פורסם 2012 באוגוסט 2813 שנים לאחרונה פניתי לסניף הרמת-גני של רשת גדולה להחלפת דיסק קשיח תקול של WD שרכשתי לפני פחות משנה (WD20EARX).מספר ימים לאחר מכן התקשרו אליי מהסניף ומסרו לי שהגיע הדיסק. מבירור מול הנציג הדיסק שהגיע הוא Seagate עם מפרט דומה אבל מחודש.לאחר בירורים וויכוחים מול הסניף ומול שירות הלקוחות הובטח לי שיחזרו אליי מספר פעמים. כשזה לא קרה, חזרתי אליהם בעצמי ונמסר לי ש"אין מה לעשות", זה החוק (וגם התקנון של החנות). הנציג סירב לספק לי אישור בכתב בנושא.למיטב ידיעתי החוק מחייב את החנות להחליף את המוצר בחדש וכמובן באותו הדגם שנרכש. לטענת שירות הלקוחות הם גם היבואן ולכן פניתי לWD העולמית. כרגע אני ממתין לתגובתם.למזלי כל השיחות שלי עם נציגי השירות מוקלטות.קודם כל אני רוצה לוודא שההבנה שלי של החוק נכונה. בנוסף אני רוצה לבדוק אם למישהו יש נסיון בנושא הזה וכבר הצליח לשכנע רשת כלשהי להחליף את הדיסק לדגם המקורי שנרכש.תודה
פורסם 2012 באוגוסט 2813 שנים האם שוב מדובר בחנות מסוימת בה תנאי האחריות מודפסים על הצד האחורי של החשבונית?
פורסם 2012 באוגוסט 2813 שנים לאחרונה פניתי לסניף הרמת-גני של רשת גדולה להחלפת דיסק קשיח תקול של WD שרכשתי לפני פחות משנה (WD20EARX). מספר ימים לאחר מכן התקשרו אליי מהסניף ומסרו לי שהגיע הדיסק. מבירור מול הנציג הדיסק שהגיע הוא Seagate עם מפרט דומה אבל מחודש. לאחר בירורים וויכוחים מול הסניף ומול שירות הלקוחות הובטח לי שיחזרו אליי מספר פעמים. כשזה לא קרה, חזרתי אליהם בעצמי ונמסר לי ש"אין מה לעשות", זה החוק (וגם התקנון של החנות). הנציג סירב לספק לי אישור בכתב בנושא. למיטב ידיעתי החוק מחייב את החנות להחליף את המוצר בחדש וכמובן באותו הדגם שנרכש. לטענת שירות הלקוחות הם גם היבואן ולכן פניתי לWD העולמית. כרגע אני ממתין לתגובתם. למזלי כל השיחות שלי עם נציגי השירות מוקלטות. קודם כל אני רוצה לוודא שההבנה שלי של החוק נכונה. בנוסף אני רוצה לבדוק אם למישהו יש נסיון בנושא הזה וכבר הצליח לשכנע רשת כלשהי להחליף את הדיסק לדגם המקורי שנרכש. תודה אני חושב שהחוק, במקרה שמחייב אותם להחליף את המוצר, מדבר על מוצר דומה או שווה ערך. הגיוני שלפעמים נגמר המוצר מהמלאי ויש להם דגם שווה ערך של חברה אחרת. מה שבטוח לא יועיל לחברה זה משפטים כמו "זה החוק וזה מה יש". צריכים לעבוד על תשובות עם פן קצת יותר שירותי. אולי עוד מעט תקבל תגובה של נציג החברה וישמחו לטפל בך "לשביעות רצונך". עריכה: לא רשמת את שם החברה, אז לא תקבל תגובה רשת גדולה עם שירות לקוחות... אין הרבה אופציות.
פורסם 2012 באוגוסט 2813 שנים האם שוב מדובר בחנות מסוימת בה תנאי האחריות מודפסים על הצד האחורי של החשבונית?אני מנחש שכן
פורסם 2012 באוגוסט 2813 שנים מחבר האם שוב מדובר בחנות מסוימת בה תנאי האחריות מודפסים על הצד האחורי של החשבונית?ניחשת נכון.לגבי תגובה של החנות, הסיבה שלא רשמתי באיזו חנות מדובר היא שאני מעוניין לשמור על הדיון ענייני בנושא החוק ולשמוע מאנשים אחרים לגבי הנסיון שלהם.בנוגע למוצר שווה ערך, לדעתי מוצר שהוא מחודש לא עונה על ההגדרה מכיוון שזה מוצר שנמכר במחיר נמוך בהרבה מחדש.אם היו מציעים לי סיגייט חדש, לא הייתה לי התנגדות.
פורסם 2012 באוגוסט 2813 שנים מה שכתוב מאחורי החשבונית לא רלוונטי כי הדיסק בן פחות משנה, ולכן לשנה הראשונה תקנות הגנת הצרכן תופסות, ולא הקישקוש שלהם, אפילו אם חתמת עליו.פנה לבית המשפט לתביעות קטנות ודרוש דיסק חדש. שום דבר אחר לא יעזור איתם.
פורסם 2012 באוגוסט 2913 שנים החנות רשאית לחלוטין להחליף לך במוצר של יצרן אחר שהוא שווה ערך בתכונות. אם היית מממש אחריות יצרן דרך הנציג של WD בארץ או WD העולמית, היית מקבל מין הסתם הרד דיסק שלהם. אבל החנות בהחלט יכולה להחליף לך למוצר אחר.
פורסם 2012 בספטמבר 113 שנים החנות מחוייבת לספק לך מוצר תקין עם תכונות דומות. הוא לא חייב להיות חדש, הוא לא חייב להיות מאותו היצרן, הוא חייב להיות תקין ולקבל את משך האחריות לפי תאריך הרכישה המקורי.
פורסם 2012 בספטמבר 213 שנים בתקנות כתוב חדשיםבהנחה שהוא לא מתקן את המוצר שלךתקנה 6 גhttp://www.nevo.co.il/law_html/law01/999_591.htm
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.