עבור לתוכן

נתתי מחשב תקול ל skypc (זד מחשבים): שבח + נקודה למחשבה

Featured Replies

פורסם

לפני יותר משלוש שנים רכשתי מחשב מ skypc. כעבור כשנתיים הוא התחיל לעשות בעיות - נתקע/ נכבה מעצמו לפעמים.

בתחילת השבוע הוא נדם "סופית". לא הצלחתי להדליק אותו כלל.

פניתי ל skypc באינטרנט וביקשתי עזרה. אמרו לי להגיע למעבדה במיקום שונה מהיכן שרכשתי את המחשב. מסתבר שהם היום ZED מחשבים.. (הי מותק, מי זה זד? זד איז דד בייבי. זד איז דד :) ).

בקיצור, בדיוק 24 שעות אחרי ששמתי אצלם את המחשב הם התקשרו אלי ואמרו שהם עשו בדיקות, ניקו קצת את המחשב וזהו, הוא עובד. להגיע, לשלם 100 ש"ח על הבדיקה וזהו.

אמרתי לעצמי- כל הכבוד להם. תכלס הם יכלו "להשחיל" לי מאווררים נוספים, ספק כח ואפילו כרטיס גרפי. הייתי אוכל כמעט כל מה שהם היו מאכילים אותי. אבל הם לא עשו את זה. המחשב באמת עובד מצויין (בדיעבד גיליתי שהבעיה היתה בכלל כבל החשמל..).

ואז חשבתי לעצמי, האם הגינות הפכה להיות כל כך נדירה שצריך לשבח חנות רק על כך שהיא לא מזרגגת את הלקוח שלה?

מה דעתכם?

פורסם

אתה צריך לשבח אותם על זה שהם נותנים אחריות למוצר שלא נמכר על ידם.

פורסם

יפה מאוד - בעבר רכשתי מ-SKY לא מעט - והשירות שלהם היה מעולה

-אכן-

החנויות הקטנות יכולות להתחברות ברשתות הגדולות רק בשירות שהן מציעות - מה שנקרא בידול בשפת השיווק.

הרשתות הגדולות מוכרות במתח רווחים נמוך - ומסתמכות על כמות מאשר על איכות\שירות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים