פורסם 2012 באוגוסט 1713 שנים שלום,לאמא שלי יש מכשיר סוני אריקסון W660 שנקנה בסלקום.לאחר המעבר לגולן טלקום גיליתי שהמכשיר נעול ע"י סלקום לכרטיסי סים של סלקום בלבד.הגעתי אליהם היום למרכז ליד קניון הזהב, בראשל"צ, והתיישבתי מול הנציגה ספיר.ביקשתי ממנה שתפתח את המכשיר עבור כרטיסי סים אחרים.הלכה. חזרה.סליחה אבל אני לא יכולה לעשות את זה.למה?כי המכשיר ישן וסלקום לא תומכת בו.זה מכשיר שאתם מכרתם לי ומראש כבלתם אותי. עכשיו, כשאני בחברה אחרת אני רוצה להשתמש בטלפון שאני -שילמתי- מהכסף -שלי- אתם לא מוכנים לשחרר אותו?אין את האפשרות, כי הקוד שגוי.קוד שגוי? זאת בעיה שלכם שהקוד ששמתם שגוי.לא, זה סוני אריקסון שמה.ואתם מכרתם.אבל עדיין אני לא יכולה לפתוח את זה.אוקיי, אז תביאי לי מכשיר אחר.אני לא יכולה להביא לך מכשיר אחר.למה לא?כי אתה לא לקוח של סלקום.אני הייתי לקוח מעל 10 שנים של סלקום. ולפי החוק החדש, אני מבקש שתפתחו לי את המכשיר שאתם כבלתם אותי מראש אליכם.אין לי את האפשרות לעשות את זה.אפשר את המנהל?לא.אני רוצה את המנהל.אי אפשר.למה לא?כי הוא לא פה ובכל מקרה הוא לא קשור לזה.למה לא?זו האחראית הטכנית..אז תביאי אותה.*מגיעה האחראית הטכנית דקלה*אי אפשר לפתוח את זה טכנית.למה לא?כי הקוד שבפנים שגוי. זה לא משהו שאמור לעניין אותי. אם היית לקוח של סלקום והיה לך ביטוח אז היינו מחליפים לך למכשיר חדש יותר.אבל אני לא רוצה להיות אצלכם, אני רק רוצה להשתמש בטלפון שלי.אי אפשר.אני אפנה לעיתונות ולבית משפט.תפנה.-------------והנה אני פה, כותב לכם על הכבילה של סלקום ועל השירות המעפן שלהם.אין לי זמן לבתי משפט עכשיו, אבל מישהו יודע אם זה באמת חוקי מה שהם טוענים שם?מישהו יודע איך בכל זאת אפשר לשחרר את הנעילה של סלקום?יש תוכנה מסויימת? מכשיר כלשהו? יש פה טכנאי מכשירי סלולר שמבינים בשחרור הנעילה הזה?תודה מראש,Zinger777.
פורסם 2012 באוגוסט 1713 שנים אין שום סיבה שתתחיל לחפש פתרונות בגוגל.תתבע אותם בבית משפט לתביעות קטנות, זה קלי קלות ולוקח כלום זמן. אם מצאת זמן לפתוח את הת'רד הזה אתה תמצא גם את הזמן להגיש את התביעה.אל תהיה פראייר.
פורסם 2012 באוגוסט 1713 שנים אם כבר תביעות קטנות, התראד הזה בוודאי יעניין אותך: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=538849.msg4597649#msg4597649 לך לבימ"ש לתביעות קטנות (לא צריך עו"ד) ותבקש שיפתחו אותו או שיתנו חדש שאינו נעול, והחזר על אובדן יום עבודה. רק תברר עוד פעם בשביל להיות בטוח לחלוטין שהחוק אכן לצידך.
פורסם 2012 באוגוסט 1713 שנים מחבר תודה לכולם על התגובות.במידה ותוך יומיים אין תשובה מסלקום (עד שלישי בבוקר), אני אשלח התראה לפני נקיטת אמצעים משפטיים עבור העניין.אני אתן להם עוד שבוע להחליט לגבי התשובה הסופית ואפעל בהתאם.בינתיים אני אבדוק איך אני עושה את זה לבד, כי בינתיים אמא שלי לא יכולה להשתמש במכשיר.
פורסם 2012 באוגוסט 1913 שנים מוזר...הם לא מוכנים לתת לך את הקוד?אני לפני חודשים בערך ביקשתי מהם טלפונית(במרכז תמיכה) קוד פתיחה למכשיר מאוד ישן של מוטורולה (נקנה לפני 6 שנים), בהתחלה אמרו לי שאני חייב ללכת למרכז שירות, אמרתי מה פתאום אני לא מוכן לבזבז יום על המרכז שירות שלכם ודרשתי שימסרו לי את הקוד טלפונית.אחרי עוד כמה טענות של הנציג הטכני שהוא לא יכול והקוד לא אצלו ובלה בלה בלה, הוא מסר לי הקוד(אני מניח שזה מופיע לו על הצג כי זה לקח לו רגע להביא לי אותו).קיצר תתעקש עם מישהו מהתמיכה ובסוף יתנו לךבהצלחה
פורסם 2012 באוגוסט 1913 שנים מחבר זה אומנם אולי יתן לי את העזרה שביקשתי, אבל עדיין אני מעוניין שזה יגיע מהם.אני לא רוצה להתחנן בשביל מה שהם מחוייבים על פי חוק.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.