עבור לתוכן

נעה מחשבים נעלמה סופית מהמפה

Featured Replies

פורסם

באג יקרה. המוכרים ברעננה ככה ככה, הטכנאי מעולה.

  • תגובות 36
  • צפיות 4.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

קל לקנות באייבורי, גם זול.

אני לא צריך שהמוכר יהיה איש מקצוע שמבין בעכברים כדי למכור לי עכבר.

אני כן צריך שתהיה כתובת אם העכבר יתקלקל.

ומהפעמים שנזקקתי לתמיכה, קיבלתי אותה.

במצב הנוכחי יש את אייבורי וKSP שדי שולטות בשוק.

כמעט בלתי אפשרי להחזיק עסק קטן מתחרה שיעמוד במחירים שלהם.

וכמו שטענו פה, מי שכבר הצליח לבסס עסק דומה משלו, נפל בשלב כזה או אחר במלכודת שהציב לעצמו.

או שלקח על עצמו יותר ממה שיכל לסחוב, או שנרדם בשמירה באיכות שירות.

אנחנו מדינה קטנה, אין פה מקום להרבה עסקים גדולים בתחום. זה לא מכולת.

פורסם

ביננו אף אחד מאיתנו בזמנים של היום לא צריך שהמוכר יבין מה הוא מוכר - יש מספיק דרכים לברר באינטרנט.

תברר מה אתה צריך ומה מתאים לך ופשוט גש לסניף הקרוב וקנה את זה, בלי טקסים.

דרך אגב, למישהו כבר תשובה מפורטת איך אייבורי התפתחו בצורה כזאת?

אני גם מעוניין לדעת על KSP אבל אייבורי היו פה קודם.

פורסם

מן הסתם, זה מה שאני עושה.

רובה של האוכלוסיה זה הדיוטות שמתייעצים עם המוכר. (רובם נוטים לעשות את זה למרות שאני מפציר בהם שיפסיקו).

פורסם

דרך אגב, למישהו כבר תשובה מפורטת איך אייבורי התפתחו בצורה כזאת?

אני גם מעוניין לדעת על KSP אבל אייבורי היו פה קודם.

http://eincyclopedia.wikia.com/wiki/Ivory

פורסם

נראה מספיק אמין לדעתי ( ;) )

אבל בכל זאת, למישהו "חוות דעת" נוספת?

פורסם

מה שמעצבן אצל KSP ואייבורי זה ניצול הלקוחות התמימים. לפעמים אנשים עושים סקר שוק כלשהו ומפרט למשחקים נמכר עם מעבד חזק מדי

וכרטיס מסך עלוב יחד עם ספק גנרי. זה תמיד יוצא זול יותר מחלופות מתאימות ואיכותיות יותר וזה מה שאנשים מחפשים.

רוב העם לא גולש ב-HWzone ולא יודע מה זה ספק ג'נרי איזה מעבד הוא באמת צריך.

פורסם

כן נכון, אנחנו כאן בפורום קונים הכי יקר.

אולי היינו צריכים איזה יועץ מחנות שיוריד אותנו לקרקע המציאות.

פורסם

זה לא עניין של לקנות יקר, זה לקנות מתאים.

גיימר שמקבל הצעה ל-550TI ומתבאס כשהוא לא מריץ משחקים חדשים על רזולוצייה גבוהה זה לא בסדר.

פורסם

נכון שזה לא בסדר ״לדפוק את הלקוח״,

אבל הם צריכים להפטר ממלאי כדי להרוויח.

לקוחות שלא מספיק חכמים כדי לבדוק קצת לפני קנייה נדפקים,

ואולי זה קצת ״מגיע״ להם.

פורסם

לקוח לא אמור להבין בכל דבר. לקוח של אינסטלטור לא אמור לקנות את הצנרת הלא תקנית שנשארה לאינסטלטור במלאי.

פורסם

יש הבדל בין לא תקנית לכרטיס מסך ישן יותר.. ._.

ולא אמרתי שאמור להבין כל דבר, אבל מסובך מדי לשאול?

לצפות מבן אדם שמגדיר עצמו כגיימר להכיר את כרטיסי המסך המומלצים?

פורסם

לא.

אני מתקלח כל יום ואין שמץ של מושג בענייני ראשי טוש. בן אדם פונה לחנות ורוצה לקבל יעוץ מקצועי.

כנס לחנויות בארה"ב ותראה מה זה אדיבות ומקצועיות.

פורסם

+1

בעל מקצוע אמור לתת לך שירות נקי מאינטרסים.

צריך להבין שלפעמים אנשים שאינם מבינים בנושא יותר מדי, באים להרכיב מפרט בחנות, אבל לא כל כל יודעים להסביר את עצמם.

בכל אופן, זאת לא סיבה להרכיב להם מפרט לא מאוזן בעליל עם מעבד מצויין ורכיבים אחרים גנריים...

פורסם

מה שמעצבן אצל KSP ואייבורי זה ניצול הלקוחות התמימים. לפעמים אנשים עושים סקר שוק כלשהו ומפרט למשחקים נמכר עם מעבד חזק מדי

וכרטיס מסך עלוב יחד עם ספק גנרי. זה תמיד יוצא זול יותר מחלופות מתאימות ואיכותיות יותר וזה מה שאנשים מחפשים.

רוב העם לא גולש ב-HWzone ולא יודע מה זה ספק ג'נרי איזה מעבד הוא באמת צריך.

אתה מדבר על שירות לקוי מקצועית.

זה לא רק במחשבים, זה בכל התחומים.

כמו שראינו ב"יצאת צדיק", בכל תחום יש מי שיסבן את הלקוח כדי להוציא ממנו עוד כמה שקלים.

אני בטוח שגם בחנויות קטנות עושים את זה, כי בסופו של דבר יש יותר לקוחות לא-מבינים מכאלה שכן והם נתח שוק גדול.

כשבן משפחה מברר אתי על מחשבים בכללי, אני קודם אומר לו "תבוא לחנות ותשחק אותה מבין".

לא משנה שהוא לא יודע כלום. אם יכנס לחנות ויסתכל בהלם על מארזים יקלטו שנכנס צ'ק מהלך בדלת.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים