עבור לתוכן

זליגת אור ב- u2412m (עדכון: לאחר 5 חודשים הגיע מסך פחות טוב)

Featured Replies

פורסם

אבל זאת באמת זליגת אור מאוד מכוערת.

מה הקשר?

הפאנל ואיכות ההרכבה יכולים מאוד להשתנות בין רוויזיות, בשביל זה המס' האלה קיימים.

לא, ולא.

איכות ההרכבה יכולה להשתנות בין יחידות שונות באותה רוויזיה. ב99% מהמקרים אין לרוויזיות האלה שום משמעות לצרכן.

פורסם
  • מחבר

עדכון: אחרי פניות חוזרות ונשנות לדל, הם הודיעו לי היום שהמסך יוחלף בחדש. עדיין לא ידוע מתי איך ואיזה ריוויזיה.

Qttp:

לפתוח קריאה אצל דל זה בדיוק מה שעשיתי. זה לקח בינתיים שלושה שבועות. ההתעקשות על מסך חדש היא כי כבר קיבלתי מדל בעבר מסכים מחודשים בניגוד לחוק ולמה שהובטח (וגיליתי את זה בדיעבד - המדבקה מוסתרת היטב), וזו הסיבה שחששתי להסתבך איתם.

GrimBall:

אין שום הגבלה בחוק על חיבור המסך לחשמל. אם יש ירידת ערך החנות מחוייבת קודם כל להשיב את כספי ואז היא יכולה לתבוע אותי.

Luxurious: זליגת אור זה לא עניין של הגדרות. זה עניין של בידוד בין הפאנל והמסגרת, וענין של מאמצים על הפאנל. אני שיחררתי ברגים פנימיים במסך 47 אינץ תלוי של פיליפס בשביל להפחית את התופעה

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

עדכון:

אז לפני 5 חודשים קיבלתי אישור DOA מדל והתחייבות להחליף את המסך במסך חדש

מאז היו הרבה טלפונים ומיילים מול דל, RSM ומול מר איתן יצחק מהיבואן c-data

כאשר כל אחד מפנה אותי לשני

לבסוף סוכם עם איתן על קבלת מסך מריוויזיה זהה או חדשה יותר וביצוע ההחלפה בביתי באחריותו

שבוע אחר שבוע נאמר שהמסך בדרך ויגיע עד סוף השבוע

כך חלפו שלושה חודשים

לפני כחודשיים איתן הסביר לי כי נסיכות כלשהי במפרץ הפרסי הזמינה 70 אלף יחידות של המסך ועל כן הוא חסר במלאי

אבל הוא אמור לקבל באופן מיוחד 100 יחידות והיחידה שלי תגיע עד סוף השבוע

מאז עברו עוד חודשיים

סה"כ לטענתו המסך היה חסר אצלו במלאי במשך חמשת החודשים האחרונים

למותר לציין שבחנות RSM היו מסכים מאותו דגם זמינים לרכישה באותו הזמן

השבוע המסך שלי סופסוף אכן הגיע

בניגוד לסיכום המוקדם, איתן סירב לבצע לי את ההחלפה בביתי

במקום זאת סיכמנו שההחלפה תתבצע ב-RSM

מאחר וסניף תל אביב נסגר נאלצתי לנסוע לכפר סבא (חצי שעה נסיעה בכל כיוון)

אציין שבסניף היו מאד אדיבים ואיפשרו לי לבדוק את המסך ואפילו כיבו בשבילי את האור שאוכל לבדוק דליפות

המסך שהגיע הנו מריוויזיה A00 בעוד המסך שלי הנו A05 והיום יש כבר A07

אזכיר שהובטח לי ריוויזיה חדשה יותר, ואפילו במכירה של המסך החנות הצהירה בפירסומה על ריוויזיה A02

עם זאת, תאריך הייצור היא דצמבר 2012 (מאוחר מן המסך שלי)

למסך הייתה דליפת אור חזקה בחלק התחתון שנראתה אפילו בתאורת רקע של משרד

לאור הריוויזיה הישנה יותר ודליפת האור החזקה לא לקחתי את המסך

אפשר להתרשם כאן:

http://pics.campl.us/f/4/4306.5eb3862500937154f4886f913b4f6326.jpg

עצבים

אני שוקל לרדת מכל העניין

אעדכן

פורסם

אכן נראה שמדובר בדליפה די רצינית - טוב עשית שלא לקחת. בהצלחה בהמשך.

פורסם

מה המשמעות של זה? יש לי U2312HM ומעולם לא הבחנתי בזה..

אתה שם לב לזה במצבי צפייה שונים מלבד תמונות כהות/חשוכות?

פורסם

עדכון:

אז לפני 5 חודשים קיבלתי אישור DOA מדל והתחייבות להחליף את המסך במסך חדש

.......

למסך הייתה דליפת אור חזקה בחלק התחתון שנראתה אפילו בתאורת רקע של משרד

לאור הריוויזיה הישנה יותר ודליפת האור החזקה לא לקחתי את המסך

אפשר להתרשם כאן:

http://pics.campl.us/f/4/4306.5eb3862500937154f4886f913b4f6326.jpg

עצבים

אני שוקל לרדת מכל העניין

היה שווה?

אם פשוט היית מבקש החלפה מDELL, היית תוך שבוע עם מסך אחר, שאולי היה טוב יותר מהמקורי. ואם לא - היית פותח עוד קריאה. אפילו אם היית מבקש חמש החלפות, זה לא היה לוקח חמישה חודשים.

והכל בגלל הפחד שאולי תקבל מסך שיש עליו מדבקת refurbished.

פורסם

אני לא מבין למה אתה לא פונה ישירות לדל (יעל פתרונות מורכבים , או משהו כזה)

חבר שלי רצה למכור את המסך שלו - 2312 והוא היה ממש מלוכלך ומאובק , אז הוא יתקשר לדל , ותוך יום החליפו לו מסך חדש ולקחו את המסך הישן , למרות שהמסך הישן היה תקין .

הוא עשה את זה רק בשביל למכור את המסך שלו ושלא יראה ישן.

אז פשוט תתקשר לדל יביאו לך תוך יום מסך אחר , וסיימתה את הסיפור הזה ,

אתה אפילו לא צריך לפנות לRSM או ליבואן סי-דאטה - זה מה שטוב בשירות של דל .

השירות והטיפול נעשה מול הלקוח הסופי ולא מול החנות .

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים