שאלות בנוגע לקנייה בסטים... - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלות בנוגע לקנייה בסטים...


Born2Kill

Recommended Posts

יש דיון ארוך מאוד על סטים כאן בפורום.

כמו בכל רכישה מחו"ל, צריך כרטיס בינלאומי (או פייפל).

אני אישית כמעט אך ורק קונה משחקים בסטים (תמיד כשיש , ככה שזה עולה לי ממש מעט).

יש יחסית מעט תקלות. התלונות העיקריות הן על מהירות הורדה נמוכה (אבל זה בדרך כלל נובע מהגדרות לא נכונות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לסטים יתרונות וחסרונות.

יתרונות:

* הכל תמיד במלאי (חוץ ממקרים נדירים מאוד)

* אפשר תמיד להוריד כל משחק שקנית (אלא אם כן הוא מוסר, נדיר מאוד)

* זול מאוד, במיוחד המבצעים

* יש אפשרויות קהילתיות מובנות

* עדכונים אוטומטיים / ידניים לגרסה האחרונה של המשחק (שנתמכת ע"י סטים) בלי צורך לחפש עדכונים במקומות אחרים

* achievements - אם אתה ממלא מטרות מוגדרות מראש במשחק זה נרשם בפרופיל שלך, כמו בקונסולות (אם המשחק תומך בזה).

חסרונות:

* אתה חייב להתקין את סטים על המחשב שירוץ ברקע

* המשחקים מותקנים עמוק בתוך מערכת התיקיות של סטים בלי אפשרות לשנות (שמעתי שעוד מעט מתווספת אפשרות כזאת)

* מהירות ההורדה לא תמיד גבוהה, ואין מקורות אחרים שדרכם תוכל להוריד משחקים / עדכונים (למרות שאפשר להחליף שרת שממנו אתה מוריד)

* אין אפשרות לעדכן משחק לגרסה נמוכה יותר (בשביל מודים, או בעיות התאמה)

* חייב חיבור קבוע לאינטרנט (יש מצב אופליין, אבל הוא לא אמין במיוחד)

* פורצים לך לחשבון / אתה נחסם או שוכח את הסיסמה / לא מסכים לתנאי שירות חדשים של סטים - אתה מאבד גישה לכל המשחקים שלך

* מודים - תחום אפור ולא תמיד חוקי לפי תנאי השירות

* אין הבטחה בתקנון שתמיד תהיה לך גישה למשחק

הנסיון שלי עם סטים הוא מוגבל, אבל בעיקר שלילי - צרות צרורות עם סקיירים כשרק יצא- מהירות הורדה נמוכה, אין אפשרות לשנמך כשיצא עדכון 1.02 הידוע לשמצה, שינוי קבצי הפעלה בלי התראה מוקדמת, שפגע במודים. היו כל-כך הרבה בעיות שנאלצתי להוריד גרסה פרוצה למרות שקניתי את הרשמית. קניתי עוד משחק או שניים שם והצטערתי על זה - קיבלתי גרסאות ישנות של המשחקים ללא אפשרות להתקין עדכונים.

בסופו של דבר, סטים הוא שירות השכרת משחקים לזמן בלתי מוגבל, שיכול להסתיים בכל רגע לואלב יחליטו, בצורה חוקית לחלוטין. יש אנשים שזה לא אכפת להם, ובשבילם סטים הוא הפתרון המושלם. אני מעדיף לקנות את המשחקים שלי (לא משנה אם בצורה דיגיטלית או פיזית) ממקום שהקשר איתו יסתיים ברגע ששילמתי על המשחק (חנויות כמו GOG), ותהיה לי גישה חופשית לעותק שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה הערות:

1. יצא העדכון שמאפשר להתקין את המשחקים איפה שרוצים :yelclap:

2. הבעיות במהירות ההורדה נגרמות מספקיות האינטרנט בארץ (לפחות ב 90% מהמקרים).

3. מצב האופליין גם הוא סודר אבל גם היום הוא שבור ולא תמיד מתפקד.

4. אם פורצים לך לחשבון לרוב יחזירו לך אותו ברגע שתפסק להם הוכחה שהחשבון שלך (חשבונית של משחק שנקנה לחשבון/מוצר BOX עם CD KEY שמקושר לחשבון). גם במקרה של איבוד סיסמה אין בעיה לשחזר ססמה או לפנות לתמיכה.

