עבור לתוכן

העלאת מחיר ספק אינטרנט בסוף חבילה ללא הודעה מראש(בזק בינלאומי)

Featured Replies

פורסם

שלום,

במקרה נכנסתי לאתר של בזק בינלאומי וראיתי ש-3 חודשים אחרונים חייבו את ההורים שלי ב 160~ שקל במקום 60 שקל לחבילת 12 מגה.

לפני כמה חודשים הם גם הפסיקו לשלוח חשבוניות בדואר(ללא שום הסכמה מאיתנו).

הם טוענים שהם הודיעו באימייל על העלאת המחיר(אף פעם לא השתמשנו בתיבת אימייל הזו ואף פעם לא הצהרנו שנשתמש בתיבה הזו) והם לא מוכנים לתת החזר על הכסף שהם גנבו. הם הסכימו "בטוב ליבם" להוריד את מחיר החבילה ל 40 שקל לחודש(באמת תודה, החבילה הזו מוצעת ב-30 שקל לכל דורש) וטענו שבגלל שהם הודיעו מראש הם לא יחזירו את הכסף.

מה אני יכול לעשות במקרה הזה? הבנתי שיש חוק שמחייב אותם להודיע שבועיים לפני סוף החבילה על המחיר החדש אבל התיבת אימייל היא לא דרך ליצור איתנו קשר, שהם רוצים הם יודעים את המספר טלפון שלי יפה מאוד.

פורסם

שמח לראות שיש 1 מתוך 100 ששם לב לדברים כאלה..

מצד אחד הכל כתוב, גם באתר וגם כנראה בחשבונית.

מצד שני אתה יכול בכל זאת לדבר עם מנהל בעניין ולהסביר שזה לא סביר שנקבל את ההודעה במייל כיוון שאין בו כלל שימוש ולא כולם משתמשים במייל של החברה.

אם זה לא יעזור אז פנה למוקד פניות הציבור - http://www.bezeqint.net/contactus.html ועדיף בפקס..

אם כל זה לא עוזר, אז תגיד להם שהם כרגע איבדו לקוח ושלח אותם לעזאזל.

פורסם
  • מחבר

תודה.

יש משהו במסגרת החוק שאני יכול לעשות? לפנות למועצה לצרכנות יעזור?

ראיתי בכל מיני פורומים שהתייחסו לחוק אבל לא מצאתי את הנוסח עצמו, אני רוצה לבדוק אם ההודעה דרך האימייל חוקית בכלל.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים