שאלה לגבי הראוטר D-Link DSL-6740U - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגבי הראוטר D-Link DSL-6740U


JentuS

Recommended Posts

שלום לחברי הפורום .

לא מזמן שדרגתי את מהירות הגלישה שלי ל-20 mb/s , והתבקשתי להחליף את הראוטר הישן שהיה לי בחדש של D-Link מדגם VDSL N 6740U בגירסאת ה-G2 , מכיוון שבבזק נאמר לי כי מהירויות גלישה של 20mb/s ומעלה דורשות ראוטר מתאים עבור זה ושהראוטר הישן שלי לא ענה לדרישות הללו . אז רכשתי מהם את הראוטר המדובר .

השאלה שלי היא דיי כללית שלמרות זאת הייתי שמח לקבל עליה תשובה :

אני רוצה לדעת מה אתם (המבינים בעניין) חושבים ויודעים על הראוטר הזה , האם הוא אמין , האם הוא טוב מבחינת הביצועים שלו , האם איו לו איזה בעיות ידועות וכו' , בקיצור כל מי שיש לו מידע מסוים לגבי הראוטר הזה אני אשמח מאוד אם תתחלקו איתי במידע הזה .

עכשיו , כמו שאומרים ''בלי עשן אין מדורה'' , לא הייתי סתם ככה פותח את הנושא הזה אם לא הייתי בכלל חושד בראוטר הזה והייתי בטוח ב-100% שהוא מתפקד כמו שצריך , פשוט שמתי לב שיש לי לפעמים ניתוקים מוזרים , לא לעיתים קרובות אבל יש , אם זה במחשב שמחובר אליו חוטית ואם זה במחשבים שמחוברים אליו ברשת הבייתית האלחוטית .

אני יודע שזה לא אומר שהבעיה 100% בראוטר עצמו , אני מודע שהבעיה יכולה להיות בגלל גורמים אחרים , אבל בכל זאת אני מעדיף להתחיל דווקא מהראוטר הזה , ומיכוון שאני בכלל לא מכיר אותו והוא חדש לי אז בגלל זה פניתי אליכם לקבלת העזרה .

כמובן שאני ניסיתי למצוא באינטרנט תגובות של אנשים בכל מיני אתרים על הראוטר הזה אבל ללא הצלחה , ובכלל אני בקושי מוצא מידע עליו ברחבי הרשת , מה שיותר מוזר זה שברוב המקרים כאשר אני רושם את הדגם שלו בכל מיני מנועי החיפוש אז הרבה מאוד תוצאות שאני מקבל זה ראוטר שנראה אחרת לגמרי מהראוטר שאני קיבלתי רק עם אותו השם של הדגם .

*סליחה על החפירות , פשוט ניסיתי להסביר את עצמי בצורה הברורה שאפשר , מקווה שתעזרו לי , מראש מודה לכולם .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ששמתי לב לזה , אבל פעם או פעמיים שמתי לב שנורת ה- שליד נורת ה-DSL היבהבה וכבתה , ולפי מה שהבנתי שבראוטר הזה דווקא שתי הנורות האלו אמורות להיות דולקות קבוע כאשר אין שום שיבושים בחיבור האינטרנט , ואפילו עכשיו שאני מסתכל על הנורות אז אני רואה שה-DSL דולקת קבוע ולאומת זאת נורת ה- שליד כל הזמן מהבהבת כמו שנורת ה-WLAN מהבהבת , ה-WLAN אני יודע שהיא אמורה להבהב ולא לדלוק קבוע , אבל נורת ה- ,האם גם היא אמורה להבהב או לדלוק קבוע כמו נורת ה-DSL ?

ובכל זאת אני גם אשמח לשמוע מאנשים שיודעים משהו על הראוטר הזה , כמו שרשמתי בתחילת הנושא , האם הוא נחשב טוב , האם אין לו בעיות מיוחדות שצריך לדעת , האם הוא את העבודה שלו כמו שצריך ?

כי כמו שאמרתי , קצת מוזר לי שאני לא מוצא ברחבי הרשת מידע ותגובות על הראוטר הזה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהשוואה לראוטר האחר שלהם NETGEAR הוא הרבה יותר טוב.

לגבי יציבות - היו לי בעיות קשות מאוד בקו, בעיקר בגלל הראוטר הקודם, בכל מקרה ממליץ לך ליצור קשר עם התמיכה שלהם ולהסביר להם בדיוק איזה בעיות אתה חווה.

אני חויתי רק בעיות של ניתוקים וזה היה בגלל הגדרות שגויות על הקו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...