Henry55 פורסם 2012 באוקטובר 5 Share פורסם 2012 באוקטובר 5 אבל איך הוא יוכיח שבאמת נמכר לו מוצר פגום ושהמוצר לא התקלקל בזמן שהוא היה אצלו?היה לו שבועיים להחזיר את המוצר , שלפי דעתי זה מספיק זמן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vic07 פורסם 2012 באוקטובר 6 Share פורסם 2012 באוקטובר 6 לא, המוכר רשאי לתקן טת המכשיר ולהביא אותו למצב חדש. אין אפשרות בחוק היום לבטל עסקה עקב מוצר פגום.ואתה לא שם לב שאתה מציג שתי אופציות שאינן משלימות זו את זו בתור ברירה בינארית? הלקוח אכן אינו יכול להתעקש על ביטול עסקה בגלל פגם במוצר (כלומר, מעבר לביטול עסקה ללא קשר לפגם, ובלבד שה"פגם" אינו שוני משמעותי של הדגם המדובר ביחס לתיאורו בחנות), אך איך זה בדיוק אומר שזכותו של המוכר לתקן את המוצר במקום להחליפו? you make no sense whatsoever. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omer69111 פורסם 2012 באוקטובר 9 Share פורסם 2012 באוקטובר 9 החוק בסופו של יום הוא רק חוק, מה שבאמת משנה זה הפסיקה, הפסיקה קובעת כי כאשר נגרמה עוגמת נפש ללקוח כתוצאה מרכישת מוצר פגום, למעשה יחליפו אותו בחדש כאשר מדובר בזמן סביר (חודש נגיד, זה זמן סביר) למרות שהחוק מגביל במקרים מסוימים, גם בזמן וגם בסוג המוצר, ההגבלה אינה באה להגן על היצרן אלא למנוע ניצול לרעה של צרכנים וצרכן שברור שרכש מוצר בתום לב ולא גרם לו שום נזק במזיד, יקבל את כספו בחזרה או מוצר חדש שווה ערך לו במידה ונמצא כי רכש מוצר אשר הוכח כי היה פגום מראש.. כיוון שלמרבית העסקים יש עורכי דין, כאשר הם יקבלו מכתב התראה הם יעבירו אותו לעו"ד שלהם והוא יגיד להם כבר להחליף קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omer69111 פורסם 2012 באוקטובר 9 Share פורסם 2012 באוקטובר 9 אבל איך הוא יוכיח שבאמת נמכר לו מוצר פגום ושהמוצר לא התקלקל בזמן שהוא היה אצלו?היה לו שבועיים להחזיר את המוצר , שלפי דעתי זה מספיק זמן.פשוט מאוד, הולכים למעבדה (כל מעבדה מורשית וידועה) ומבקשים חוו"ד מפורטת ובכתב, אותה מצרפים לכתב תביעה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.