עבור לתוכן

התייעצות לגבי הגשת תביעה על חבילה שלא הגיע

Featured Replies

פורסם

שלום

הזמנתי דיבורית BT לפני כחודש וחצי

אחרי כמה ימים הגיע אליי לתיבה טופס של דואר רשום ושהלכתי לסניף לקחת את החבילה גיליתי שהיא לא קיימת(אני בטוח ב 99% שזאת החבילה)

חיכיתי עוד קצת והתחלתי לדבר עם המוכר ואמרתי לו שהחבילה נאבדה

הוא שלח לי את הטופס הנ"ל למלא ולשלוח לו להמשך הטיפול

http://www.sonicelectronix.com/forms/claims/usps_claim.pdf

עכשיו כנראה שהחבילה הייתה כבר בסניף דואר ונעלמה משם או לא יודע מה קרה לה ובגלל זה אני מפחד לחתום על המסמך הזה

הם יכולים להגיד שכן קיבלתי את החבילה למרות שלא(כי מפחיד אותי הקטע של הקנס)?

האם אתם הייתם חותמים על המסמך הזה?

ואם יש משהו אחר לעשות?

תודה!

נ.ב

מספר החבילה yy075104918il

מראה באתר של הדואר שאין נתונים על החבילה הזאת

פורסם

קיבלת הודעה על חבילה ,והיא לא בדואר?

תגיש תלונה בסניף מישהו מהעובדים בטח גנב אותה.

פורסם

לחבר היה מקרה דומה רק במקרה שלו נגנב סמרטפון שהזמין מחול.

יש חוק בישראל(איזה פלא) שדואר ישראל יכול להחזיר החזר כספי על טובין "שהלך לאיבוד בדרך" עד סכום מסויים מאוד נמוך.

במידה והמוצר עולה מעבר לסכום זה אתה יכול להגיש תביעה בבית דין לתביעות קטנות.

למרות החוק, מקרים אחרים בהם הוכח כי דואר ישראל איבד מוצר ללקוח ,הלקוח קיבל החזר מלא+ פיצוי מאוד מינימלי והצאות משפט.

פורסם

קיבלת מס' מעקב? אם כן, מה רושם אתר דואר ישראל לגבי מספר המעקב שלך?

פורסם
  • מחבר

הקטע שבמספר מעקב כתוב באתר שלהם שאין נתונים על החבילה

כתבתי את זה בנ.ב

אז אתם אומרים שלא צריך להתעסק עם המוכר וללכת לדואר?

תביעה אני לא יצתרך ערך החבילה הוא רק כ 200 שקלים

פורסם

קיבלת פתק מהדואר שהגיע חבילה?

בסניף לא מוצאים אותה יש לך שתי אפשרויות:

להתעקש שימצאו אותה.

לתבוע פיצוי מהדואר.

הרי החבילה כבר הייתה ברשותם, קיבלת הודעה על כך מהם

פורסם
  • מחבר

התעקשתי שימצאו אותה ונתתי להם שבוע לחפש והשארתי להם טלפון שלי

עכשיו אני כנראה יתבע מהם פיצוי

אבל הקטע שאין נתונים על החבילה יכול להיות שהפקיד מחק אותה או משהו כזה?

ומה אתם אומרים להתעסק עם הדואר או עם המוכר?

ראיתם תמסמך שהוא שלח לי?

פורסם

אין לך מה לתבוע את הדואר. היחיד היכול לתבוע את הדואר הוא השולח.

השולח הוא זה ששילם עבור המשלוח, והוא זה שיכול לבוא בדין ודברים עם הדואר אצלו.

פורסם

התעקשתי שימצאו אותה ונתתי להם שבוע לחפש והשארתי להם טלפון שלי

עכשיו אני כנראה יתבע מהם פיצוי

אבל הקטע שאין נתונים על החבילה יכול להיות שהפקיד מחק אותה או משהו כזה?

ומה אתם אומרים להתעסק עם הדואר או עם המוכר?

ראיתם תמסמך שהוא שלח לי?

הייתי מציע לך לפנות לפניות הציבור של דואר ישראל עם פרטי המקרה בצירוף קבלות וכל מידע שיש לך.

פורסם
  • מחבר

מה אתם אומרים על הטופס שהמוכר שלח לי?

לחתום עליו ולהחזיר לו?

הקטע של הקנס הזה מפחיד אותי

פורסם

הקטע שבמספר מעקב כתוב באתר שלהם שאין נתונים על החבילה

כתבתי את זה בנ.ב

אז אתם אומרים שלא צריך להתעסק עם המוכר וללכת לדואר?

תביעה אני לא יצתרך ערך החבילה הוא רק כ 200 שקלים

זה כנראה היה המספר שרשום על הפתק מהדואר, נכון? אני התכוונתי למספר מעקב שהחנות בארה״ב סיפקה (אם בכלל). אולי אפשר לשלוח להם מייל, ולבקש את המספר הזה... כל חבילה שנשלחת באמצעות USPS מקבלת מספר חבילה, בין אם מדובר במס׳ הצהרת מכס (שמתחיל ב - LC, LJ, LN), ובין אם מדובר במס׳ מעקב (יכול להתחיל ב - CQ, CW, CP, CJ וכדומה). כל מספרי החבילות הללו נגמרים ב - US.

פורסם
  • מחבר

בהחלט שיש המספר הוא

LN30347578US

פורסם

בהחלט שיש המספר הוא

LN30347578US

במקרה הזה, זה לא מס' מעקב (זה מס' הצהרת מכס רגיל), אז באמת לא ניתן לעקוב אחריו בכלל בארץ. אפרופו, בטוח שזה המספר הנכון? אמורות להיות 9 ספרות בין ה - LN ל - US, לא 8.

אני לא חושב שתהיה בעיה למלא את הטופס שציינת בתחילת האשכול. ההערה לגבי הקנס הייתה מופנית כלפי רמאים. מאחר שלא קיבלת שום דבר, האמת לצדך.

פורסם
  • מחבר

אני יבדוק לגבי המספר אם חסר מספר

אבל בכל זאת אני חושש

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים