OR2OOO פורסם 2012 בספטמבר 3 Share פורסם 2012 בספטמבר 3 לי יהיה את זה אי שם ב-2006... ניפתר אחרי 2 דקות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Nahum2 פורסם 2012 בספטמבר 3 Share פורסם 2012 בספטמבר 3 לא ראיתי את התוכנית אבל זה תקלות שהתמודדתי איתן היטב גם בגיל 13 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2012 בספטמבר 3 Share פורסם 2012 בספטמבר 3 אני לא טכנאי אבל היתי מגלה תקלות כאלו בקלות פשוט כי בזמנו שרפתי שעות לפתור אותם שהיו לי יש כללים בסיסים שחיבים להיות לכל טכנאי בבעיות כאלו וזה כודם כל לבדוק שני דברים 1-ביוס 2-חיבורים חיצונים 3-חיבורים פנימים היום זה גם יותר קל ,פשוט כי בהרבה תקלות המחשב אומר לכם מה הבעיה באנגלית שארד דיסק תקול בדרך כלל כתוב לכם על המסך שהוא לא מוצא אותו עם במיקרה הזה היה כתוב להוציא מדיה אז בודקים CD\פלופי עם יש\וכרטיסי זיכרון או דיסק און קי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ash Binary פורסם 2012 בספטמבר 3 Share פורסם 2012 בספטמבר 3 אתם רוצים לקבל תשובות ולא סתם לטעון טענות, תעשו ניסוי :תיקחו מחשב כלשהוא, תעשו בו תקלה איזה שבא לכם, ותפתחו דיון בפורום. ותראו כמה מהר עולים על הבעיה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2012 בספטמבר 3 Share פורסם 2012 בספטמבר 3 בלי בדיקה פיזית זה לא שווה כלום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gil28 פורסם 2012 בספטמבר 3 Share פורסם 2012 בספטמבר 3 לא תמיד.ועובדה שיש כאן פורום של תמיכה טכנית ורק אחוז קטן מאוד של הבעיות לא באות לידי אבחון מלא. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2012 בספטמבר 3 Share פורסם 2012 בספטמבר 3 הנקודה היא שזה לא אומר כמעט כלום על המקצועיות בתור טכנאים, מקסימום כנותני עצות טובות על גבול הניחוש בפורום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ash Binary פורסם 2012 בספטמבר 3 Share פורסם 2012 בספטמבר 3 הפורום מאפשר למי שנותן תמיכה לשאול שאלות. לפי האלות האלה פותח הדיון יכול לראות מה הכיוון שבו נותן התמיכה חושב, וזה בדיוק מה שרצינו לבדוק קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2012 בספטמבר 3 Share פורסם 2012 בספטמבר 3 מה שמעצבן אותי בתוכנית ,זה שבודקים רק פעם אחת כעובד בעסק קטן תמיד אפשר ליפול על יום מחורבן ,ככה שזה לא משקף לא מבחינת מיקצועיות ולא מבחינת אמינות לרוב הלקוחות לי אישית יצא פעם לקלל לקוח ,שאפך ללקוח לשעבר ,פשוט כי הוא חיבל לנו בעסק בכל מיני דרישות מעבר להסכם המקורי ועוד קרה לנו עצלנים ,שבאותה התקופה עבדנו המון ובשמש בעבודה פיזית זה קרה אומנם לפני כמה שנים אבל יש סיכוי סביר לכל אחד ליפול ביצאתה צדיק ,שעושים רק בדיקה אחת לדעתי עם כבר למען ההגינות 3 בדיקות לכל אחד כזה ובימים שונים אחד שנופל 3 פעמים רצוף ברור שהוא נוכל או חאפר או שניהם ,גם אחד שנופל בשנים אבל בן אדם שנופל רק באחד ,זה רק אומר שהוא בן אדם לא מדבר על המקרה שמכרו לה מחשב ב8 אלף ,זה נוראי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gil28 פורסם 2012 בספטמבר 3 Share פורסם 2012 בספטמבר 3 שים לב שהאחוזים הם בערך 60% צדיקים כלומר בד"כ יותש משליש יוצאים נוכלים. זה לא מקרה ולא צירוף מקרים, מדובר במגמה עצובה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Volter פורסם 2012 בספטמבר 4 Share פורסם 2012 בספטמבר 4 הנקודה היא שזה לא אומר כמעט כלום על המקצועיות בתור טכנאים, מקסימום כנותני עצות טובות על גבול הניחוש בפורום. ניחושים לגבי תרחישים שונים על גבי הפורום ממש לא מתקרבים לבדיקה פיזית, פשוט מבקשי התמיכה לא מבינים ולא מתארים את התמונה המלאה לרוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.