5. במקרים שהחשבון שלך נחסם זה לרוב מוצדק, מידי פעם יש נפילות אבל זה מקרים מאוד בודדים. אם אתה לא מסכים לתנאי שירות הגיוני שהשירות לא יהיה זמין לך, ככה העולם עובד :nixweiss: בכל מקרה אפשר להוציא מהם פיצוי (הנדיר) במצב הזה, אם לא בדרך נחמדה אז בבית משפט.

6. מודים ממש לא תחום אפור, נתמך בצורה מלאה על ידי , הם אפילו מעודדים את זה. המגבלה היא רק תנאי השירות של המשחקים עצמם (COD וכו' נגיד לא תומכים בזה).

7. גם לא מדוייק ב 100%.

שוב הבעיות שלך עם פחות קשורות לשירותים של ויותר לבעיות מצד ספקית האינטרנט ומפתחת המשחק. עדכונים אפשר לשנות שיבוצעו רק אחרי אישור שלך ואז אתה יכול לבדוק תגובות על העדכון לפני שאתה מוריד. זה שאי אפשר לחזור גירסאות אחורה זה בעיה אבל אני מאמין שבעתיד הם יסדרו את זה כמו שהם סדרו את נושא שינוי מיקום ההתקנה.

גרסאות ישנות של המשחקים זה גם לא מצב שקיים ב , לא יודע מאיפה ההמצאה הזו :screwy: וזה מניסיון של כמה עשרות משחקים.

בקשר לדעה שלי על , אחרי יותר מ 40 משחקים אני יכול להגיד שלי אישית בקושי היו בעיות שנגרמו מ (האופליין היה הבעיה הגדולה ביותר אבל שוב יש שיפור לאחרונה). המחירים שלהם לרוב טובים (ממליץ לבדוק גם את Green Man Gaming), השירות שלהם טוב בהרבה משל רוב החנויות האחרות והמבחר שלהם הכי גדול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינת החנות לא הייתה לי שום בעיה וגם פעם אחת פרצו לי לחשבון והוא הוחזר לי תוך יומיים. הבעיה מתחילה מבחינת התוכנה, שהיא יכולה להיות סיוט לא נורמלי:

בין אם זה תקיעות ללא סיבה ברורה ולפעמים כשמנסים להיכנס למשחק יש הודעה "המשחק לא זמין כעת" גם מסיבה לא ברורה וצריך לסגור ולפתוח שוב את התוכנה או לרסט את המחשב. יש גם בעיות עם השמירה בענן, שבגללה נמחקה לי שמירה של שש שעות כשהתחלתי לשחק בבורדרלנדס 2 ותארו לכם שלאנשים נמחקו שמירות של 50 שעות+.

לפעמים היא גם נתקעת לי במסך ההתחברות ורק ריסטרט למחשב פותר את הבעיה.

גם כשיוצא עדכון למשחק, צריך להוריד את כל המשחק שוב. הבנתי שעבדו כבר על פיתרון לבעיה אבל זה עדיין קורה בכמה משחקים.

בקיצור, רחוק מאוד מלהיות מושלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה של העדכונים נוצרה ממערכות חדשות שהוסיפו לסטים, הן משמשות להגנה וגם אמורות להקטין בהרבה את גודל העדכונים (ראה TF2). הבעיה היא שבאמת יש כמה משחקים בודדים שלא הותאמו למערכת :'( אני בספק אם המשחקים האלה יזכו להתאמה, זה התפקיד של המפתחים והמפיצים ואת הרבה מהם זה פשוט לא מעניין שאתה צריך כל פעם להוריד משחק שלם.

"המשחק לא זמין כעת" קרה לי בכמה מקרים, לא הפעלתי את התוכנה מחדש, פשוט ניסיתי לפתוח את המשחק שוב וזה עבד. עבר דיי הרבה זמן מאז שזה קרה לי.

כל שאר הבעיות לא יצא לי לראות, לפחות לא בחצי שנה האחרונה (ואין לי בורדרלאנדס 2, נשמע כמו פשלה רצינית). מצד שני מאז העדכון של ה-"תמונה גדולה" התוכנה מגיבה דיי חרא, הרבה יותר כבדה מבעבר.

כמה ש STEAM לא מושלם הם כרגע האפשרות הכי טובה שיש, יקרים בצורה נוראית, GAMEFLY הם אסון (אנשים אבדו עשרות משחקים בגלל הזונות האלה), GAMESTOP גם לא משהו והרבה דברים לא זמינים לישראל, UPLAY יקר מידי. זה משאיר את GAMERSGATE, GREEN MAN ועוד כמה שפשוט קטנים מידי. גם כשעוברים לחנויות רגילות המצב לא יותר טוב, החנויות בארץ לרוב יקרות מידי והאפשרויות השפויות היחידות שנשארו הן חנויות באנגליה שגם הרבה פעמים יוצאות יקרות יותר מ והמלאי שלהן קטן יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אוהב את סטים

הוא לא מושלם ,אבל מה כבר מושלם ?

מבחינתי הוא טוב בעיקר במבצעים ,עם אתה מוכן לשחק גם במשחקים ישנים יחסית

במשחקים חדשים לרוב לא היתי ממליץ ,אלה עם הם מישחקים מוזלים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני דווקא היתי ממליץ גם בשביל משחקים חדשים.

סטים היא מערכת מאוד נוחה לארגון וקנייה של משחקים. כן יש לה כמה בעיות, אבל זה לא מה שעוצר בעדי מלקנות דרכה משחקים.

מה גם שבמילא הרבה משחקים שיוצאים כיום דורשים סטים גם אם קונים עם הקופסא בחנות פיזית. ועם המהירויות שיש לנו עכשיו אין מה לפחד מלהוריד 7 גיגה. וכל עוד אתה מגדיר בסטים את המיקום שלך ומהירות הורדה לפי מה שיש לך, אתה תוריד על מהירות גבוהה בלי בעיות (אני מוריד על המקסימום מהירות שאני יכול לקבל)

אגב בנוגע לסקיירים, נראה שבת'סדה למדו מהמקרה אז, ועכשיו כל פאטץ' שיוצא מקבל זמן מכובד בביטא, כנראה כדי שמודרים יוכלו להתאים את המודים אליו.

דברים כאלו כמובן תלויים במפיצות והמפתחות ולא בוואלב וסטים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

steam היא חנות המשחקים המובילה בעולם לא רק בגלל הנוחות (עדכונים אוטומטים, הכל מסודר) גם בגלל הקהילה. אתה יכול לצרף חברים, לראות מה הם משחקים ואז לשאול אותם חוות דעת. חוץ מזה מתי שיש מבצעים אני בקהילה בינלאומית שנוהגת לתת אחד לשני מתנות. אם אתה אוהב משחק אתה יכול לקנות אותו לחבר שלך. חוץ מזה את העובדה שאפשר לקבל מתנות אפשר לנצל לרעה כדי לקבל משחקים שאי אפשר לקנות באיזור שלך ועד כמה שידוע לי זה עדיין חוקי יחסית (יותר חוקי מproxy כי אז אתה תקבל BAN) .

עדיין החסרון הגדול בsteam הוא שלא תמיד הם הכי זולים. אני למשל קניתי XCOM בGMG ב32~$ ועוד כpreorder בזמן שהמחיר בsteam שמר על יציבות ה50$ שלו . עוד חיסרון הוא המבחר הנמוך יחסית של משחקים. בגלל שsteam מסננים את המשחקים שהם מציעים המבחר שלהם לא גדול כמו שהוא נראה. אם מישהו רוצה מבחר עדיף לחפש דברים בgamersgate . בgamersgate יש הכל אבל הממשק הרבה פחות נוח (העדכונים הם ידניים לרוב) .

בגלל שsteam כזה נוח וכזה פופולרי אנשים שמשתמשים בsteam לרוב מחפשים בעיקר משחקים שאפשר להפעיל בsteam . ככה אתה יכול לפעמים למצוא משחק במחיר יותר זול ולהנות מכל היתרונות של steam .

למשחקים ישנים יש את gog ולרוב שום דבר שם לא בא עם . יש משחקים שאי אפשר להשיג בשום מקום חוץ מגוג - אחד מהם הוא silent storm. למרות שלגוג יש הרבה משחקים קלאסים יש גם חנויות אחרות שגם התחילו להציע משחקים קלאסים. עדיין בגלל שאין בGOG לפעמים עדיף לקנות מהם.

על אני יכול להגיד שאני פשוט לא אוהב את החנות ואת EA אבל זה לא מונע ממני לקנות מהם אם יש להם משהו טוב להציע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...