עבור לתוכן

זליגת אור ב- u2412m (עדכון: לאחר 5 חודשים הגיע מסך פחות טוב)

Featured Replies

פורסם

התחדשתי במסך דל u2412m.

הגרסה ע"פ הרשום מאחורה: rev. a05

לעניות דעתי למסך יש זליגת אור משמעותית גם אחרי שהורדתי את הבהירות ל-43

iphone_008.jpg

האם זה נחשב תקול לצורך דרישה מהחנות להחלפה במסך אחר?

פורסם

לכל מסך lcd יש זליגת אור ברמה כזו או אחרת. לדעתי אצלך המצב סביר ולא חריג.

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

התפתחויות:

ראיתי מספר מסכים מאותו דגם (אך מריוויזיה ישנה יותר) בהם לא ניכרה בעיה של זליגת אור כמעט ובכלל ואפילו ברמות בהירות גבוהות יותר (מה שנחשב אגב בסקירות לאחד מהיתרונות של מסך זה).

לאור זאת החלטתי שאני לא מרוצה מהמסך ומעוניין להחזיר או להחליף אותו

דיברתי עם מיכאל מנהל RSM שם קניתי את המסך, שבוע לאחר הקנייה

ביקשתי להחזיר את המסך במסגרת ביטול עסקת מכר מרחוק, בלי קשר לשאלה אם המסך נחשב לתקול או לא

(כלומר מקסימום הייתי משלם קנס של 5% = 75 ש"ח)

(הערת אגב: החנות פרסמה באופן מודגש כי המסך הנו ריוויזיה 2 ואני קיבלתי ריוויזיה 5. כלומר לצורך העניין ניתן לטעון גם שלא קיבלתי את הדגם שהזמנתי)

להפתעתי הרבה מיכאל אמר שהם לא מאפשרים החלפה של מסכים שהודלקו, וזאת בניגוד לחוק הגנת הצרכן.

מיכאל הציע שאפנה לאחריות של דל. הוא אמר שדל יחליפו לי את המסך בחדש בלי בעיה ושאם לא החנות תסייע לי.

(הערת אגב נוספת: אם דל אכן היו מחליפים בלי בעיה החנות יכולה הייתה לתת לי מסך אחר בעצמה ואחר כך לפעול מול דל)

בכל אופן מאחר ורציתי לפתור את העניין בצורה הפשוטה ביותר פניתי כעצתו לאחריות דל

אחרי הרבה בירוקרטיה כרגע העניין נמצא בבירור כבר שלושה שבועות אצל דל, ובכלל זה השאלה אם יחליפו לי את המסך בחדש (ולא במחודש)

אני חייב לציין שמיכאל היה מאד נחמד וניסה לעזור, אם כי צורמת לי מאד העובדה שהחנות כמו RSM שנחשבת בפורום לאחת משלוש החנויות המובילות מבחינה צרכנית (וזו הסיבה שבחרתי בה מלכתחילה), אינה מכבדת את החוק ואינה מאפשרת החזרת המסך באופן מיידי וללא שאלות. המחיר שאני משלם על זה כרגע הוא שאני עצבני כבר שלושה שבועות.

מבטיח לעדכן

פורסם

הסתבכת...

כל מה שהיה עליך לעשות זה לפתוח קריאה אצל DELL על זליגת אור חריגה ותוך ימים ספורים היה אצלך שליח שהיה (בלי להתסכל אפילו) לוקח את המסך שלך ונותן לך אחר במקומו. 90% שהיית מקבל חדש מקופסה, ואם היית מקבל מחודש (על מסכים מחודשים תהיה מדבקה ברורה עם הכיתוב refurbished), היית יכול במקום לסרב לקבלו ולדקלם לשליח של DELL את הסעיפים המתאימים בחוק שמחייבים כי המסך יוחלף בחדש.

פורסם

או לעשות ביטול עסקה בגלל הטעיית מכירה. אין בכלל שאלה בעניין הזה. זה כמו שתזמין אוטו שחור ותקבל לבן.

פורסם

מעקב

פורסם

או לעשות ביטול עסקה בגלל הטעיית מכירה. אין בכלל שאלה בעניין הזה. זה כמו שתזמין אוטו שחור ותקבל לבן.

כן, ללא ספק. הטעיה משמעותית. תגיד - אתה מתאמן גם מחוץ לפורום בדברים המפגרים שאתה כותב? אתה פשוט נראה נורא מוכשר בזה.

פורסם

פתיחת אריזה לא מבטלת את זכות ההחזרה

לעומת זאת חיבור לחשמל כן מבטל זכות זו

השאלה איך הם יודעים שחיברת לחשמל?

נניח והדלקת אותו כשהמדבקה עדיין מחוברת למסך, לא מצא חן בעיניך, תבטל.

פורסם

כן, ללא ספק. הטעיה משמעותית. תגיד - אתה מתאמן גם מחוץ לפורום בדברים המפגרים שאתה כותב? אתה פשוט נראה נורא מוכשר בזה.

אבל זאת באמת זליגת אור מאוד מכוערת. הפאנל ואיכות ההרכבה יכולים מאוד להשתנות בין רוויזיות, בשביל זה המס' האלה קיימים.

פורסם

פתיחת אריזה לא מבטלת את זכות ההחזרה

לעומת זאת חיבור לחשמל כן מבטל זכות זו

השאלה איך הם יודעים שחיברת לחשמל?

נניח והדלקת אותו כשהמדבקה עדיין מחוברת למסך, לא מצא חן בעיניך, תבטל.

לא במכר מרחוק

פורסם

מה הכוונה

אם הזמנתי באינטרנט, אין זכות החזרה בכלל ?

פורסם

ההפך, אתה זכאי להחזיר עם תנאים פחות מחמירים. חפש באינטרנט "מכר מרחוק".

פורסם

אז מה זה עזר לו מול החנות, עובדה שלא הסכימו לקבל חזרה.

פורסם

זה כי החנויות עוברות על החוק

כמעט בלי יוצא מן הכלל

פורסם

יש לי ב-TV זליגת אור כזאת.... כנראה כי מישהו שיחק בהגדרות... (אני מקווה מאוד שזו לא בעיה במסך)

בכל מקרה, אני מתכנן לקנות מסך של DELL - 23 או 24. יש איזה REV שכדאי לדרוש?

תודה רבה!

עדכון: פתחתי את השאלה בדיון חדש כדי לא לגרום לשרשור לסטות מהנושא.

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=545730.new#new

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים