פורסם 2012 באוקטובר 1813 שנים שלום לכם,קניתי ב2009 דיסק קשיח של סייגייט מKSP(מסדרת free agent) לאחרונה הוא התחיל לעשות בעיותהוא מרעיש נורא וגם אני לא מצליח להעתיק חלק מהקבצים למחשב שלילדעתי פשוט ההרד דיסק גוסס כבר וחשבתי לממש אחריות, כשקניתי אותו היה רשום באתר שלהם שיש אחריות ל5 שניםאבל עכשיו כשאני הסתכלתי על הקבלה אין שום איזכור לכך, פרט לכך שרשום על האריזה אחריות ל5 שניםאז השאלה שלי היא האם KSP אמורה לממש אחריות או שיש לה אחריות אחרתאו שאולי אפשר להציל את ההרד דיסק?יש איזשהי תוכנה שניתן להציל את המידע שיש עליו(יש לי פשוט עליו הרבה מאוד גיביים)?תודה לעוזרים
פורסם 2012 באוקטובר 1913 שנים מחבר דברתי עם החנות בנוגע לאחריות ומסתבר שהייתה לי אחריות רק לשלוש שנים ועברו שלוש וחצי שניםגם דברתי עם השירות הלקוחות שלהם אבל גם הם אמרו לי שאין לי יותר אחריות עליו. יש המלצות להרד דיסק חיצוני של 2tb
פורסם 2012 באוקטובר 1913 שנים פרט לכך שרשום על האריזה אחריות ל5 שניםשלח מייל לסיגייט, אולי ישלחו לך חדש
פורסם 2012 באוקטובר 2013 שנים מחבר תודה על ההצעה , נכנסתי לאתר שלהם ובאמת יש לי אחריות עד אמצע 2014 הכתובת למשלוח היא לUPS שיושבים בלוד אבל אין שום כתובת שמשייכת את החבילה לאחד הסניפים של סייגייט פרט למספר Attn: לא הייתה אמורה להיות כתובת רגילה שלהם לשליחה של החבילה בכל מקרה ממש תמוהה בעיני למה חנויות נותנות רק "חלק" מהאחריות שניתנת על המוצר מהיצרן הם בס"כ מעבירות את הכונן(במקרה הנ"ל) ליבואן והוא שולח אותו ליצרן והם מקבלים מוצר מתוקן/חדש שאותו הם מעבירים ללקוח
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.