elizool99 פורסם 2012 בספטמבר 28 Share פורסם 2012 בספטמבר 28 קניית מכשיר פגום מ-Ivory פניתי לאייבורי אמרו לי לפנות לשיא קום היבואנית בקשר לאחריות אז הם אמרו ללכת למעבדות קבוצת ח"י נסעתי ונתתי להם את המכשיר Galaxy S2 אמרו לי שיצרו איתי קשר מה צריך לעשות איתו (לתקן להחליף או לא יודע מה)השאלה שלי האם זה חוקי שאני מקבל מכשיר פגום ושיתקנו לי אותו יש איזה שהוא חוק שאומר שאני אמור לקבל חדש במקרה כזהכי הפלאפון נקנה החודש הזה ולא נפל ואין עליו שום סימן של פגע קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Henry55 פורסם 2012 בספטמבר 28 Share פורסם 2012 בספטמבר 28 מה הייתה הבעיה במכשיר?ולמה לא פנית אליהם ישר שראית שהוא לא בסדר? במקרה כזה היית פשוט יכול להחליף אותו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
greenvector פורסם 2012 בספטמבר 28 Share פורסם 2012 בספטמבר 28 אני לא הייתי מתפשר על פחות מחדש. כעיקרון לפי החוק אם המוצר שנמכר לך תקול אתה רשאי לבטל את העסקה. אתה מחוייב להודיע להם ברגע שגילת שהוא תקול. כרגע זה תלוי בכמה שתוכל להוכיח שהתקלה הייתה לפני המכירה ובכמה תתעקש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ben-zone פורסם 2012 באוקטובר 1 Share פורסם 2012 באוקטובר 1 -- ^ --BS קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
greenvector פורסם 2012 באוקטובר 2 Share פורסם 2012 באוקטובר 2 עוד ״חכם״ שאין לו מושג וחייב להפגין את זה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shus2000 פורסם 2012 באוקטובר 2 Share פורסם 2012 באוקטובר 2 אם אני לא טועה... החוק הוא שחנות מטפלת עד שבועיים מיום המכירה. ולאחר מכן זה עובר לחברה שמטפלת באחריות על אותו מוצר.כפי שאני יודע כל חברה לוקחת מוצר אלקטרוני ובודקת אם אכן יש תקלה במכשיר אשר לא נגרמה ע"י המשטמש. ואז מחליפה את המוצר לחדש. זה גם נראה לפי תקופה מתאריך קניה.. עם זה תיקון/מחודש או החלפה לחדש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
alexrta פורסם 2012 באוקטובר 2 Share פורסם 2012 באוקטובר 2 במידה ויש תקלה ב-14 ימים הראשונים מהקנייה אז היבואן/חנות מחויבים להחליף לך לחדש, במידה ועבר יותר מ-14 יום אז טכנית הם יכולים להחזיר לך אותו מתוקן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ben-zone פורסם 2012 באוקטובר 2 Share פורסם 2012 באוקטובר 2 עוד ״חכם״ שאין לו מושג וחייב להפגין את זה...יתכבד כבודו ויפנה לחוק הקובע ש"אם המוצר שנמכר לך תקול אתה רשאי לבטל את העסקה". הפנייה = קישור לחוק ולסעיף הספציפי.אני אעזור לך - לא תמצא חוק הקובע זאת. ולכן - BS. חבל להטעות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ben-zone פורסם 2012 באוקטובר 2 Share פורסם 2012 באוקטובר 2 במידה ויש תקלה ב-14 ימים הראשונים מהקנייה אז היבואן/חנות מחויבים להחליף לך לחדש, במידה ועבר יותר מ-14 יום אז טכנית הם יכולים להחזיר לך אותו מתוקן.אנא ראה הערתי לקודמך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ben-zone פורסם 2012 באוקטובר 2 Share פורסם 2012 באוקטובר 2 וספציפית, התקנה המדוברת היא "תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה) התשס"ו-2006".(בנוסף, אפשר, וצריך, להתיחס גם ל"חוק המכר").אשמח (באמת) להפניה לסעיף הרלוונטי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
alexrta פורסם 2012 באוקטובר 2 Share פורסם 2012 באוקטובר 2 אנא ראה הערתי לקודמך.לא יודע מאיפה הידע/מידע שלך אבל אני עובד ברשת מחשבים גדולה (הגדולה ביותר בארץ) שחופרת לי וליתר העובדים לגבי כל הנהלים והחוקים האלו ואני אומר לך בוודאות ומנסיון של כמה שנים טובות שבמידה ויש תקלה ב-14 ימים הראשונים מאז הקנייה אנחנו מחוייבים להחליף למוצר חדש כמובן לאחר ווידוא תקלה שנעשית ע"פ הנהלים של יבואן המוצר, יש כאלו שמחייבים שליחה למעבדה והם מחליפים לחדש ויש כאלו שסומכים עלינו לעשות את הווידוא תקלה.יש לנו אפילו שלט בחנות עם החוק הזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2012 באוקטובר 2 Share פורסם 2012 באוקטובר 2 אכן החוק לא מתייחס לזההיתה הצעת חוק כזאת שנפלה בוועדת שרים לענייני חקיקהhttp://tinyurl.com/9xmpcfz קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2012 באוקטובר 2 Share פורסם 2012 באוקטובר 2 עכשיו ראיתי שאתם מדברים על החלפה למוצר חדש ולא על ביטול עסקה :-X לא יודע מאיפה הידע/מידע שלך אבל אני עובד ברשת מחשבים גדולה (הגדולה ביותר בארץ) שחופרת לי וליתר העובדים לגבי כל הנהלים והחוקים האלו ואני אומר לך בוודאות ומנסיון של כמה שנים טובות שבמידה ויש תקלה ב-14 ימים הראשונים מאז הקנייה אנחנו מחוייבים להחליף למוצר חדש כמובן לאחר ווידוא תקלה שנעשית ע"פ הנהלים של יבואן המוצר, יש כאלו שמחייבים שליחה למעבדה והם מחליפים לחדש ויש כאלו שסומכים עלינו לעשות את הווידוא תקלה. יש לנו אפילו שלט בחנות עם החוק הזה. זה לא בדיוק אותו המצב מוצר בחנות מחשבים (לרוב) אי אפשר לתקן אם יש תקלה בלוח אם/מעבד/זכרון/כרטיס מסך וכו' החוק מחייב את המוכר/יצרן להחזיר את המוצר להחזיר את המוצר למצב שהיה בו אם לא היה מתקלקל ומחייב אותו להשתמש בחלקים מקוריים בשביל זה ואם הוא לא יכול לעשות את שני הדברים האלה, הוא צריך לתת לו מוצר חדש או להחזיר לו את כספו בחנות מחשבים זה בעייתי לעשות את הדברים האלו, בטלפון של סמסונג לא קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
FastJack פורסם 2012 באוקטובר 2 Share פורסם 2012 באוקטובר 2 לא יודע מאיפה הידע/מידע שלך אבל אני עובד ברשת מחשבים גדולה (הגדולה ביותר בארץ)אם זה כך, אז אתה צריך להיות מסווג כ"בעל עניין"לתשומת לב המנהלים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Henry55 פורסם 2012 באוקטובר 2 Share פורסם 2012 באוקטובר 2 בטח עובד אייבורי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.