חנות בת"א שמוכרת פלאפונים עם שירות לקוחות משביע רצון במקרה של תקלה- יש חיה כזאת? - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חנות בת"א שמוכרת פלאפונים עם שירות לקוחות משביע רצון במקרה של תקלה- יש חיה כזאת?


yoni_h

Recommended Posts

תודה רבה על ההסברים על ההתנהלות מול החנויות בחו"ל, לקחתי לתשומת לבי, אחשוב על זה.

בנוגע לאייבורי (בוא נוציא את KSP מחוץ לתמונה), הנה מקרה די טרי של מישהו מהפורום http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=543999.0

לא הבנתי בדיוק מה היתה הבעיה, אבל לפי דעתכם, התנהלות החנות היתה תקינה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אתה מתכוון ל 350 שח.. (לעומת אייבורי)

ודיברתי על KSP, לא על אייבורי שהם נורמלים מנסיוני איתם בחומרת מחשב.

בכל אופן, תמיד יש מעבדות פרטיות מקצועיות ובית משפט לתביעות קטנות שיחזיר לך את הכסף בוודאות אם לא כיבדו אחריות ללא סיבה כשרה. (שכזו יכולה להיות רק אם הנזק נגרם על ידך)

תודה רבה על ההסברים על ההתנהלות מול החנויות בחו"ל, לקחתי לתשומת לבי, אחשוב על זה.

בנוגע לאייבורי (בוא נוציא את KSP מחוץ לתמונה), הנה מקרה די טרי של מישהו מהפורום http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=543999.0

לא הבנתי בדיוק מה היתה הבעיה, אבל לפי דעתכם, התנהלות החנות היתה תקינה?

הוא טוען שהוא קנה את המכשיר לא תקין, ומשום מה לא חזר מיד לחנות כדי להחליפו בחדש. לאחר תקופה אפילו של כמה שבועות, ברור שלא יחליפו לחדש אלא יתקנו. (והם לא מתנערים מתיקון)

ח.י אגב הם יבואן גדול עם שירות סביר יחסית. לפחות במקרה שלו, לא היה מדובר ביבוא אישי של אייבורי, אלא ביבואן גדול ומוכר של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהמידע שפותח הת'ראד רשם, אי אפשר להבין שום דבר.

קנה מכשיר, היה תקול, בלה בלה בלה, יבואן, בלה בלה.

כמו בכל דבר, רוב החנויות הן מתווכות.

אתה מזמין מהן משהו, הן מזמינות אותו עבורך מהיבואן, המכשיר מגיע, מועבר אליך.

יש מוצרים שהשירות והאחריות עליהם ישירות מול היבואן, כלומר, קנית מסך של מאייבורי, השירות לא יהיה מול אייבורי, אלא ישירות מול .

קנית את המסך, ביום הראשון הוצאת אותו מהקופסא וראית שהוא דפוק?

כאן החנות יכולה לבוא לקראתך ולהחליף לך במקום, או לעזור לך לקבל מוצר חדש - השירות של אומר שאתה צריך לקבל מוצר תקין, גם אם הוא לא חדש.

לגבי סלולריים, אני מניח שרוב המקומות ישלחו אותך ישירות למעבדה, וינסו לא להתעסק איתך, כי אחרי שהם גזרו את הקופון שלהם, פה הם יוצאים מהתמונה - זה אתה מול היבואן, ומול השירות שלו.

מה התנאים של היבואן ומה צורת הטיפול שלו ... זה כבר כל מקרה לגופו, וכל יבואן לגופו.

אתה לא יכול לדעת מראש מי היבואן של המוצר שאתה קונה, אלא להתחנן לחנות ממנה אתה קונה שיגידו לך מי זה, שזה ביזיון לשעצמו.

נקודתית, אייבורי נהגו בסדר - הפנו את הבחור ליבואן לקבלת שירות. לא צויין אחרי כמה זמן התגלתה התקלה, לא צויין מה אופי התקלה, לא צויין שום דבר, כך שלפי כל הנתונים שנמסרו, אייבורי היו בסדר גמור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כאן החנות יכולה לבוא לקראתך ולהחליף לך במקום, או לעזור לך לקבל מוצר חדש - השירות של אומר שאתה צריך לקבל מוצר תקין, גם אם הוא לא חדש.

החוק אומר כשאתה רוכש מכשיר כלשהו, אתה צריך לקבל מוצר חדש ותקין. אם המוצר החדש לא תקין, אז יש להחליפו בחדש.

אבל ברור שאתה צריך לחזור מיידית לחנות, ולא לאחר שבועות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהמידע שפותח הת'ראד רשם, אי אפשר להבין שום דבר.

קנה מכשיר, היה תקול, בלה בלה בלה, יבואן, בלה בלה.

כמו בכל דבר, רוב החנויות הן מתווכות.

אתה מזמין מהן משהו, הן מזמינות אותו עבורך מהיבואן, המכשיר מגיע, מועבר אליך.

יש מוצרים שהשירות והאחריות עליהם ישירות מול היבואן, כלומר, קנית מסך של מאייבורי, השירות לא יהיה מול אייבורי, אלא ישירות מול .

קנית את המסך, ביום הראשון הוצאת אותו מהקופסא וראית שהוא דפוק?

כאן החנות יכולה לבוא לקראתך ולהחליף לך במקום, או לעזור לך לקבל מוצר חדש - השירות של אומר שאתה צריך לקבל מוצר תקין, גם אם הוא לא חדש.

לגבי סלולריים, אני מניח שרוב המקומות ישלחו אותך ישירות למעבדה, וינסו לא להתעסק איתך, כי אחרי שהם גזרו את הקופון שלהם, פה הם יוצאים מהתמונה - זה אתה מול היבואן, ומול השירות שלו.

מה התנאים של היבואן ומה צורת הטיפול שלו ... זה כבר כל מקרה לגופו, וכל יבואן לגופו.

אתה לא יכול לדעת מראש מי היבואן של המוצר שאתה קונה, אלא להתחנן לחנות ממנה אתה קונה שיגידו לך מי זה, שזה ביזיון לשעצמו.

נקודתית, אייבורי נהגו בסדר - הפנו את הבחור ליבואן לקבלת שירות. לא צויין אחרי כמה זמן התגלתה התקלה, לא צויין מה אופי התקלה, לא צויין שום דבר, כך שלפי כל הנתונים שנמסרו, אייבורי היו בסדר גמור.

לפי מה שאני ראיתי דווקא, אם תשאל באייבורי לגביי היבואן או נותן האחריות הם לא יסתייגו מלומר לך, וממב שראיתי גם בנוגע ללפטופים, גם כאלה שלא קנו אצלם הם מפנים למעבדת היבואן שמייבא דגם דומא בכדי לנסות לעזור...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זאת אומרת לא חזר מיד אחרי? ואם ביום שהוא פתח את המוצר, נתגלתה שריטה על המסך או משהו דומה, ויום למחרת הוא בא לאייבורי להחזיר את המוצר, אתה חושב שהם היו מחליפים לו את המוצר בחדש, או טוענים שהוא גרם לתקלה ויש לשלוח את המוצר לתיקון? איך אפשר להוכיח את כל הדברים האלה? איך תוכיח עכשיו שנזק מסויים לא נגרם על ידך? זה בעיה...

עלה לי רעיון להוכיח תקלה במקרה שמדובר בתקלת יצרן - פשוט לצלם את כל תהליך פתיחת המוצר מהאריזה ובדיקת תקינותו כך שהכל מתועד במצלמה.. חח נשמע דפוק אבל יכול להועיל במקרים מסויימים לא?

ועכשיו בוא נניח שיבואן הסלולריים באייבורי הוא שיא קום, אתם לא חושבים שכדאי לקנות מהם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מציין נקודתית יכולות או רצונות של חנות כזו או אחרת, אם אייבורי מגדילים ראש ומנסים לבוא לקראת אנשים שהם גם לא לקוחות שלהם, כל הכבוד, וכנראה שתודעת השירות שלהם השתפרה.

אני כן בא לאפיין את כל אותן החנויות הקטנות שרק רוצות לגזור את הcut שלהם, ולגמור עניין, ולא חסר כאלה, ולצערי דפוס עבודה זה מאפיין אחוז גדול מאוד של בתי עסק בארץ.

אם מישהו הבין מדברי שהשירות של אייבורי לא טוב, לא זאת הייתה הכוונה, הם נבחרו בתור דוגמא לפי הת'ראד שסופק באחת ההודעות האחרונות כאן.

אם השירות שלהם השתפר בשנים האחרונות, מצויין. אם לא, פחות מצויין, זה כבר מכניס אותם לאחוז השלילי של בתי העסק.

מניסיון אישי, מעולם לא קניתי שום דבר באייבורי, ומהמספר הדל מאוד של מוצרים שרכשתי בKSP ... מספר המוצרים ישאר , על סמך הניסיון העגום שלי לממש אחריות על אחד מהמוצרים.

קיצר, תקנה בחו"ל או בארץ, תקווה שלא תצטרך לממש אחריות ולקבל שירות על מה שתקנה, בין אם זה יהיה בארץ ובין אם זה יהיה בחו"ל.

בכל מקרה, כך או כך, תתחדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זאת אומרת לא חזר מיד אחרי? ואם ביום שהוא פתח את המוצר, נתגלתה שריטה על המסך או משהו דומה, ויום למחרת הוא בא לאייבורי להחזיר את המוצר, אתה חושב שהם היו מחליפים לו את המוצר בחדש, או טוענים שהוא גרם לתקלה ויש לשלוח את המוצר לתיקון? איך אפשר להוכיח את כל הדברים האלה? איך תוכיח עכשיו שנזק מסויים לא נגרם על ידך? זה בעיה...

קודם כל, תפתח במקום את המוצר ובדוק אותו מול המוכר, זה זכותך.

מיד אתה יכול לזהות מכות, שריטות, ואם בכלל המכשיר לא עובד.

דבר שני, גם אם תהיה תקלה מרכזית במכשיר שלא ניתן לזהותה מיד, כגון המכשיר מתחמם ועושה בוטים כל הזמן, שזה משהו שניתן לזהותו גם ביום הראשון של העבודה עם המכשיר. ואז הם חייבים להחליף בחדש - לא מוכנים? יש בית משפט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי החוק שאתה מדבר עליו, עד כמה זמן ממועד קניית המוצר החנות חייבת להחליף לך בחדש?

אני רוצה שתסתכלו שניה על משהו, כנסו לכאן- http://www.ccomltd.co.il/support.asp זה שאלות ותשובות באתר של שיא קום.

תיכנסו לשאלה האחרונה בנוגע למשולש הצהוב. הם אומרים שאחת האפשרויות לזה היא היווצרות קורוזיה, חחחח עוד פעם הקורוזיה הזאת!? איך זה קשור למשולש הצהוב?? למיטב הבנתי, המשולש הצהוב שהם מדברים עליו נגרם כתוצאה מהחלפת רומים וכו', ולא מבעיה פיזית... אתם מבינים בזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי החוק שאתה מדבר עליו, עד כמה זמן ממועד קניית המוצר החנות חייבת להחליף לך בחדש?

לא הוזכר מועד בחוק. הרעיון הוא בזמן סביר, וכאשר סביר שהמוצר היה מקולקל מהרגע הראשון.

וחובת ההוכחה היא על המוכר, (אם הוא טוען שהמכשיר היה תקין בהתחלה) לא על הלקוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

2 האגורות שלי לדיון

לפני 3 חודשים רכשתי 2 מחנות פרטית במחיר סביר

כבר על ההתחלה שמתי לב ששיחות מתנתקות מידי פעם ללא כל פעולה מצידי. אחרי חודש וחצי שרכשתי ניסיון במכשיר הבנתי שקניתי מכשיר פגום והשיחה מתנתקת ללא סיבה

אין דבר שאני יותר שונא ממכשיר פגום מרגע הקנייה

אני צריך לשלוח אותו לחנות שיתקנו אותו, אך בשל הפונקציות האחרות בו קשה לי להפרד ממנו, וכבר עבר 3 חודשים

אולי אני "בר מזל" אבל היו לי לא מעט מקרים של קניית מוצרים פגומים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יודע שכשאני קניתי כרטיס של 150 שח מחול, פירקתי את האריזה שמח וטוב לבב להתחיל להשתמש בכרטיס ואחרי דקה שניסיתי להעביר כמה תמונות, הכרטיס התברר כתקול ואפילו לפרמט אותו אני לא יכלתי.

דרך האתר הורדתי טופס שליחה בחזרה לשם תמיכה, שמתי במעטפה עם הכרטיס בניילון פצפצים שמצאתי, שלחתי לכתובת דרך הדואר בעלות של שקלים בודדים ואחרי כמה ימים קיבלתי אימייל שנשלח לי כרטיס חדש בלי שאלות ובלי משיכת זמן.

כעבור עוד כמה ימים כבר קיבלתי כרטיס חדש.

בארץ אין שירות כזה, נקודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...