר על איכות\שירות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.