פורסם 2012 באוקטובר 213 שנים אתה צודק.29 ל KSP לעומת 22 לאייבורי (סקרנות).אבל בכל זאת אייבורי , נראה לי , עובדים יותר.אז מי יותר גדול , זה שמוכר יותר או זה שיש לו יותר סניפים?
פורסם 2012 באוקטובר 313 שנים לא יודע מאיפה הידע/מידע שלך אבל אני עובד ברשת מחשבים גדולה (הגדולה ביותר בארץ) שחופרת לי וליתר העובדים לגבי כל הנהלים והחוקים האלו ואני אומר לך בוודאות ומנסיון של כמה שנים טובות שבמידה ויש תקלה ב-14 ימים הראשונים מאז הקנייה אנחנו מחוייבים להחליף למוצר חדש כמובן לאחר ווידוא תקלה שנעשית ע"פ הנהלים של יבואן המוצר, יש כאלו שמחייבים שליחה למעבדה והם מחליפים לחדש ויש כאלו שסומכים עלינו לעשות את הווידוא תקלה.יש לנו אפילו שלט בחנות עם החוק הזה.החוק לא אומר שאסור להציע תנאים טובים יותר. כל הכבוד לרשת בה אתה עובד [לפחות מבחינה זו].
פורסם 2012 באוקטובר 313 שנים או קיי טעיתי בהגדרה של מקום העבודה שלי, זה לא חנות מחשבים יותר חנות של מולטימדיה שכולללת גם מכר של מחשבי מותג ומחשבים ניידים פחות התעסקות בחומרה, בקיצור אני עובד בבאג אם זה כך, אז אתה צריך להיות מסווג כ"בעל עניין" לתשומת לב המנהלים. בעל עניין?? אני סה"כ מוכרן שם באחד הסניפים אני לא מייצג אותם בשום צורה ואין לי כוונה כזו גם. החוק מחייב את המוכר/יצרן להחזיר את המוצר להחזיר את המוצר למצב שהיה בו אם לא היה מתקלקל ומחייב אותו להשתמש בחלקים מקוריים בשביל זה ואם הוא לא יכול לעשות את שני הדברים האלה, הוא צריך לתת לו מוצר חדש או להחזיר לו את כספו בחנות מחשבים זה בעייתי לעשות את הדברים האלו, בטלפון של סמסונג לא אולי טעיתי ואכן אין חוק כזה וזה נוהל ספציפי של הרשת, למרות שאני בטוח מהמיילים שקיבלנו שזה משהו שמחייב בסופו של דבר מי שמקבל את ההחלטה לגבי אישור החלפה למוצר חדש זה לא הרשת שמוכרת אלא נותן האחריות (היבואן) ולכן קשה לי להאמין שזה משהו שתופס רק בבאג מכיוון שיצא לי להחליף הרבה מוצרים שהתקלקלו מהרבה יבואנים שונים. לא זכור לי מקרה של מוצר שרק נקנה והתקלקל שבו הוא תוקן תמיד החלפנו לחדש. גם שיא קום שאנחנו עובדים מולם החליפו לחדש במידה ויש תקלה ב-14 ימים הראשונים.
פורסם 2012 באוקטובר 313 שנים אני לא אוהב את מדיניות ההחזרה של באג.למשל אם אני קונה מוצר כמו כרטיס זיכרון ואני פתחתי אותו והוא לא עובד \ מתאים למכשיר , אז הם לא נותנים לי להחזיר אותו.מבחינת חוק אולי הם צודקים , אבל למה שאני אקנה שם כשאני יכול לקנות בחנות כמו אופיס דיפו שנותנים לי להחזיר מוצרים גם אחרי שפתחתי אותם.מה שכן , אני מאד מסודר כשאני פותח מוצרים , אז אני יכול להחזיר את המוצר לקופסא ואי אפשר לראות שהמוצר נפתח (אני לא מדבר על אריזות פלסטיק אטומות).
פורסם 2012 באוקטובר 313 שנים וספציפית, התקנה המדוברת היא "תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה) התשס"ו-2006".(בנוסף, אפשר, וצריך, להתיחס גם ל"חוק המכר").אשמח (באמת) להפניה לסעיף הרלוונטי.תבדוק חוק המכר סעיף 11
פורסם 2012 באוקטובר 313 שנים http://www.gov.il/FirstGov/TopNav/Situations/SSituationsInLife/SSafePurchase/SPSolution/לפי חוק המכר, אם נמסר לכם מוצר פגום שלא יכול למלא את ייעודו או שהמפרט שלו אינו זהה למפרט המוצר שהזמנתם, אתם זכאים לבטל את העסקה או להחליף את המוצר בחדש לפי בחירתכם.החוק תקף גם במקרים של תקלות חוזרות ונשנות במוצר שקניתם, שאינן נובעות משימוש לא נכון. בנוסף, אם ספגתם נזקים בעקבות המוצר הפגום, לדוגמה: רכשתם מקרר שהפסיק לעבוד זמן קצר לאחר הרכישה ובעקבות כך מוצרי המזון שלכם התקלקלו, תוכלו לתבוע מהמוכר פיצויים גם על כך.
פורסם 2012 באוקטובר 313 שנים לדעתי זה מתבקש שיהיה כאן בפורום צרכנות סטיקי עם קישורים לכל הזכויות שלנו כצרכנים.תוספת: אני מתנדב לכותבו במידה וההנהלה תומכת בעניין.
פורסם 2012 באוקטובר 413 שנים elizool שלום, במקרה של הגלקסי ומכשירים רבים אחרים שירותי התיקונים ניתנים על ידי מעבדת שיא-קום, ותיקון או החלפה כפופים לבדיקה. למרות זאת חשוב לנו שתהיה מרוצה ושתהנה מהמכשיר שרכשת, ולכן אם אינך מרוצה מהשירות שקיבלת בשיא-קום אשמח לקבל את פרטיך בדואר אלקטרוני ל-facebook@Ivory.co.il ונפתור את הבעיה לשביעות רצונך. תודה שפנית ומחכה לפרטיךשי, אייבורי מחשבים
פורסם 2012 באוקטובר 413 שנים תבדוק חוק המכר סעיף 11"11. אי-התאמה המוכר לא קיים את חיוביו, אם מסר -(1) רק חלק מהממכר או כמות גדולה או קטנה מן המוסכם;(2) נכס שונה או נכס מסוג או תיאור שונה מן המוסכם;(3) נכס שאין בו האיכות או התכונות הדרושות לשימושו הרגיל או המסחרי או למטרה מיוחדת המשתמעת מן ההסכם;(4) נכס שמבחינת סוגו, תיאורו, איכותו או תכונותיו אינו מתאים לדגם או לדוגמה שהוצגו לקונה, זולת אם הוצגו ללא קבלת אחריות להתאמה;(5) נכס שאינו מתאים מבחינה אחרת למה שהוסכם בין הצדדים."ו ? מה התרופה לכך ? מי קבע שבעקבות זאת מותר לבטל את העסקה ?קרא קצת למטה, בפרק ג' - "תרופות".אחסוך לך את החיפוש:"28. ניכוי מהמחיר הפר המוכר חיוב כאמור בסעיף 11 ולא תיקן את הדבר תוך זמן סביר אחרי שהקונה נתן לו הודעה על כך, ואין הקונה רוצה לתבוע את ביצוע החוזה או לחזור בו ממנו, זכאי הוא לנכות מן המחיר את הסכום שבו פחת שווי הממכר עקב אי-ההתאמה לעומת שוויו לפי החוזה."התרופה הבסיסית היא לתת למוכר לתקן את התקלה.מקווה שעזרתי.
פורסם 2012 באוקטובר 413 שנים -- ^ --עברית קוראים מימין לשמאל. ולכן :- במידה ויש אי התאמה לפי סעיף 11. - ובמידה והמוכר לא תיקן בזמן סביר - אזי .... ועכשיו מפורטות זכויות הקונה.אבל דבר ראשון - יש למוכר זכות לתקן את הנדרש.
פורסם 2012 באוקטובר 413 שנים יש חוק שאומר שאפשר להחזיר מוצר עד שבועיים מתאריך הקנייה ולקבל החזר מלא.כלומר, אפשר להחזיר ולקנות חדש.
פורסם 2012 באוקטובר 513 שנים -- ^ --אין חוק כזה.יש חוק שאומר שבמקרים מסוימים, ולמוצרים מסוימים, ובתנאים מסוימים - אפשר.אחד התנאים - אי שימוש במכשיר. מכיון שכדי לדעת שהמוצר פגום סביר להניח שחובר לחשמל בצורה כל שהיא או שנעשה בו שימוש, אזי, גם בלי להיכנס לשאלה האם המוצר זכאי להחזר או לא, ומכיוון שחיבור לחשמל נחשב כשימוש, לא ניתן להחזיר את מוצר.ואם אתה מתעניין - "תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)".
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.