קניית אוזניות מקילומבו בדיזינגוף סנטר-עזרה בבקשה - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניית אוזניות מקילומבו בדיזינגוף סנטר-עזרה בבקשה


eliav cohen

Recommended Posts

שלום לכולם :)

יש לי מחשב חזק וחדש שמיועד בעיקר למשחקים וחווית המשחקים ממש חשובה לי(פינגים נמוכים מחשב חזק הכל צרים להיות מושלם)

לפני כמה זמן הייתי עם החברה שלי בדיזינגוף סנטר ועברנו ליד חנות של DJ וכאלה אז חברה שלי הציעה לי לקנות שם הסברתי למוכר שאני מחפש אך ורק למשחקים למחשב המוכר הציע לי את הHD 205 והביא לי אחד פתוח לשמוע ולראות אם זה לטעמי ,הקשבתי לאוזניות וזה היה ממש חזק וממש טוב והסברתי למוכר שאני ממש אוהב את הווליום של האוזניות וזה דבר ממש חשוב לי (השמיעה שלי לא הכי טובה xD) כמובן שהמוכר יודע כל הזמן בוודאות שהאוזניות בעיקר למחשב ולמשחקי מחשב.

קניתי את האוזניות הגעתי לבית כולי בהתרגשות לשמוע את האוזניות החזקות במחשב ולהתחיל לשחק קצת בווליום שאני כ"כ אהבתי שם בחנות,

התחלתי לשחק הגבהתי והגבהתי עד למקסימום ופתאום הווליום לא חזק בכלל ניסיתי בMEDIA PLAYER ,שירים ופתאום הווליום בכלל לא חזק והאמת שדי חלש לאוזניות DJ.

הייתי בטוח שהבעיה היא באוזניות הספציפיות האלה אז החלטתי שאני ילך לחנות והייתי בטוח שאני ישווה את האוזניות שלי לאלו שבתצוגה והמוכר ישים לב להבדל העצום בווליום ויחליף לי לחדשות והכל יהיה בסדר .

הגעתי לחנות הסברתי למוכר את הבעיה חיברנו את האוזניות והפלא ופלא חזקות כמו בהתחלה הייתי די מבולבל אז שאלתי את המוכר איך זה יכול להיות אז הוא הסביר לי שהאוזניות ששם מתחברות למגבר ואם אני רוצה ווליום כזה אני צריך לקנות מגבר כמו שיש בחנות ואין לי מה לעשות יותר מזה.

די כעסתי והייתי מבולבל כי אני לא מבין בדברים האלה אבל איך יכול להיות שאני מבקש אוזניות עם ווליום גבוה למשחקים למחשב בלבד ומשמיעים לי אוזניות ושוכחים לציין שהם מחוברות למגבר שבלעדיו הם די חלשות כמובן שאם היו מציינים בפניי את זה שהאוזניות מחוברות למגבר ובלי המגבר הם חלשות מאוד לא הייתי אפילו חושב על לקנות אותם.

אשמח לשמוע את דעותיכם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין מושג כזה חלשות.פשוט הכרטיס קול שלך לא מצליח לדחוף אותם.תחבר אותם דרך מגבר רגיל/מערכת סטריאו .

אגב אתה מחבר את האוזניות לכניסה קדמית במארז המחשב? היא אמורה להיות מוגברת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משהו קצת לא קשור.

בן כמה אתה? כי לפי ההתנהגות שלך בקרוב מאוד אתה תשאר בלי שמיעה. אם כבר יש לך בעיות שמיעה - הייתי מתקרב כמו אש מכל דבר שמוציא ווליום חזק, במיוחד . יודע מה? עדיף שהווליום לא חזק. הבריאות שלך יותר חשובה מכל דבר, תאמין לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משהו קצת לא קשור.

בן כמה אתה? כי לפי ההתנהגות שלך בקרוב מאוד אתה תשאר בלי שמיעה. אם כבר יש לך בעיות שמיעה - הייתי מתקרב כמו אש מכל דבר שמוציא ווליום חזק, במיוחד . יודע מה? עדיף שהווליום לא חזק. הבריאות שלך יותר חשובה מכל דבר, תאמין לי.

אני בן 21 אולי קצת הגזמתי עם הבעית שמיעה... זה לא רציני והשמיעה שלי סבבה ...

האוזניות פשוט חלשות בלי המגבר לשם השוואה יש לחברה שלי של קיטי שגם מתלבשות על האוזן ואפילו האוזניות של קיטי פי 2 חזקות.

אוזניות של קיטי יותר חזקות מאוזניות של DJ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנסה לחבר אותן ליציאת רמקולים של ה-3.5mm. אני באמת שלא הייתי משקיע בהן מחיר של מגבר, מדובר בסתם בזבוז כסף לדעתי כי אלו שהן יחסית זולות. אולי תמצא בלוחות של HF או HT משהו מעניין. תקח בצורה עיוורת מה שתראה אם אתה מחפש רק הגברה. תוכל למצוא או להרכיב בעצמך איזה מגבר CMOY נחמד או לקנות מגבר E6 או משהו חמוד של FIIO.

בהצלחה!

אגב, כמו שציין קודמי, רצוי מאוד שתשמור על ווליום סביר, כי חבל על האוזניים שלך. זה שהן "דפוקות" לא סיבה להרוס אותן עוד יותר אם אתה לא רוצה להיות חירש בגיל 30. זה אומנם נשמע לך מופרח ואתה טוען שהאוזניים שלך אחריי כל שמיעה מתקנות עצמן, אבל לא כך, ופגיעות שמיעה זה דבר מצטבר, עד שלאט לאט תאבד את השמיעה או תחלה בטינטון כרוני, שזה הגרוע מכל ואני לא מאחל לך את זה בכלל.עינוי.

אני חושב שיציאה סטנדרטית 3.5 מ"מ תן דיי והותר לאוזניות שכאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובות..

תנסה לחבר אותן ליציאת רמקולים של ה-3.5mm. אני באמת שלא הייתי משקיע בהן מחיר של מגבר, מדובר בסתם בזבוז כסף לדעתי כי אלו אוזניות שהן יחסית זולות. אולי תמצא בלוחות של HF או HT משהו מעניין. תקח בצורה עיוורת מה שתראה אם אתה מחפש רק הגברה. תוכל למצוא או להרכיב בעצמך איזה מגבר CMOY נחמד או לקנות מגבר נייד E6 או משהו חמוד של FIIO.

אני חושב שיציאה סטנדרטית 3.5 מ"מ תן סאונד דיי והותר לאוזניות שכאלה.

תודה על העזרה אחי אבל האוזניות באמת לא מספיק חזקות (בחיבור רגיל 3.5 מ"מ) האוזניות של הקיטי שהיו לי היו הרבה יותר

חזקות חחחח כמה שזה מצחיק זה עצוב חחחח

אפשר המלצה למגבר ספציפי? מאיזו חנות?

http://www.google.co.il/imgres?q=hello+kitty+headsets&hl=iw&sa=X&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=MOEK_4aW6YZUDM:&imgrefurl=http://www.coolmomtech.com/techholidaygiftguide2010/&docid=-e3dWZbnIzeQZM&imgurl=http://i76.photobucket.com/albums/j29/coolmompicks/guides/hello_kitty_headphones.gif&w=312&h=312&ei=UqKBUMneEJS00QW7toGgBA&zoom=1&iact=hc&vpx=842&vpy=346&dur=361&hovh=225&hovw=225&tx=130&ty=154&sig=112500514185416412718&page=1&tbnh=140&tbnw=138&start=0&ndsp=29&ved=1t:429,r:11,s:0,i:99&biw=1280&bih=929

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא יש לי HD205 והיציאה הקדמית של המארז מגיעה לווליום ממש גבוה אני שומע על 30% גג.... כרטיס הקול שלי הוא המובנה בלוח.

אחי זה ממש מוזר לי, יש לי ומארז די טובים ו-100% זה פשוט חלש .

לוח אם z77x ud3 ומארז phantom 410

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי הסוגיה שלך, נתחיל מהקיים אל היקר:

במצב הקיים אתה יכול לחבר אותם ליציאת ברמקולים שלך. זה הגברה הכי זולה ופשוטה שיש. במצב בו אתה מחפש רק ווליום, תוכל להשיג את זה ככה. כמובן שאם יש לך גם מגבר סטיראו/רסיבר עם יציאת , אתה יכול לחבר את המחשב אליו ולהגביר דרכו. אני פחות ממליץ על זה ברמה האסטתית, כי הוא גדול ותופס הרבה מקום בשולחן. ובפועל, ההגברה שלו לא הכי טובה בדר"כ למטרת .

עוד דרך היא לקנות מגבר יעודי, אני מעט סולד מזה במצבך, כי האוזניות שלך לא שוות יותר מדי את ההשקעה הזו. אבל בכל זאת, יש מגבר שנקרא CMOY, אתה יכול לקנות מוכן, או לקנות רכיבים בשביל לבנות אחד בעצמך סביב טווח 50-100 ש"ח. אתה יכול לעשות אותו אם ירוץ על סוללה 9V (יש גם דגמים חזקים יותר שרצים על שתי סוללות) או לחילופין עם שנאי לחשמל ואז הוא לא .

הדרך האחרונה היא היא לקנות מאתר מסוים שתבחר, מגבר של חברת FIIO, זו חברה שמייצרת אביזריי אודיו סינים שהיחס עלות-תועלת בהם מצוין. תוכל למצוא אותם ב-DX, פוקאל פרייס, איביי וכו'..

הדגם הנייד והחביב שלהם E6 כנראה יעשה את העבודה בשבילך, אלא אם תרצה לקנות דגם יותר מתקדם ויותר יקר.

בנוסף קיימים הלוחות יד"ש של HOMETHEATER ושל HEAD-FI, שם אתה יכול למצוא דברים מעניינים במחירים טובים, ואפילו טובים מאוד!

אני רק רוצה ליידע אותך שמגבר אוזניות הכי פשוט יעלה לך החל מ-100 שקל עבור E6, ויכול להמריא למחירים גבוהים יותר. תעשה חושבין.

יום טוב, שבת שלום, חג שמח, וצום קל! ;) (ומועדים לשמחה!)

אני עכשיו בבית ואין לרמקולים שלי חיבור אוזניות אז האופציה הזאת לא רלוונטית.

אני יהיה ביום ראשון בדיזינגוף בקילומבו וינסה לקבל מהם זיכוי אם לא ילך אני יקנה את הE6 במאה שקל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...