עבור לתוכן

רשת גדולה מחליפה דיסקים באחריות של WD לדיסקים מחודשים של SEAGATE - ייעוץ

Featured Replies

פורסם

לאחרונה פניתי לסניף הרמת-גני של רשת גדולה להחלפת דיסק קשיח תקול של WD שרכשתי לפני פחות משנה (WD20EARX).

מספר ימים לאחר מכן התקשרו אליי מהסניף ומסרו לי שהגיע הדיסק. מבירור מול הנציג הדיסק שהגיע הוא Seagate עם מפרט דומה אבל מחודש.

לאחר בירורים וויכוחים מול הסניף ומול שירות הלקוחות הובטח לי שיחזרו אליי מספר פעמים. כשזה לא קרה, חזרתי אליהם בעצמי ונמסר לי ש"אין מה לעשות", זה החוק (וגם התקנון של החנות). הנציג סירב לספק לי אישור בכתב בנושא.

למיטב ידיעתי החוק מחייב את החנות להחליף את המוצר בחדש וכמובן באותו הדגם שנרכש. לטענת שירות הלקוחות הם גם היבואן ולכן פניתי לWD העולמית. כרגע אני ממתין לתגובתם.

למזלי כל השיחות שלי עם נציגי השירות מוקלטות.

קודם כל אני רוצה לוודא שההבנה שלי של החוק נכונה. בנוסף אני רוצה לבדוק אם למישהו יש נסיון בנושא הזה וכבר הצליח לשכנע רשת כלשהי להחליף את הדיסק לדגם המקורי שנרכש.

תודה

פורסם

האם שוב מדובר בחנות מסוימת בה תנאי האחריות מודפסים על הצד האחורי של החשבונית?

פורסם

לאחרונה פניתי לסניף הרמת-גני של רשת גדולה להחלפת דיסק קשיח תקול של WD שרכשתי לפני פחות משנה (WD20EARX).

מספר ימים לאחר מכן התקשרו אליי מהסניף ומסרו לי שהגיע הדיסק. מבירור מול הנציג הדיסק שהגיע הוא Seagate עם מפרט דומה אבל מחודש.

לאחר בירורים וויכוחים מול הסניף ומול שירות הלקוחות הובטח לי שיחזרו אליי מספר פעמים. כשזה לא קרה, חזרתי אליהם בעצמי ונמסר לי ש"אין מה לעשות", זה החוק (וגם התקנון של החנות). הנציג סירב לספק לי אישור בכתב בנושא.

למיטב ידיעתי החוק מחייב את החנות להחליף את המוצר בחדש וכמובן באותו הדגם שנרכש. לטענת שירות הלקוחות הם גם היבואן ולכן פניתי לWD העולמית. כרגע אני ממתין לתגובתם.

למזלי כל השיחות שלי עם נציגי השירות מוקלטות.

קודם כל אני רוצה לוודא שההבנה שלי של החוק נכונה. בנוסף אני רוצה לבדוק אם למישהו יש נסיון בנושא הזה וכבר הצליח לשכנע רשת כלשהי להחליף את הדיסק לדגם המקורי שנרכש.

תודה

אני חושב שהחוק, במקרה שמחייב אותם להחליף את המוצר, מדבר על מוצר דומה או שווה ערך.

הגיוני שלפעמים נגמר המוצר מהמלאי ויש להם דגם שווה ערך של חברה אחרת.

מה שבטוח לא יועיל לחברה זה משפטים כמו "זה החוק וזה מה יש". צריכים לעבוד על תשובות עם פן קצת יותר שירותי.

אולי עוד מעט תקבל תגובה של נציג החברה וישמחו לטפל בך "לשביעות רצונך".

עריכה: לא רשמת את שם החברה, אז לא תקבל תגובה :silly:

רשת גדולה עם שירות לקוחות... אין הרבה אופציות.

פורסם

האם שוב מדובר בחנות מסוימת בה תנאי האחריות מודפסים על הצד האחורי של החשבונית?

אני מנחש שכן

פורסם
  • מחבר

האם שוב מדובר בחנות מסוימת בה תנאי האחריות מודפסים על הצד האחורי של החשבונית?

ניחשת נכון.

לגבי תגובה של החנות, הסיבה שלא רשמתי באיזו חנות מדובר היא שאני מעוניין לשמור על הדיון ענייני בנושא החוק ולשמוע מאנשים אחרים לגבי הנסיון שלהם.

בנוגע למוצר שווה ערך, לדעתי מוצר שהוא מחודש לא עונה על ההגדרה מכיוון שזה מוצר שנמכר במחיר נמוך בהרבה מחדש.

אם היו מציעים לי סיגייט חדש, לא הייתה לי התנגדות.

פורסם

מה שכתוב מאחורי החשבונית לא רלוונטי כי הדיסק בן פחות משנה, ולכן לשנה הראשונה תקנות הגנת הצרכן תופסות, ולא הקישקוש שלהם, אפילו אם חתמת עליו.

פנה לבית המשפט לתביעות קטנות ודרוש דיסק חדש. שום דבר אחר לא יעזור איתם.

פורסם

החנות רשאית לחלוטין להחליף לך במוצר של יצרן אחר שהוא שווה ערך בתכונות. אם היית מממש אחריות יצרן דרך הנציג של WD בארץ או WD העולמית, היית מקבל מין הסתם הרד דיסק שלהם. אבל החנות בהחלט יכולה להחליף לך למוצר אחר.

פורסם

החנות מחוייבת לספק לך מוצר תקין עם תכונות דומות. הוא לא חייב להיות חדש, הוא לא חייב להיות מאותו היצרן, הוא חייב להיות תקין ולקבל את משך האחריות לפי תאריך הרכישה המקורי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים