עבור לתוכן

התנהלות RSM

Featured Replies

פורסם

לפני שאגולל את הסיפור אני רוצה לציין שעד למקרה זה הייתי מרוצה מאוד מRSM אבל כנראה הם החליטו ללכת לכיוון של רשתות אחרות שדוגלות ביחס "טוב" ללקוח.

ב7 לאוקטובר הזמנתי גוף קירור של TT, לאחר שביררתי שיש מספר גופים במלאי.

לאחר ההזמנה , נאמר לי ע"י מיכאל בעל החנות שהגוף יגיע אליי עד ה12 באוקטובר.

ב14 לאוקטובר התקשרתי לברר איפה המשלוח, נאמר לי שיבדקו את העניין ויחזרו אליי, כעבור יומיים התקשרתי לאחר שלא חזרו אליי , ושוב נאמר לי שיבדק העניין ויחזרו אליי עוד באותו יום.

כמובן שלא חזרו אליי, למחרת התקשרתי שוב ונאמר לי ש"הבחור שאחראי על המשלוחים בחופש" ושהוא יבדוק איתו ויחזיר לי תשובה.

טלפון חזרה לא קיבלתי, התקשרתי פעם נוספת ב21 לאוקטובר , מיכאל התפלא שזה עדיין לא הגיע אליי והבטיח להחזיר לי תשובה למחרת, למחרת הוא כן התקשר למרבה הפלא, אך לטענתו המשלוח כנראה אבד ושהוא מנסה למצוא אותו.

עברו עוד יומיים(24 לאוקטובר) התקשרתי, לאחר שכבר התחלתי לאבד את הסבלנות שלי, מיכאל אמר שהוא שולח גוף קירור אחר ושהוא ינסה למצוא את המשלוח.

היום ה30 לאוקטובר אין לי לא גוף קירור, אך כן תשובות מתחמקות מRSM.

כנראה שלקנות משם יהיה האופציה האחרונה מעכשיו...

אגב,

האם ניתן לבטל מול חברת האשראי את התשלום?

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

בהחלט

מדובר בכשל תמורה מלא

פנה לחברת האשראי שלך

פורסם

קרה לי אותו דבר בהזמנת SSD מהם - נורא הרגיז אותי

אבל אני נוטה לסלוח

בד"כ היו מאוד טובים

פורסם

מה קשורה חברת האשראי ? למה לא לבטל את ההזמנה מול החנות ולהגיד תודה, אבל אני אזמין במקום אחר..?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים