פורסם 2012 בספטמבר 1613 שנים התחדשתי במסך דל u2412m. הגרסה ע"פ הרשום מאחורה: rev. a05 לעניות דעתי למסך יש זליגת אור משמעותית גם אחרי שהורדתי את הבהירות ל-43 האם זה נחשב תקול לצורך דרישה מהחנות להחלפה במסך אחר?
פורסם 2012 בספטמבר 1613 שנים לכל מסך lcd יש זליגת אור ברמה כזו או אחרת. לדעתי אצלך המצב סביר ולא חריג.
פורסם 2012 באוקטובר 1712 שנים מחבר התפתחויות:ראיתי מספר מסכים מאותו דגם (אך מריוויזיה ישנה יותר) בהם לא ניכרה בעיה של זליגת אור כמעט ובכלל ואפילו ברמות בהירות גבוהות יותר (מה שנחשב אגב בסקירות לאחד מהיתרונות של מסך זה).לאור זאת החלטתי שאני לא מרוצה מהמסך ומעוניין להחזיר או להחליף אותודיברתי עם מיכאל מנהל RSM שם קניתי את המסך, שבוע לאחר הקנייה ביקשתי להחזיר את המסך במסגרת ביטול עסקת מכר מרחוק, בלי קשר לשאלה אם המסך נחשב לתקול או לא(כלומר מקסימום הייתי משלם קנס של 5% = 75 ש"ח)(הערת אגב: החנות פרסמה באופן מודגש כי המסך הנו ריוויזיה 2 ואני קיבלתי ריוויזיה 5. כלומר לצורך העניין ניתן לטעון גם שלא קיבלתי את הדגם שהזמנתי)להפתעתי הרבה מיכאל אמר שהם לא מאפשרים החלפה של מסכים שהודלקו, וזאת בניגוד לחוק הגנת הצרכן.מיכאל הציע שאפנה לאחריות של דל. הוא אמר שדל יחליפו לי את המסך בחדש בלי בעיה ושאם לא החנות תסייע לי.(הערת אגב נוספת: אם דל אכן היו מחליפים בלי בעיה החנות יכולה הייתה לתת לי מסך אחר בעצמה ואחר כך לפעול מול דל)בכל אופן מאחר ורציתי לפתור את העניין בצורה הפשוטה ביותר פניתי כעצתו לאחריות דלאחרי הרבה בירוקרטיה כרגע העניין נמצא בבירור כבר שלושה שבועות אצל דל, ובכלל זה השאלה אם יחליפו לי את המסך בחדש (ולא במחודש)אני חייב לציין שמיכאל היה מאד נחמד וניסה לעזור, אם כי צורמת לי מאד העובדה שהחנות כמו RSM שנחשבת בפורום לאחת משלוש החנויות המובילות מבחינה צרכנית (וזו הסיבה שבחרתי בה מלכתחילה), אינה מכבדת את החוק ואינה מאפשרת החזרת המסך באופן מיידי וללא שאלות. המחיר שאני משלם על זה כרגע הוא שאני עצבני כבר שלושה שבועות.מבטיח לעדכן
פורסם 2012 באוקטובר 1812 שנים הסתבכת...כל מה שהיה עליך לעשות זה לפתוח קריאה אצל DELL על זליגת אור חריגה ותוך ימים ספורים היה אצלך שליח שהיה (בלי להתסכל אפילו) לוקח את המסך שלך ונותן לך אחר במקומו. 90% שהיית מקבל חדש מקופסה, ואם היית מקבל מחודש (על מסכים מחודשים תהיה מדבקה ברורה עם הכיתוב refurbished), היית יכול במקום לסרב לקבלו ולדקלם לשליח של DELL את הסעיפים המתאימים בחוק שמחייבים כי המסך יוחלף בחדש.
פורסם 2012 באוקטובר 1812 שנים או לעשות ביטול עסקה בגלל הטעיית מכירה. אין בכלל שאלה בעניין הזה. זה כמו שתזמין אוטו שחור ותקבל לבן.
פורסם 2012 באוקטובר 1812 שנים או לעשות ביטול עסקה בגלל הטעיית מכירה. אין בכלל שאלה בעניין הזה. זה כמו שתזמין אוטו שחור ותקבל לבן.כן, ללא ספק. הטעיה משמעותית. תגיד - אתה מתאמן גם מחוץ לפורום בדברים המפגרים שאתה כותב? אתה פשוט נראה נורא מוכשר בזה.
פורסם 2012 באוקטובר 1812 שנים פתיחת אריזה לא מבטלת את זכות ההחזרהלעומת זאת חיבור לחשמל כן מבטל זכות זוהשאלה איך הם יודעים שחיברת לחשמל? נניח והדלקת אותו כשהמדבקה עדיין מחוברת למסך, לא מצא חן בעיניך, תבטל.
פורסם 2012 באוקטובר 1812 שנים כן, ללא ספק. הטעיה משמעותית. תגיד - אתה מתאמן גם מחוץ לפורום בדברים המפגרים שאתה כותב? אתה פשוט נראה נורא מוכשר בזה.אבל זאת באמת זליגת אור מאוד מכוערת. הפאנל ואיכות ההרכבה יכולים מאוד להשתנות בין רוויזיות, בשביל זה המס' האלה קיימים.
פורסם 2012 באוקטובר 1812 שנים פתיחת אריזה לא מבטלת את זכות ההחזרהלעומת זאת חיבור לחשמל כן מבטל זכות זוהשאלה איך הם יודעים שחיברת לחשמל? נניח והדלקת אותו כשהמדבקה עדיין מחוברת למסך, לא מצא חן בעיניך, תבטל.לא במכר מרחוק
פורסם 2012 באוקטובר 1812 שנים יש לי ב-TV זליגת אור כזאת.... כנראה כי מישהו שיחק בהגדרות... (אני מקווה מאוד שזו לא בעיה במסך)בכל מקרה, אני מתכנן לקנות מסך של DELL - 23 או 24. יש איזה REV שכדאי לדרוש?תודה רבה!עדכון: פתחתי את השאלה בדיון חדש כדי לא לגרום לשרשור לסטות מהנושא.http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=545730.new#new
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.