פורסם 2012 באוקטובר 413 שנים בישראל יש יותר ימים קרים ונעימים מאשר חמים =סתו-חורף-אביב. החום הרציני, זה רק שלושה חודשים בשנה.מה?
פורסם 2012 באוקטובר 413 שנים התגובה שלי או שלך מראים מי בן 4 :biggthumpup: .רק ילד בגיל הזה מצליח להפוך כל נושא לוויכוח, לתפוס צד ולנסות להראות ש״אבא שלי הכי חזק״ למרות שבתכלס לאף אחד לא אכפת
פורסם 2012 באוקטובר 413 שנים אני לא רואה וויכוח ועוד סוער, וגם מה רע בוויכוח? האם יש כאן סתימת פיות? מהי מטרת פורום? דיונים,כל אחד כותב את דעתו ,כל אחד משיב לחברו. משום מה רק לכמה חבר'ה פה ,מפריע כל דבר שאכתוב. ההודעות שלי לרוב כאן מדברות בכללי. אם אני טועה במשהו ,אפשר לראות זאת. ואתה לא תופס צד? אני תופס מה שנכון לדעתי וכן עובדתי בשטח.התגובות שלך אם שמת לב ,באות כך"אל תזלזלו באוכל של העדה של"י וכן הלאה. סלח לי ידידי.. אך כל אחד רשאי כאן לכתוב את דעתו על כל אוכל בעולם. אם יש לך הודעה עניינית -אתה מוזמן לשתף.. אם לא ,חבל להוריד את הרמה. עוד משתמש מגיב. 'מה'?ילדים פונים ככה ,לא?(בלי לפגוע, אבל זה לא הודעה עניינית)אז שתף אותנו בן כמה אתה באמת α? אני בטוח שאני יותר גדול ב10 שנים. סתם סקרן נראה עם קלעתי.
פורסם 2012 באוקטובר 413 שנים הדיעה הרווחת אודותיך פה בפורום ברורה לכל גולש אז אני אמנע בכלל מלענות לך.
פורסם 2012 באוקטובר 413 שנים לא נכון, כתבתי 'קשה להתווכח איתו' וזה אותה משמעות 'שאיאפשר לחרטט אות'ו. ערכתי כדי שלא תגיב עוד שטויות. תכניס לראשך את הכלל הפשוט 'שכל אחד פה רשאי לכתוב את דעתו על כל מאכל בעולם ' . גם לך מותר לכתוב.. אבל תכתוב ,רק תנסה לא על משתמש עצמו. כבד את עצמך.
פורסם 2012 באוקטובר 413 שנים שום דבר ענייני מצידך ..לא נכתב על התגובות שלי. ומדוע לכתוב על האדם עצמו, מה עשיתי לך רע?תעשה לי טובה בן כמה? מה בעיה לציין. אני מציין דברים פשוטים, שכל אדם בוגר יבין.
פורסם 2012 באוקטובר 413 שנים לכל אחד זכותו להביע דעתו לגבי משהו.לכל אחד זכותו להביע דעתו לגבי הדעה של מישהו אחר.מה הבעיה לערוך דיון תרבותי בלי לפגוע אישית בזולת?למשל, איני מסכים עם דעתו של rroonnii לגבי יתרונות אוכל מזרחי על אשכנזי. זכותי. ואני מוכן לערוך אתו דיון על זה.עם זאת, איני מבקר אותו אישית (בעצם,כמו כל אחד פה) מכמה סיבות:א. כי זה לשון הרעב. כי זה יכול להיות איסור הלבנת פניםג. כי הוא לא חבר שלי ואיני מכיר אותו בכלל.
פורסם 2012 באוקטובר 413 שנים פרטיים אישים נובעים,מאדם סגור שלא מוכן לשמוע יותר מידי כנגד דעתו.. ולא משנה אם הדברים גם נכונים -אין ביכולתו להשיב ענייני לכן נשאר אישי.על עצם המאכלים לא כתבתי יתרון זה או לזה. אני מציין בארץ... למאכלים הממש מסורתיים כמו בסקר -אנשים מתחברים יותר למזרחי או גם יחד (למאכלי ביתם ולמזרחי). יותר קל למצוא אדם ממוצע אשכנז שאומר "וואלה הדג המרוקאי מזה טעים ".. הקציצות יאמי וכו'.. ויותר קשה למצוא ממוצא ספרדי שאומר "הגפילטע זה מאכל משהו משהו."
פורסם 2012 באוקטובר 413 שנים יותר קל למצוא אדם ממוצע אשכנז שאומר "וואלה הדג המרוקאי מזה טעים ".. הקציצות יאמי וכו'.. ויותר קשה למצוא ממוצא ספרדי שאומר "הגפילטע זה מאכל משהו משהו."נא תוכיח את הטענה הזאת שלך.
פורסם 2012 באוקטובר 413 שנים התדמית של הגפילטע בקרשיםיש הרבה מזרחיים שלא ינסו אפילו לטעום בלי שיהיה להם בכלל מושג במה מדובר.
פורסם 2012 באוקטובר 413 שנים זה דברים ידועים. הסקר כאן מצביע על כך.אם כן, צריך לעשות סקר לגבי עדות המשתמשים. וזה לא מריח טוב..ואני מסכים עם הטענה יש הרבה מזרחיים שלא ינסו אפילו לטעום בלי שיהיה להם בכלל מושג במה מדובר.כמו כן ההיפך.ועוד מעניין אותי לדעת מה אוכלים יוצאי מזרח במדינות כמו שבדיה, קנדה, גרמניה וכו'. (טוב,גם שם עכשיו מלא מוסלמים והמזון שלהם,אז השאלה לא רלוונטית בימינו. אך מה אכלו בהולנד לפני 100 שנה בקהילה ספרדית?)מה שאני מנסה להגיד-לא טעם האוכל עצמו קובע עדיפותו, אלא הסביבה (שהאקלים הוא רק אחד המרכיבים).בסביבה ערבית מוסלמית יותר קל לשמור על חוקי כשרות מאשר בסביבה נצרית.הרי גפילטע פיש זה מנה שהומצאה במיוחד לשבת, כדי לא לעבור על איסור בורר.צ'ולנט-עקב איסור בישול בשבת. זה יכול להמשיך להתבשל גם כשזה מוכן.המסורת נשארה וחיה עד עצם היום הזה,ואין סיכוי שתשתנה לפחות עד ביאת המשיח.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.