מחפש אוזניות all-around טובות בתקציב עד 200 שקלים (חריגה קטנה תתאפשר) - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש אוזניות all-around טובות בתקציב עד 200 שקלים (חריגה קטנה תתאפשר)


QttP

Recommended Posts

כפי שכתוב בכותרת.

איני אודיופיל לכן לא מחפש משהו מעולה והתקציב בהתאם. השימושים הם ממש קצת מהכל - משחקים, סרטים, (כן, גם MP3).

דברים כמו מיקרופון מובנה, בקרת עוצמה וכבל ארוך שאפשר לקפלו הם בונוסים אך ממש לא חובה. מה שכן חשוב הוא שהאוזניות תהיינה נוחות - מספיק גדולות לעטוף את האוזניים ולא ללחוץ עליהן, יושבות היטב על הראש, עם קשת נוחה (עדיף כזו שניתן להתאים).

מבחינת מימדים - הייתי מגדיר את האוזניים שלי כבינוניות פלוס והראש גדול מינוס. :)

לשם הדגמה - כרגע יש לי HD202 ואני בהחלט מרוצה מהאיכות, אך ממש לא מהנוחות. אחרי כחצי שעה - שעה הן כבר לוחצות על האוזניים בצורה מכאיבה. כנראה שילוב של כריות אוזניים לא מספיק גדולות וקשת מאוד קשיחה, צרה ולוחצת. זה מה שאני רוצה להימנע ממנו.

להמלצותכם אודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את ה-KOSS PORTAPRO אתה בטוח מכיר, נכון?

אני בספק אם יש משהו בטווח המחירים הזה שנותן תמורה עדיפה (אפילו ישארו לך כמה שקלים עודף).

יש להן מעין מיני-כריות שממוקמות באיזור הרקות ומחלקות את המשקל בינן לבין האוזניות מה שמקל מאוד את הלחץ על האוזניים (3 דרגות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גונן, הכריות צד זה לא בשביל לחלק את המשקל (הן הרי לא שוקלות כמעט כלום) אלא בשביל היציבות על הראש. אחלה אוזניות אבל לבית אפשר למצוא משהו יותר נחמד גם באיכות בנייה וגם בסאונד.

http://www.ebay.com/itm/JVC-HA-RX700-Full-Size-Comfortable-Fit-Stereo-Headphone-Deep-Bass-New-/130769538972?pt=US_Headphones&hash=item1e7278cf9c

http://www.juno.co.uk/products/sony-mdrma300-headphones-black/455742-01/

אין לי נסיון איתן אבל מדובר על מסדרות שמדגישות נוחות מירבית, לJVC כנראה יש יתרון כי הקשת מרופדת אבל הסוני ממש קלות כך שעם קצת שיער על הראש הפלסטיק החשוף לא אמור להטריד, בנוסף הדרייבר יושב על מנגנון קפיצי שמתכוונן עצמאית ואז זה לא לוחץ כנגד האוזן. יש לי את הMDR-MA900, אלה האוזניות השניות הכי נוחות שיצא לי לשים על הראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה לשניכם על ההמלצות. אבחן אותן לעומק.

שם נוסף שעלה הם הSteelseries 4H:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=727435

קראתי קצת ביקורות והן מקבלות ציון טוב מאוד בנוחות, וטוב-בינוני באיכות שמע (הדעות חלוקות). הדבר היחיד שמדליק אור אדום - הרבה מתלוננים על הכבל שהוא דק ועדין מאוד (וכך זה גם נראה), ולא עובר זמן רב עד שעיוותים וקרעים פנימיים בכבל הורסים את האוזניות. מישהו אולי התנסה ויכול לחוות דעה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...