מסכים כחולים: בגלל כרטיס מסך או ספק כוח? - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מסכים כחולים: בגלל כרטיס מסך או ספק כוח?


Animor

Recommended Posts

שלום,

בשבועות האחרונים התחלתי לקבל מסכים כחולים בזמן משחק ואימוץ כרטיס המסך. בהתחלה רק מדי פעם, היום זה ממש כל כמה דקות.

לפי מה שאני רואה המודולים שגורמים למסכים הכחולים הם atikmpag.sys ו-dxgkrnl.sys. השגיאה היא VIDEO_TDR_ERROR. המחשב מרסט את עצמו, ובדרך כלל משמיע צפצוף מוזר ולא מצליח לעלות, אין אפילו את הלוגו של ה-. ואז יש מעגל כזה של ניסיונות reset של המחשב ללא הצלחה. כשזה קורה אני מכבה בעצמי את המחשב, מחכה כמה שניות, ואז מדליק אותו שוב. רק אז הוא עולה כמו שצריך.

במהלך שימוש רגיל (נניח גלישה באינטרנט) אני גם מקבל מדי פעם הודעות שגיאה, שאומרות שהמערכת עשתה reset לדרייבר של כרטיס המסך. במקרים האלה זה בלי מסך כחול ו-boot למחשב.

יש לי כרטיס מסך GB HD6950. הסרתי את הדרייבר, ניקיתי את השאריות עם driver sweeper, התקנתי את הגרסה האחרונה מהאתר של AMD/ATI, אבל זה לא ממש עוזר.

ניטרתי את הטמפרטורה של כרטיס המסך, ונראה שהיא תקינה: ב-idle היא 40 מעלות, במאמץ היא מגיעה ל-90 מעלות.

החשד שלי הוא תקלת חומרה, אבל אני לא יודע אם זה בכרטיס המסך או אולי בספק הכוח (corsair 550), שלא מצליח לעמוד בדרישות של כרטיס המסך.

אשמח לעזרה וייעוץ, תודה מראש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לך .

הבעיה שתיארת באמת מעצבנת . האם עשית לכרטיס ? , כי אם כן אז כנראה יש מקום לכך שספק הכוח מתאמץ בכדי לספק את המתח לכטיס כזה ועוד אחרי , אם לא עשית והכרטיס עובד על הגדרות יצרן אז אולי הבעיה בכרטיס עצמו .

בקיצור פה אתה צריך להתחיל לחפש איפה הבעיה באמת נמצאת ע''י כך שתבודד חומרה אחת אחרי השנייה .

האם יש אחריות לכרטיס ? , אם כן אולי תנסה לממש אותה , אם לא אז תנסה להשיג כרטיס מסך אחר מחברים או קרובי משפחה עבור בדיקה , אם הבעיה לא נעלמת , באותה הדרך תנסה אולי להשיג ספק כוח טוב ממישהו וגם לבדוק , אם גם כאן לא תיפטר הבעיה אז הצעדים הבאים כבר נתונים לשיקולך , או לנסות להתקין מחדש ואולי זה יסתדר או לקחת את המחשב למעבדת מחשבים .

אבל תמתין עוד קצת , אולי עוד מישהו ימליץ לך משהו שאני פיספסתי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...