פורסם 2012 באוקטובר 1813 שנים אבל זאת באמת זליגת אור מאוד מכוערת.מה הקשר?הפאנל ואיכות ההרכבה יכולים מאוד להשתנות בין רוויזיות, בשביל זה המס' האלה קיימים.לא, ולא.איכות ההרכבה יכולה להשתנות בין יחידות שונות באותה רוויזיה. ב99% מהמקרים אין לרוויזיות האלה שום משמעות לצרכן.
פורסם 2012 באוקטובר 1813 שנים מחבר עדכון: אחרי פניות חוזרות ונשנות לדל, הם הודיעו לי היום שהמסך יוחלף בחדש. עדיין לא ידוע מתי איך ואיזה ריוויזיה.Qttp:לפתוח קריאה אצל דל זה בדיוק מה שעשיתי. זה לקח בינתיים שלושה שבועות. ההתעקשות על מסך חדש היא כי כבר קיבלתי מדל בעבר מסכים מחודשים בניגוד לחוק ולמה שהובטח (וגיליתי את זה בדיעבד - המדבקה מוסתרת היטב), וזו הסיבה שחששתי להסתבך איתם.GrimBall:אין שום הגבלה בחוק על חיבור המסך לחשמל. אם יש ירידת ערך החנות מחוייבת קודם כל להשיב את כספי ואז היא יכולה לתבוע אותי.Luxurious: זליגת אור זה לא עניין של הגדרות. זה עניין של בידוד בין הפאנל והמסגרת, וענין של מאמצים על הפאנל. אני שיחררתי ברגים פנימיים במסך 47 אינץ תלוי של פיליפס בשביל להפחית את התופעה
פורסם 2013 במרץ 1512 שנים מחבר עדכון:אז לפני 5 חודשים קיבלתי אישור DOA מדל והתחייבות להחליף את המסך במסך חדשמאז היו הרבה טלפונים ומיילים מול דל, RSM ומול מר איתן יצחק מהיבואן c-dataכאשר כל אחד מפנה אותי לשנילבסוף סוכם עם איתן על קבלת מסך מריוויזיה זהה או חדשה יותר וביצוע ההחלפה בביתי באחריותושבוע אחר שבוע נאמר שהמסך בדרך ויגיע עד סוף השבועכך חלפו שלושה חודשיםלפני כחודשיים איתן הסביר לי כי נסיכות כלשהי במפרץ הפרסי הזמינה 70 אלף יחידות של המסך ועל כן הוא חסר במלאיאבל הוא אמור לקבל באופן מיוחד 100 יחידות והיחידה שלי תגיע עד סוף השבועמאז עברו עוד חודשייםסה"כ לטענתו המסך היה חסר אצלו במלאי במשך חמשת החודשים האחרוניםלמותר לציין שבחנות RSM היו מסכים מאותו דגם זמינים לרכישה באותו הזמןהשבוע המסך שלי סופסוף אכן הגיעבניגוד לסיכום המוקדם, איתן סירב לבצע לי את ההחלפה בביתיבמקום זאת סיכמנו שההחלפה תתבצע ב-RSMמאחר וסניף תל אביב נסגר נאלצתי לנסוע לכפר סבא (חצי שעה נסיעה בכל כיוון)אציין שבסניף היו מאד אדיבים ואיפשרו לי לבדוק את המסך ואפילו כיבו בשבילי את האור שאוכל לבדוק דליפותהמסך שהגיע הנו מריוויזיה A00 בעוד המסך שלי הנו A05 והיום יש כבר A07אזכיר שהובטח לי ריוויזיה חדשה יותר, ואפילו במכירה של המסך החנות הצהירה בפירסומה על ריוויזיה A02עם זאת, תאריך הייצור היא דצמבר 2012 (מאוחר מן המסך שלי)למסך הייתה דליפת אור חזקה בחלק התחתון שנראתה אפילו בתאורת רקע של משרדלאור הריוויזיה הישנה יותר ודליפת האור החזקה לא לקחתי את המסךאפשר להתרשם כאן:http://pics.campl.us/f/4/4306.5eb3862500937154f4886f913b4f6326.jpgעצביםאני שוקל לרדת מכל הענייןאעדכן
פורסם 2013 במרץ 1512 שנים מה המשמעות של זה? יש לי U2312HM ומעולם לא הבחנתי בזה..אתה שם לב לזה במצבי צפייה שונים מלבד תמונות כהות/חשוכות?
פורסם 2013 במרץ 1512 שנים עדכון:אז לפני 5 חודשים קיבלתי אישור DOA מדל והתחייבות להחליף את המסך במסך חדש.......למסך הייתה דליפת אור חזקה בחלק התחתון שנראתה אפילו בתאורת רקע של משרדלאור הריוויזיה הישנה יותר ודליפת האור החזקה לא לקחתי את המסךאפשר להתרשם כאן:http://pics.campl.us/f/4/4306.5eb3862500937154f4886f913b4f6326.jpgעצביםאני שוקל לרדת מכל הענייןהיה שווה?אם פשוט היית מבקש החלפה מDELL, היית תוך שבוע עם מסך אחר, שאולי היה טוב יותר מהמקורי. ואם לא - היית פותח עוד קריאה. אפילו אם היית מבקש חמש החלפות, זה לא היה לוקח חמישה חודשים.והכל בגלל הפחד שאולי תקבל מסך שיש עליו מדבקת refurbished.
פורסם 2013 במרץ 1512 שנים אני לא מבין למה אתה לא פונה ישירות לדל (יעל פתרונות מורכבים , או משהו כזה)חבר שלי רצה למכור את המסך שלו - 2312 והוא היה ממש מלוכלך ומאובק , אז הוא יתקשר לדל , ותוך יום החליפו לו מסך חדש ולקחו את המסך הישן , למרות שהמסך הישן היה תקין .הוא עשה את זה רק בשביל למכור את המסך שלו ושלא יראה ישן.אז פשוט תתקשר לדל יביאו לך תוך יום מסך אחר , וסיימתה את הסיפור הזה ,אתה אפילו לא צריך לפנות לRSM או ליבואן סי-דאטה - זה מה שטוב בשירות של דל .השירות והטיפול נעשה מול הלקוח הסופי ולא מול החנות .
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.