עבור לתוכן

חנות בת"א שמוכרת פלאפונים עם שירות לקוחות משביע רצון במקרה של תקלה- יש חיה כזאת?

Featured Replies

פורסם

יש למישהו דעה על android store?

  • תגובות 50
  • צפיות 5.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

גם אני שמעתי שהיא חנות מומלצת מפני שהיא נותנת אחריות גם אם אתה מחליף רומים, עד שבדקתי בזאפ מה אומרים עליה ונתקלתי בתגובה הזאת שגרמה לי לרדת ממנה: http://www.zap.co.il/clientcard.aspx?siteid=4332

פורסם

התגובה הזאת נשמעת לי מוזרה קצת... נשמע סביר שאחרי כמה חודשים שהבנאדם לא מקבל את הטלפון הוא יגיע לחנות ויבקש תשובות לא?

אני לוקח בערבון מוגבל.

פורסם
  • מחבר

אני יודע שכשאני קניתי כרטיס זכרון של 150 שח מחול, פירקתי את האריזה שמח וטוב לבב להתחיל להשתמש בכרטיס ואחרי דקה שניסיתי להעביר כמה תמונות, הכרטיס התברר כתקול ואפילו לפרמט אותו אני לא יכלתי.

דרך האתר הורדתי טופס שליחה בחזרה לשם תמיכה, שמתי במעטפה עם הכרטיס בניילון פצפצים שמצאתי, שלחתי לכתובת דרך הדואר בעלות של שקלים בודדים ואחרי כמה ימים קיבלתי אימייל שנשלח לי כרטיס זכרון חדש בלי שאלות ובלי משיכת זמן.

כעבור עוד כמה ימים כבר קיבלתי כרטיס זכרון חדש.

בארץ אין שירות כזה, נקודה.

- עלה לך כמה שקלים בודדים? זה לא אמור לעלות עשרות שקלים?

- הורדת טופס מהאתר שממנו קנית את המוצר?

- אמרו לך שנשלח אליך כרטיס חדש עוד לפני שהם קיבלו את הפגום?

פורסם

Orrr, לא ציינת מאיזו חנות קנית, איזה כרטיס ועוד קצת פרטים רלוונטיים.

לגבי עלות המשלוח של כמה שקלים בודדים, הבחור סביר להניח שלח את הכרטיס בדואר רשום, אם לא בדואר רגיל כלל, שעלותו היא כמה שקלים בודדים, ואין שום ביטוח על התכולה.

ברגע שאתה שולח מכשיר שעלותו באזור ה2000 שקל, השירות המתקבש הוא EMS, בו קיים ביטוח, והזמן הגעה עומד על מספר ימים בודדים.

לגבי שליחת מוצר תחליפי לפני קבלת התקול, אין זה חדש, יש לא מעט יצרניות אשר נוקטות בפעולות כאלה, בין אם זה כרטיס זיכרון, או כרטיס מסך.

הגמישות שיצרנים מאפשרים לעצמם לא קיימת בשום חנות/גוף שמהווה יד שנייה ושלישית בעניין, ולרוב היצרן ירצה ליצור רושם חיובי, גם אם זה אומר לספוג מוצר חדש לחלוטין, שעלותו גם ככה זניחה עבור אותו היצרן.

פורסם

אם הייתי חייב לקנות בארץ מכשיר סמארטפון, הייתי קונה מהיבואן הרשמי/יבואנים גדולים או מאחת הרשתות הגדולות (אייבורי/KSP ושות').

הסיבה היא פשוטה, הסבירות שתקבל מכשיר חדש בתול (מעבר להחליף את המטען ולהוסיף עברית מלאה, לא עשו איתו כלום), היא הכי גבוהה. הסבירות שהמכשיר לא יבוא עם הפתעות, ויהיה תקין מהקופסה, כך גם לא אצטרך לבחון את השירות והאחריות של המקומות שקניתי מהם, ובנוסף ברשתות הללו בד"כ לא מתנהגים כאחרוני העבריינים כשהעניינים מתחממים (נתקלתי בסיפורים מחברים על מספר חנויות מוכרות בת"א).

פורסם
  • מחבר

אבל 1immortal טוען שגם היבואן הרשמי שלהם בארץ הוא אותו חרא כמו החנויות הפרטיות... לא יודע למי להאמין כבר.

מישהו שמע על החנות PELECOM? ראיתי עליה תגובות ממש מעולות בזאפ, אתם יכולים להציץ כאן: http://www.zap.co.il/clientcard.aspx?siteid=3693

אם אני קונה פלאפון מחו"ל, הם נותנים אחריות על המכשיר אם החלפתי לו רום?

פורסם

נכון, אבל אם היה לך ניסיון עם החנויות הפרטיות היית יודע שאתה עלול לקבל מכשיר "מתצוגה/משומש/לא בתול/וכו'", והם עושים עוד יותר מאמץ לא לכבד אחריות, כי הם מייבאים בעצמם, ולרוב הם נאלצים לספוג את התיקון באחריות בעוד שליבואן יש אפשרות לתקן על חשבון היצרן והרשתות הגדולות יכולות לספוג את התיקון או לחילופין יש להם עסקה עם הספק שלהם שהוא מחליף להם מכשירים/שולח ליצרן לתיקון.

פורסם
  • מחבר

אז אתה ממליץ לקנות מסאני?

שמעו אני רואה שבפורום אייאנדרויד מהללים ומשבחים את החנות ANDROIDSTORE ללא הפסקה. מה אתם אומרים עליה?

תראו את מחירי המעבדה שלהם, הם לא טיפה מוגזמים? כמה יעלו לי תיקונים כאלה בחו"ל (במידה ויהיו)? http://www.androidstore.co.il/he/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%99%20%D7%9E%D7%A2%D7%91%D7%93%D7%94/1/Products_Gallery.aspx

פורסם

זכור לי שבתקופת המקשים, לפני שהטאץ' נכנס לתמונה, חנויות רבות היו מוכרות טלפונים מוחדשים כחדשים.

מחליפים פלסטיקה, עושים תיקון קטן והופ - מוכרים במחיר מלא.

פורסם

אז אתה ממליץ לקנות מסאני?

שמעו אני רואה שבפורום אייאנדרויד מהללים ומשבחים את החנות ANDROIDSTORE ללא הפסקה. מה אתם אומרים עליה?

תראו את מחירי המעבדה שלהם, הם לא טיפה מוגזמים? כמה יעלו לי תיקונים כאלה בחו"ל (במידה ויהיו)? http://www.androidstore.co.il/he/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%99%20%D7%9E%D7%A2%D7%91%D7%93%D7%94/1/Products_Gallery.aspx

אם אני לא טועה, בעל החנות הוא גם בעל הפורום

פורסם
  • מחבר

הבנתי שהוא אחד המנהלים שם.. אבל מה זה משנה, מעניין אותי לדעת איך הם מטפלים בתקלות.

כמה שאלות בקשר לקניה מחנות בחו"ל דוגמת HANDTEC:

1. תיקון של מכשיר בחו"ל יעלה פחות מבארץ? (כולל המיסים שאצטרך לשלם בארץ בגין התיקון)

2. כשאני מזמין מהם את הפלאפון, הוא מגיע בדואר רשום, או נשלח ישירות הביתה עם שליח? (אם הוא נתפס במכס בכל מקרה אצטרך לאסוף אותו בדואר לא?)

3. המטען שמגיע בCLOVE או ב-HANDTEC, מתאים לשקע בישראל?

4. במקרה שאצטרך לשלוח להם את המכשיר בחזרה לתיקון, אני חייב ללכת עד למכס ולהביא מהם טופס שהמוצר הולך לתיקון, או שהחנות דואגת כבר לצרף מסמך לחבילה שהמוצר הוחזר לאחר תיקון?

5. אם אני צריך את הטופס מהמכס, מה אני עושה איתו, משאיר אותו אצלם או מצרף אותו לחבילה?

6. את החבילה עצמה אני שולח דרך סניף דואר-ישראל מקומי?

7. אם התגלתה תקלה במכשיר במסגרת תקופת האחריות שהצריכה החלפה למכשיר חדש, ייקחו לי 33.4% מיסים על המכשיר החדש? מה המחיר שהחנות בחו"ל תגבה ממני עבור קבלת מכשיר חדש במסגרת האחריות?

8. אם אחליף רומים וכו', האחריות על המכשיר עדיין תהא תקפה?

פורסם

- עלה לך כמה שקלים בודדים? זה לא אמור לעלות עשרות שקלים?

- הורדת טופס מהאתר שממנו קנית את המוצר?

- אמרו לך שנשלח אליך כרטיס חדש עוד לפני שהם קיבלו את הפגום?

זה היה דואר רגיל טיפה משופר לא זוכר במעטפה אז זה היה ממש זול.

הורדתי טופס מהאתר שקניתי ממנו mymemory.

בקשר לזה אין לי מושג אם זה היה אחרי או לפני שהם קיבלו את הכרטיס כי לא היה לי מעקב, או שהיה ולא השתמשתי.

בכל מקרה הייתי בבאסה קצת בהתחלה שראיתי שכרטיס של 150 שח התגלה תקול אבל ממש הופתעתי לטובה, כי זה פעם ראשונה שהזמנתי משהו מחול שהוא לא איביי ועד כה הייתי רגיל לשירות בארץ לאכזבות לטירטורים וכו.

פורסם
  • מחבר

הבנתי, תודה...

מישהו יכול לענות על השאלות שהצגתי למעלה? זה ממש יעזור לי!

פורסם

2. זה נתון לבחירתך."Int Signed Mail"=דואר רשום.

3. מטען שמתאים לאנגליה.Handtec מספקים מתאם ללא תשלום.

לגבי הטופס: לפני כמה שנים UPS אמרו לי שמדובר בתהליך מסובך, אז כדאי לבדוק את זה טוב טוב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים