עבור לתוכן

"Project Eternity" - דיון מקדים, מיועד לאביב 2014

Featured Replies

  • תגובות 47
  • צפיות 12.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

קישור עובד:

http://media.obsidian.net/eternity/media/screenshots/0001/PE-TempleEntrance01-2560x1440.jpg

אני לא מבין איך הם הצליחו לייצר סקרין שוט כל כך מהר. יש להם מנוע גרפי מוכן?

אישית, תרמתי 60$ לפרוייקט, אבל אני לא רואה כיצד הם יצליחו להרים משחק כל כך עמוק ומורכב רק עם 3 מיליון דולר.

פורסם
  • מחבר

זה נראה יותר כמו CONCEPT ART לדעתי...

אולי יש להם מקורות מימון נוספים מלבד KS, כמו כספים שנצברו מפרוייקטים קודמים.

עוד כמה ראיונות על המשחק:

http://www.pcgamer.com/2012/10/12/project-eternity-obsidian-live-chat/

http://www.overclockers.com/kickstarter-and-game-development-highlighting-games-coming-to-linux-part-1

פורסם

גם אני חושב שהם יביאו כסף מהבית + השקעות.

קראתי איפשהו שפיתחו Skyrim עלה באזור ה-100 מיליון דולר, אבל המחיר בטח כולל עלויות פרסום (אגרסיבי), פיתוח לקונסולות ודיבוב ע"י סלבס מהשורה הראשונה.

פורסם
  • מחבר

אין מה להשוות ל - SKYRIM כמובן.

בעוד חצי שנה +- יוצא DIVINITY: ORIGINAL SIN שהוא בסגנון דומה, מעניין כמה הוא יעלה.

מה שאני יודע זה שהמשחק הקודם שלהם (שהיה כנראה יקר יותר) - DIVINITY II משחק שפותח גם לקונסולות וגם למחשב במשך כ - 5 שנים על בסיס מנוע תלת מימדי עלה כ - 5M $ אז $ 3M ל - P:ETERNITY נראה אפשרי יחסית.

פורסם

יש הסברים מפורטים מאוד בכל הפוסטים שלהם:

- המנוע שהם ישתמשו בו יהיה UNITY כאשר הרקע (שאת התמונה שלו כבר עכשיו אפשר לראות) יהיה תמונה דו-מימדית סטטית (Pre-Render) ועליה הם ידביקו אובייקטים ודמויות תלת מימדים.

After seeing this screenshot my anticipation for the game has spiked considerably, but it left me with a few questions. I understand the 2d portrait background concept, but will there be any overlapping animation with the river to make it appear flowing, even if the actual image doesn't move? The same question for the flowers? trees? will wind be simulated somehow?

We will certainly be adding animations to our backgrounds. The trees should sway, there will be birds or butterflies or insect clouds, depending on where you are, and the water in rivers and waterfalls will flow. We are using a rendering technique similar to the one we used in Temple of Elemental Evil, where the background is a pre-rendered 2D image and the characters and some props are 3D objects. This gives us the advantage of exquisitely detailed environments without the polygon cost, along with lots of animation without the memory cost that 2D sprites would entail.

- לגביי העלות הנמוכה כביכול: כמו שכבר ציינו פה, פרסום בדרך כלל מהווה נתח נכבד מאוד מתקציב של משחק, במיוחד כמו Skyrim וכאן אין שום פרסום פרט לראיונות עם היוצרים בכל מיני אתרים ברשת והפצה דרך הפייסבוק והקיקסטארטר.

המשחק כמובן יצא גם ללינוקס (יוניטי מכיל תמיכה מובנית בלינוקס) וכמעט בוודאות לא נראה גרסא לקונסולות: המפתחים הסבירו שאי אפשר לדעתם לשלוט בצורה טובה במשחק בלי מקלדת ועכבר. בנוסף, המוטיב המרכזי במשחק יהיה קונפליקט למבוגרים (לאו דווקא מיני...) עם דגש על תקשורת בין מינים ותרבויות שונות - כל זה בלי להציג גרפיקה חדשנית או אפקטים מיוחדים כמו במשחקים היותר גדולים שלהם (כמו F:NV למשל). זה לא אומר שהמשחק לא יראה טוב, אבל הדגש יהיה יותר על הצד האומנותי והעלילתי.

אם צריך לסכם את המשחק - זה יהיה מעין שילוב המשך רוחני למשחקים fallout 1,2 icewind dale 1,2 baldur's gate 1,2 planescape: torment.

פורסם

3 מיליון דולר. אנחנו מקבלים stronghold!

יאללה עוד 500 אלף ונקבל עיר גדולה 2.

פורסם

עוד 80,000 דולר ליעד הסופי Big Big City 2!

פורסם
  • מחבר

מנפחים ציפיות בטירוף למשחק הזה, יהיה מאד קשה לעמוד בהן.

פורסם

מסכים. אבל עובדים שם אנשים מוכשרים עם רקורד מוכח. נקווה לטוב.

פורסם

זהו 3.5 מיליון!

פורסם

מנפחים ציפיות בטירוף למשחק הזה, יהיה מאד קשה לעמוד בהן.

מסכים לגמרי. ועוד לחשוב שכבר יש להם הכנסה של 3.5 מליון על מוצר שנמצא רק בתחילת הדרך....

מקווה לטוב

פורסם

3.7 מיליון ליתר דיוק ומטפס במהירות כמו מנייה אפל אחרי השקה מוצלחת. אני מאמין שהם יעברו את קו ה-4 מיליון.

בנוגע לציפיות - המשחק יצא באמצע-סוף 2014 במקרה הטוב. עד אז רוב התורמים ישכחו את התרומה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים