פורסם 2012 באוגוסט 2613 שנים אני לא מוצא את הקבלה עבור הדיסק או אזכור של הקנייה במייל. לפי הבדיקה באתר של סיגייט (שרכשה כזכור את חטיבת הדיסקים הקשיחים מסמסונג), הדיסק שלי באחריות עד יולי 2013. השאלה היא איך אוכל להחליף אותו אם אני לא זוכר באיזו חנות קניתי אותו?
פורסם 2012 באוגוסט 2813 שנים מחבר כשאתה מדבר על יבואנים אתה מתכוון לחנויות? אני מניח שהסיכוי שקניתי את הדיסק באייבורי או ב-KSP גדול, אז אולי באמת כדאי שאבדוק אצלם.
פורסם 2012 באוגוסט 3013 שנים אין אפשרות לבצע RMA דרך האתר? זכור לי שבסיגייט אפשר לבצע את כל התהליך עצמאית ואז מביאים את זה לכתובת ליד שדה התעופה
פורסם 2012 באוגוסט 3113 שנים מחבר לפי האתר של אפשר לשלוח את הכונן לסיגייט, ואז הם בודקים את הדיסק ואם הוא תקול הם שולחים דיסק חדש.http://knowledge.seagate.com/articles/en_US/FAQ/202271en#8טוב שיש את האופציה הזו למקרה שלא אצליח למצוא מאיפה קניתי אותו.
פורסם 2012 בספטמבר 613 שנים מחבר למיטב ידיעתי בכרטיס אשראי אפשר לראות את שם העסק, אבל לא את הפריטים בקניה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.