פורסם 2012 באוקטובר 1413 שנים החלטתי שאני מחליף מארז לדגם יוקרתי של Cooler Master .לאחר שבדקתי באינטרנט בכמה חנויות החלטתי לבדוק טלפונית לוודא זמיניות המארז ואז מה רבה הייתה הפתעתי, המחיר הטוב ביותר היה באתר של זיג זג אולם שצילצלתי לזיג זג מתברר לפתע שהמחיר שמפורסם באתר אינו רלוונתי יותר, והמחיר יקר יותר, קצת התרעמתי על כך שברגע שמנסים לעשות הזמנה המחיר פתאום משתנה מה קרה עד לרגע זה ? מדוע עד לרגע ההזמנה לא דאגו לשנות את המחיר באתר ? כנ"ל גם בחנות של RSM פורסם מחיר אחד למארז ובפועל שבאים לבצע הזמנה המחיר קופץ ושוב התירוץ הנפוץ טעות במחיר. לא מדובר במארז זול אלה במוצר יוקרתי וצובט את הלב לראות צורת התנהלות מכוערת של חנויות אבל אני רוצה להגיד שיאמר לזכות זיג זג מחשבים שלמרות שהמוכר טען לשינוי במחיר בגלל שרציתי לעשות הזמנה בזמן שהמחיר באתר היה נמוך לאחר דין ודברים המוכר היה הגון והיה מוכן למכור לי את המארז במחיר שהיה נקוב באתר לפני השינוי. כל הכבוד לזיג זג זה שרות עכשיו נשאר לקוות שכך זה יהיה RSM לא היו מוכנים למכור במחיר הישן ועל הפרש קטן שלא היו מוכנים לרדת במחיר הפסידו לקוח . ההפרש היה קטן ואין לי בעיה להוסיף אבל בתור עיקרון אני לא אוהב שסוחרים מנסים לסבן את הלקוח בתירוצים מפגרים זה רק מראה על רמת שירות של חברה וכמה הלקוח חשוב להם.
פורסם 2012 באוקטובר 1413 שנים הרבה פעמים כשחנויות באות לעשות הזמנה מהיבואן הוא מעדכן אותן בשינוי במחיר, קורה לי גם הרבה בחנות שאני עובד בה, לא מתאים לך אז אל תזמין.
פורסם 2012 באוקטובר 1413 שנים מחבר זה לא בדיוק נכון ומקובל מה שאתה אומר מה גם שנדמה לי שעל פי חוק החנות מחויבת למחיר שהיא מפרסמתדבר ידוע הוא שהרבה הרבה חנויות וסוחרים בכל התחומים מפרסמים מחיר נמוך רק כדי למשוך את הלקוח לעסק ובידיעה שלא ימכרו ללקוח את המוצר במחיר הנקוב וינסו למכור ללקוח את אותו מוצר במחיר אחר או מוצר אחר בטענה שהמוצר אזל מהמלאי זה פטנט שיווקי ידוע ומוכר אבל בלשון העם זה נקרא רמאות חנות שמכבדת את עצמה ומכבדת את הלקוח לא תפרסם מוצר במחיר שהיא לא יכולה למכור ואם כבר יש טעות היא תדאג למכור ללקוח את המוצר במחיר שפורסם וזה רק כדי לצאת הוגן וישר מול הלקוח כפי שעשו זיג זגלפני מס' ימים חברת אל על פרסמה בטעות כרטיס טיסה מארה"ב לישראל ב300 $ שזה מחיר לא הגיוני בעליל. תוך חצי שעה נמכרו קרוב ל 5000 כרטיסים עד ש אל על עלתה על הטעות ותיקנה את הטעות, אם נראה לך ש אל על לא כיבדה את 5000 הכרטיסים שנרכשו יש לך טעות סוחר אמור וחיב להיות מעודכן בכל רגע במה שהוא מפרסם אצלו באתר הבית -לא מסוגל שלא יפתח אתר אינטרנט או שלא יפרסם מחירים
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.