בית חדש - העברת מחשב לבית חדש - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בית חדש - העברת מחשב לבית חדש


Judas Iscariot

Recommended Posts

הכותרת פחות או יותר ממצה, אני עובר דירה וצריך להעביר את המחשב, המסך והציוד ההיקפי שלו כמובן.

השאלה היא, כיצד לעשות זאת? אני עובר מנתניה לירושלים(לא נסיעה ארוכה במיוחד, כן נסיעה הררית משהו) ואני תוהה האם פשוט לשים את מארז המחשב והמסך בבגאז'/ספסל אחורי - לא יגרום לנזקים כאלה ואחרים, בעיקר לחלקים המכניים(הארד דיסק).

תמהתי, האם אולי כדאי יותר "לפרק" חלק מהרכיבים במחשב(הארד דיסקים, כרטיס מסך, זיכרונות וכד') ולקחת אותם בנפרד ולא בתוך המארז.

כמו כן, האם כדאי "לארוז" את המסך במשהו שיגן עליו כמו נייר פצפוצים(או משהו דומה)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יקרה שום נזק למארז אם תשים אותו בספסל האחורי, או אפילו בתא המטען, כל עוד הוא יושב טוב ולא "ייזרק" כל הנסיעה ממקום למקום. מארז אפשר לשים גם ברווח של הרגליים בין המושבים הקדמיים לאחורי. אתה יכול לשים אותו מאחורי המושב שליד הנהג ואז להזיז את המושב אחורה ואז הוא יחזיק את המחשב.

המסך בוודאי שחובה ניילון כדי שלא יישרט או ייסדק. הייתי משכיב אותו על הספסל האחורי. אל תדאג לא יקרה כלום, אתה נוסע לירושלים לא לדרך לא סלולה בסהרה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פרק הכל עד לרמת הקבל והנגד ושתגיע ליעד תרכיב חזרה (עם מלחם) :auto: לא סתם..אבל האמת שאלה די ברורה!

שאתה קונה מחשב מחנות או שהם שולחים אותו, הוא מגיע ברכב והכל טוב. או שתקונה מחול ואז זה רכב/טיסה/אוניה ולרוב הכל טוב כל עוד הסוורים או הסבלים לא זורקים/מתמסרים/מקדררים את החבילה בצורה אגרסיבית (זה 100 אחוז מהפגיעות במשלוחים מחול). דבר נוסף שרציתי לציין: אחי קנה חלקי מחשב באילת (KSP כמובן) זרק אותם בתיק שבתא מטען של האוטובוס עם מלא תיקים שנזרקו עליו וממש ערימת ילדים..בסוף שהגיע הביתה הכל עובד טוב והורכב למחשב בהצלחה (למרות ש- BF3 מקרטע..אולי זה בגלל זה :nixweiss: ).

רק המסך תעטוף בסמיכה עבה (לא סקביאס)...זה הכי יעיל מניסיון!

אה ועוד משו חשוב..תפתח את המחשב ותראה שהכל מורכב כראוי! ז"א שה- HDD's ,CDROM תפוסים עם 4 ברגים, הכרטיס מסך וכל הכרטיסים מוברגים לפנל אחורי ולא רק לסלוט וכל הקירורים מוברגים היטב.

זהוא חסכתי לך ביטוח מקיף..אז נסיעה טובה וזהירה ובלי תאונות בדרך :nono: הפעם האחריות כפולה. אם בכל זאת יהיו בעיות, תדע ש- TMS פתחו סניף בירושלים! מעבר נעים ובהצלחה :hi:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעקרון לא נראה לי תהיה בעיה גם אם פשוט תניח אותו במושב האחורי. אבל אני בכל זאת הייתי נוהג במשנה זהירות- מפרק גוף קירור, כ"מ, hdd ואולי אפילו .

מעבר קל והתאקלמות מהירה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קשור אותו לגג! (:

הכי טוב זה אם תעמיד אותו מאחורי הכסא של הנוסע ותזיז את הכסא הכי אחורה שאתה יכול. כך הוא ייצמד לספסל האחורי ויזוז כמה שפחות בנסיעה.

ואם אתה בכל זאת משכיב אותו בבגאז' או משהו, אז עדיף שתעשה את זה על הצד שבו נמצא לוח האם וכל העניינים..

ותמיד טוב לעטוף אותו באיזה משהו (שמיכה וכד') לרכך כל מני טלטולים בדרך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...