עבור לתוכן

אחריות על דיסק קשיח סמסונג

Featured Replies

פורסם

נדפק לי דיסק קשיח של סמסונג, 1GB - נכשל בבדיקת סמארט + באד סקטורים.

הדיסק נרכש בטוח לפני פחות מ3 שנים ככה שהוא בתחום האחריות אולם אני לא מוצא את החשבונית שלו. סיכוי גבוה שהוא נרכש מ KSP, אבל שוב אין לי שום חשבונית במייל ולא מודפסת וכמו כן אני לא רואה עליו פיזית שום מדבקה. יש עליו מדבקת תוקף אחריות אבל היא ריקה.

האם אני יכול לגשת ישירות ליבואן סמסונג בארץ והוא יבדוק לפי מספר סידורי אם הדיסק באחריות ויכול להחליף לי אותו? מי הוא היבואן?

האם יש לכם נסיון עם KSP אם הם יחליפו לי אותו בלי שיש לי את החשבונית? (בהנחה כמובן שהוא נקנה מהם)

ושאלה אחרונה במקרה שלא אוכל להחליף אותו, האם יש דרך כלשהי להשמיש אותו חלקית? כבר עכשיו הוא "עובד" אבל מערכת ההפעלה צועקת שחייב לגבות את המידע ולהחליף את הדיסק וכמו כן בד"כ שמתחילים בעיות עם סקטורים פגומים זה רק יחריף יותר ויותר...

פורסם

גש ל KSP. הם לא צריכים חשבונית כדי לממש אחריות (ניסיון שלי בסניף חיפה - 3 דיסקים ... לא במכה אחת !). ככל שאני זוכר הם משתמשים בסריאלי של המוצר עצמו (דרך בר קוד שעליו) כדי לזהות. כבר מזמן הפסקתי לקחת אליהם חשבוניות כשאני צריך מימוש אחריות. (בכל מקרה - הם לא יחליפו את הדיסק. הם ישלחו אותו ליבואן להחלטתו).

אין לך מה להפסיד.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים