אפסטרים של 3 מגה ללקוחות VDSL - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אפסטרים של 3 מגה ללקוחות VDSL


ALÞHA

Recommended Posts

בפרשנות שפרסמתי הבוקר על הרחבת רשת הסיבים האופטית של "בזק" (FiberNGN) כתבתי שאי אפשר לכנות את האינטרנט בארץ כ-"מהיר" כל עוד אנו מקבלים זרזיף של 1M או 2M בערוץ העולה (UPLOAD).

והנה, מספר שעות לאחר מכן מפרסמת בזק הודעה לעיתונות בה היא מבטיחה מהירות העלאה של 3M אבל רק למי שיתחייב להיות מחובר אליה למשך 3 שנים.

ככה זה בדואופול - אין גזר בלי מקל.

http://www.netcheif.com/blog/?p=2446

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Cheif - תקן אותי אם אני טועה, אך ההתחייבות המוזכרת לעיל הינה התחייבות אך ורק מצידם שמתחייבת לא להעלות את המחיר.

מה גם שהתחייבות מצד הלקוח אינה חוקית, ומהווה עבירה על החוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה צודק, אז למה לא להעלות את המהירות ל-3M לכל הלקוחות מבלי לדרוש התחייבות ל-3 שנים?

על מה בונה - על הזכרון הקצר שלך. ברגע שאתה מתחייב ל-3 שנים למחיר שנקבע, אתה פשוט תשכח להתקשר פעם בשנה, לנהל באזר טורקי עם שימור הלקוחות ולקבל מחיר טוב ביותר.

בכל מקרה, המחיר שהם מציעים במבצע גבוה מזה שאתה יכול לקבל היום אחרי כמה דקות של מו"מ עם שימור לקוחות.

אני לא אוהב את התרגילים האלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה צודק, אז למה לא להעלות את המהירות ל-3M לכל הלקוחות מבלי לדרוש התחייבות ל-3 שנים?

על מה בזק בונה - על הזכרון הקצר שלך. ברגע שאתה מתחייב ל-3 שנים למחיר שנקבע, אתה פשוט תשכח להתקשר פעם בשנה, לנהל באזר טורקי עם שימור הלקוחות ולקבל מחיר טוב ביותר.

בכל מקרה, המחיר שהם מציעים במבצע גבוה מזה שאתה יכול לקבל היום אחרי כמה דקות של מו"מ עם שימור לקוחות.

אני לא אוהב את התרגילים האלה.

אין התחייבויות היום. הטריק היחיד של בזק הוא החיוב זיכוי של המודם VDSL, שגם הטריק הזה לא עבד להם להרבה זמן (היום ניתן לחכור מודם VDSL). ההתחייבות היחידה היא של בזק למחיר קבוע ל- 36 חודשים (הלקוחות יכולים להתנתק חופשי ללא התניות).

מה שכן, נראה שבזק מכינה את הקרקע לרפורמה של כחלון, עוד מעט חברות אחרות (הראשונות בהן סלקום ואורנג'), יוכלו להשתמש בתשתית של הוט ובזק (בתשלום כמובן), כדי לספק תשתית לצרכנים. אחרי רעידת האדמה בשוק הסלולר, כולם משקשקים מכחלון.

אותי מכעיס שבזק לא העלו את המהירות באופן אוטומטי וללא תוכניות חדשות לבעלי קצבים מהירים (נגיד 50+). בשביל ההפרש במהירות, לא שווה לי לשלם יותר מפי 2 ממה שאני משלם עכשיו ל- 100 מגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

אנחנו רוצים לפחות 100/5 מה זה 1.5, מה זה 2, מה זה 3. אם כבר שיספקו אתה מה שהם אמורים לתת, היום אנחנו לא יכולים לשתף את העולם בתכנים, להעלות סירטון ליוטיוב לוקח שנים באיכות גבוהה, היום אנחנו כבר בעידן 1080P,

2MB - 3 MB זה לא מספיק !! בהתאם למה שאנחנו משלמים, אם כל כך מרוצים מהטכנולוגיה שלהם שהם מציעים שיפורים כל הזמן אז איפה האפלוד, זה גם משהו שדרוש פה שיפור !.

עכשיו, אם ביקורת נוקשה של CHIEF על המערכת של FIBERNGN גורמת לבזק לעלות את המהירות מ 2MB ל 3 MB כנראה זה מה שצריך גם בתשתית , תחשבו על מה אפשרי, לא רק מה שאנחנו צריכים, אלא מה התודעה שהאינטרנט בישראל זקוק. מבחינת טכנולוגית יש כמעט לכל אחד היום מכשיר סלולרי חכם, 2 מחשבים נייח-, ונגיד לרוב אחד בכבל והשאר באלחוטי, אם אתה רק מעלים משהו במחשב נייח-כבל זה כבר יחנוק את כל התעבורה לכל המכשירים, וגם אם אתה מעלים 100MB שזה נגיד 5-10 דקות סירטון ביוטיוב, אי אפשר להשתמש באינטרנט בשאר המחשבים בצורה נורמלית.

גם באוכל עושים לנו בעיות, גם בדלק, גם בדירות, גם במשכורת, גם בסלורי עד לפני זמן, גם בכל ציוד אלקטרוניקה, חשמל-מים, בקרוב, זה לא יהיה רחוק, גם אוויר, יגיע הזמן הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^ אל תשכח שההבטחה המקורית של (תשתית), מהירות העלאה בקצב של 10% ממהירות ההורדה. אבל הבטחות לחוד ומציאות לחוד. חוץ מזה הם טוענים שהציבור לא צריך מהירות העלאה גבוהה, מה זה לא נכון ? :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...