עבור לתוכן

המוצר שהזמנתי מחנות בארץ פשוט לא נשלח - מה אני יכול לעשות? [עדכון: העניין סודר]

Featured Replies

פורסם

לפני שבועיים ביום שני (ב-13 באוגוסט) הזמנתי מחנות מסויימת בארץ (אני אזכיר את שמה אם יהיה צורך) גלקסי S2. לפי האתר שלהם המוצר אמור להגיע בדואר רשום תוך 5 ימי עסקים. ביום שלישי שבוע אח"כ (ביום העסקים השישי מאז ההזמנה) זה עוד לא הגיע. שיצרתי איתם קשר הם התנצלו והבטיחו לשלוח את זה תוך יומיים עם UPS ולהוסיף מגן מסך כפיצוי. יומיים עברו, וכלום. המספר הראשון שפניתי אליו טען שהגעתי לסניף הלא נכון אבל בכל זאת אמר שהוא ינסה לברר, ולא חזר מאז. מספר שני טען שהוא רק מקבל תלונות אבל לא מטפל בהם. היום (ראשון) ששוב דיברתי איתם הם הבטיחו לשלוח עם UPS תוך 24 שעות ולשלוך באימייל עד סוף היום מספר מעקב, נכון לעכשו שום אימייל לא הגיע.

את זה ששירות לקוחות מופתי אין פה, כבר הבנתי. השאלה שלי היא מה הם בדיוק הזכויות שלי לפי החוק ומה אני יכול לעשות חוץ מלבטל עסקה ולהתעצבן.

אם יש פרטים שצריך להוסיף או משהו לא ברור לשאול ואני אנסה לפרט יותר.

פורסם

אוקיי, מהיכן קנית? יש להם חנות פיזית?

פורסם

לפני שבועיים ביום שני (ב-13 באוגוסט) הזמנתי מחנות מסויימת בארץ (אני אזכיר את שמה אם יהיה צורך) גלקסי S2. לפי האתר שלהם המוצר אמור להגיע בדואר רשום תוך 5 ימי עסקים. ביום שלישי שבוע אח"כ (ביום העסקים השישי מאז ההזמנה) זה עוד לא הגיע. שיצרתי איתם קשר הם התנצלו והבטיחו לשלוח את זה תוך יומיים עם UPS ולהוסיף מגן מסך כפיצוי. יומיים עברו, וכלום. המספר הראשון שפניתי אליו טען שהגעתי לסניף הלא נכון אבל בכל זאת אמר שהוא ינסה לברר, ולא חזר מאז. מספר שני טען שהוא רק מקבל תלונות אבל לא מטפל בהם. היום (ראשון) ששוב דיברתי איתם הם הבטיחו לשלוח עם UPS תוך 24 שעות ולשלוך באימייל עד סוף היום מספר מעקב, נכון לעכשו שום אימייל לא הגיע.

את זה ששירות לקוחות מופתי אין פה, כבר הבנתי. השאלה שלי היא מה הם בדיוק הזכויות שלי לפי החוק ומה אני יכול לעשות חוץ מלבטל עסקה ולהתעצבן.

אם יש פרטים שצריך להוסיף או משהו לא ברור לשאול ואני אנסה לפרט יותר.

תביעה אני לא חושב שתהיה אפשרית רק בגלל שהשירות שלהם מחורבן.

אם תבקש לבטל עסקה ויתחילו סירובים, אולי יהיה לך קייס.

בינתיים אתה תמיד יכול לשתף בחוייה שעברת, כדי שלאנשים יהיה יותר מידע כשהם יחפשו לרכוש סמארטפון באופן פרטי וידעו ממי עדיף להיזהר.

לצערי אני קורא לא מעט "חויות שירות" דומות מחנויות סלולר פרטיות בארץ.

פורסם
  • מחבר

אוקיי, מהיכן קנית? יש להם חנות פיזית?

dimphone, ויש להם חנות פיזית. אבל הם אמרו משהו על זה שהם לא מנהלים ישירות את האתר שלהם

תביעה אני לא חושב שתהיה אפשרית רק בגלל שהשירות שלהם מחורבן.

אם תבקש לבטל עסקה ויתחילו סירובים, אולי יהיה לך קייס.

בינתיים אתה תמיד יכול לשתף בחוייה שעברת, כדי שלאנשים יהיה יותר מידע כשהם יחפשו לרכוש סמארטפון באופן פרטי וידעו ממי עדיף להיזהר.

לצערי אני קורא לא מעט "חויות שירות" דומות מחנויות סלולר פרטיות בארץ.

ולפי החוק להגנת הצרכן, אין שום סנקציה על חנות שמאחרת ככה במשלוחים שלה? ???
פורסם

אני הייתי ניגש אליהם לחנות

פורסם

dimphone, ויש להם חנות פיזית. אבל הם אמרו משהו על זה שהם לא מנהלים ישירות את האתר שלהםולפי החוק להגנת הצרכן, אין שום סנקציה על חנות שמאחרת ככה במשלוחים שלה? ???

יש תמיד איזו הודעה בסגנון "אספקה עד 14-21 ימי עסקים" כשעושים משלוח.

האמת שאף פעם לא התעניינתי מה הדין כשעובר הזמן הזה.

לשמחתי תמיד הכל הגיע יותר מהר במשלוחים בתוך הארץ (אין לי ניסיון עם החנות שציינת).

אם מישהו מבין בחוקים שקשורים לעניין, גם אני אשמח לשמוע מה אפשר לעשות, אם בכלל.

פורסם
  • מחבר

עדכון:

ביום שני שרציתי לבטל התברר שהמכשיר בעצם נשלח לפני כמה ימים אבל לכתובת הלא נכונה. הם נתנו את מספר המשלוח ואכן הוא הגיע לסניף ליד הבית שלי אלא שההודעה לא נשלחה אלי.

שפתחתי את החבילה ראיתי שהמדבקה של סמסונג שמוודאת שהאריזה של המכשיר לא נפתחה קרועה והאריזה נאטמה מחדש במדבקה שקופה על גביה. בנוסף האריזה עצמה כתובה בפולנית. אמור לעורר אצלי חשד? או שזה חאפריות רגילה של חנויות סלולר פרטיות?

פורסם

כנראה נפתח לצורך בדיקה ואימות ואולי החלפה של מטען, לא חמור בכלל.

רק עצה שלי שבוע ראשון אל תחליף שום רומים ולא רוט, פשוט תלמד איך עובד המכשיר ותבדוק שהוא אכן עובד תקין.

פורסם

עדכון:

ביום שני שרציתי לבטל התברר שהמכשיר בעצם נשלח לפני כמה ימים אבל לכתובת הלא נכונה. הם נתנו את מספר המשלוח ואכן הוא הגיע לסניף ליד הבית שלי אלא שההודעה לא נשלחה אלי.

שפתחתי את החבילה ראיתי שהמדבקה של סמסונג שמוודאת שהאריזה של המכשיר לא נפתחה קרועה והאריזה נאטמה מחדש במדבקה שקופה על גביה. בנוסף האריזה עצמה כתובה בפולנית. אמור לעורר אצלי חשד? או שזה חאפריות רגילה של חנויות סלולר פרטיות?

הם מייבאים באופן פרטי את המכשירים, יצא לך מפולין.

הם גם פותחים (לא ספציפית החנות הזאת) את החבילה כדי לבדוק שהכל פועל, ואם אמרו לך שיש עברית, אז כנראה כי הם התקינו את השפה בעצמם.

כמו שאמרו, תריץ את המכשיר, תראה שהכל תקין ותתחדש

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים