עבור לתוכן

שיחה מעניינת שהיתה לי עם הוט מובייל

Featured Replies

פורסם

בחיוב של אחד החודשים האחרונים ראיתי בנוסף ל 89 שקל הרגילים חיוב נוסף על סך 6 שקלים.

לטובת הסקרנות התקשרתי להוט מובייל, חיכיתי על הקו כמו ילד טוב (הפעם רק 8 דקות) ודיברתי עם אחת הנציגות.

שאלתי אותה לגבי החיוב הנוסף, היא אמרה לי שהתקשרתי למספר מיוחד.

אני לא זוכר שהתקשרתי למספר מיוחד (144, *43 וכו') .. לכן התקשרתי אליהם מלכתחילה.

אני: לאיזה מספר התקשרתי?

נציגה: לא יודעת.

אני: מי יודע?

נציגה: אף אחד

אני: אז מה עושים?

נציגה: אין מה לעשות

אני: אז אתם לוקחים לי כסף ואף אחד לא יכול להגיד לי על מה??

נציגה: זה המצב כרגע

Nice

פורסם

יש מצב שאתה או מישהו שנגע לך במכשיר התקשר לקו אירוטי? :smile1:

אולי זאת אחת הסיבות לחשאיות של הנציגה.

פורסם
  • מחבר

לא. אין מצב.

היא לא היתה חשאית, אין אפשרות כרגע להוציא פירוט שיחות בשום מצב.

פורסם

הזוי לגמרי

פורסם

לא. אין מצב.

היא לא היתה חשאית, אין אפשרות כרגע להוציא פירוט שיחות בשום מצב.

אם זאת חבילה שכל הדקות שיחה כלולות בחיוב, אז זה תשלום חריג.

חייב להיות פירוט של השירות המיוחד.

"חדשות 2 בסלולר", "מכמונות מהירות", משהו.

אם לא יכולים לספק מידע, שיבטלו תחיוב.

באמת הזוי.

צריך לשאול נציגים אחרים. אולי היא חדשה.

6 שקל זה לא כסף ששווה בלאגן,

אבל בקצב הזה גם חודש הבא יכול להיות "חיוג למספר מיוחד", לך ולעוד 50 אלף לקוחות.

פורסם

6 שקל כן שווים בלאגן.

יכולים כל חודש לקחת לך עוד שישה שקלים, אבל עזוב זה כסף קטן. :bash:

נמאס אפילו גולן כבר התחילו עם שטויות.

פורסם

התכוונתי חד-פעמי.

בטח שצריך לדאוג שזה לא יחזור על עצמו כל חודש, בגלל זה אמרתי שצריך לבדוק.

רק בשלב הזה עדיין לא צריך לאיים או לקלל נציגים :smile1:

פורסם

בבלאגן התכוונתי להתקשר ולברר.

לא לקלל או לצעוק.

בכלל בדרך כלל אני נמנע מלהרים את הקול על נציגים, למרות שהיו כמה פעמים שהם ממש עלו לי על העצבים.

פורסם

נמאס אפילו גולן כבר התחילו עם שטויות.

לא יודע מה איתך, החשבונית האחרונה (והראשונה) שלי התקבלה ע"ס 396.0 ש"ח.

(4 קווים בתוכנית 99 ש"ח).

פורסם

זה פשוט מעצבן כל הקטעים של הכמה שקלים על שום דבר....

תכפיל את זה ב-100000 לקוחות וקיבלת סכום עתק...

חייבים להוציא חוק שאוסר על גביית תשלום ללא פירוט.

פשוט שערוריה מה שקורה בתחום הזה...

פורסם
חייבים להוציא חוק שאוסר על גביית תשלום ללא פירוט.

ךםך. כשספקיות הסלולר היו מפיקות חשבוניות עם עודף פירוט (שגם לא היה ברור), באו כולם בטענות שהחשבוניות, בדומה לדפי הפירוט של הבנקים, לא בRוRות בשיט והן התחילו להפיק חשבוניות דלות אינפורמציה. בגולן ישנו פירוט שיחות שמגיע עם החשבונית.

פורסם

חשבונית ראשונה בגולן:

חיוב 99

זיכוי 99

חיוב 99

זיכוי 99

חיוב 99

חיוב 99

6 שורות בכרטיס אשראי ובסוף חיוב כפול

פורסם

למה זיכוי אם אפשר לשאול?

עוד תרגיל של חברות הסלולר?

פורסם

הזיכוי חיוב נבע מבלאגן במערכת שלהם.

פורסם

נכון שגם בחברות אחרות לא הכל מפורט לכזאת רמה אבל...

מנסיון בתור מנהל באורנג' אם נציג שלי רצה לברר למה חייבו לקוח היה לי את האפשרות לבדוק בדיוק ברמת שעת שיחה מדוייקת לאיזה מספר וכו'.

גילוי נאות:

אני כבר לא עובד באורנג' ואפילו עברתי להיות לקוח Hot mobile ואני לא מתחרט לשנייה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים