חגי עמיר(אח של) בפייסבוק - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חגי עמיר(אח של) בפייסבוק


Judas Iscariot

Recommended Posts

אני לא יודע בדיוק איך להגדיר את זה, אבל זה מרתק.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100003977536148

למשל, לגבי איך הרצח התרחש ותיאוריות הקונספירציה:

כשהשתחררתי מהכלא שמתי לב שהרבה עוסקים בעניין הקונספירציה ועד עתה לא נשמעה עמדתנו בעניין בצורה גלויה ,בדברי אני מייצג גם את אחי כמובן.אני אתאר את מעשיו של אחי באותו לילה ואת השאלות שיש גם לנו בעניין זה .

בכל התקופה שקדמה לאותו לילה אנו פעלנו תחת ההשפעה של פרשת האחים קהלני שבה הסיר השב"כ את הנוקר מהרובה שבאמצעותו ניסו להרוג ערבי ואז תפס אותם "על חם",חששנו כל הזמן שאנו תחת מעקב וכל פעילות הושפעה מכך,בדיעבד אני יודע שטעינו בהערכת יתר של השב"כ שבהחלט לא ראוי לכך לא היום ולא אז.

לכן באותו מוצ"ש אחי פעל כך שגם אני לא אדע את רגע היציאה מהבית,הוא נכנס לחדר הסמוך לחדרנו כאשר קודם לכן הוא לקח קופסת תחמושת חדשה מהמגרה שלי,הוא רוקן את המחסנית וטען אותה שוב כך שהכדורים שאני ייצרתי היו בתחתית המחסנית ובחלק העליון הוא סידר כדורי הולופויינט (קליע עופרת מצופה אלומיניום עם שקע בצורת קונוס בראשו,מדובר בכדור סטנדרטי של חברת ווינצ'סטר ללא שינוי מצידי) וכדורים רגילים (עופרת מצופה נחושת ווינצ'סטר) לסרוגין כשהוא מתחיל בהולופויינט ואחריו רגיל וכן הלאה,ההגיון בסידור זה הוא הספק שהיה לנו לגבי המיגון שיהיה לרבין ,האם הוא יהיה עם שכפ"צ או לא,החדירות של ההולופויינט קטנה מאוד ואין סיכוי שיחדור שכפ"צ,מאידך הוא קטלני מאוד ,גם חדירות הכדור הרגיל היא לא משהו אך הוא חודר יותר , הכדורים שלי חודרים הרבה יותר וגם יש להם תכונה של הולופויינט אך הוא "לא רצה לסבך אותי".

כל זה הוא עשה על מנת לשלול את האפשרות שהחליפו לו כדורים ללא ידיעתו,וכן הוא בדק שוב את האקדח לוודא שהוא תקין,וכך הוא יצא מהבית כשאת רגע היציאה לא זיהיתי. המשך בעוד כשעתיים.

אחי נסע באוטובוס דווקא ולא בחיפושית על מנת להטעות אותי באשר לזמן יציאתו,הוא כל הזמן חשש שעוקבים אחריו ולכן כשהגיע סמוך לכיכר הוא היה נכנס לחצרות בתים וממתין לראות אם יש מעקב או נכנס לתוך קבוצות גדולות של אנשים שהלכו לכיכר על מנת לנער ממנו מעקב כך נהג במשך שעה ,הוא בחר את איזור החניה כי לשם רבין אמור להגיע בכל מקרה,ושם הוא חיכה זמן רב ,כשהשוטרים אמרו לו להתרחק הוא זז קצת ואחר כך חזר וכן שוחח עם אחד השוטרים על מנת ליצור אימון ,פרס עבר אך הוא היה מטרה מישנית וכשרבין הגיע הוא נע לעברו, המאבטחים שהיו מאחור זזו לפתע הצידה ופינו לו את הדרך,מסתבר שהם הוזיזו קטנוע שעמד שם שהיה שייך כנראה למורדי סטודנט לתקשורת ,הוא התקרב למרחק של כחצי מטר כיוון לפס האורך בחליפתו של רבין ולחץ על ההדק רעש היריה נשמע לו שונה מעט אך מה שהפתיע אותו הוא שרבין לא זז כתוצאה מהירי,רבין הפנה את ראשו לקריאתו של מורדי -שרצה כנראה לראיין אותו-אך לא הגיב לירי ולכן הוא ירה עוד שתי יריות מהירות ומיד שמט את האקדח,גם הוא שמע את קריאות ה"סרק סרק" מכיוון המדרגות אך כבר התנפלו עליו שוטרים והשכיבו אותו.

ביום השני או השלישי לחקירה הפגישו ביננו החוקר יצא לרגע "לעשות קפה " ברור שהכל מוקלט ומצולם ,והשאלה הראשונה שהוא שאל אותי היא מדוע רבין לא הגיב כלל לירי הרי פגיעה של כדור הולופויינט בגב כמוה כבעיטה בגב שהרי כל האנרגיה של הקליע נספגת בגוף שהרי הקליע נשאר בגוף,לא היתה לי תשובה וגם היום אין לי תשובה על כך.

מרגע הירי אין לנו קשר לכל האירועים שהיו לאחר מכן,גם לנו יש שאלות ,מדוע מישהו צועק "סרק סרק", מדוע הוא לא הגיב לירי, איך זה שכדור אחד נעלם ולא פגע בכלום הרי בצפיפות שהיתה הוא היה חייב לפגוע במשהו ,איך זה שהכדור השני חדר בזווית של 45 מעלות כלפי מעלה כשאחי בשום אופן לא יכל להגיע למצב כזה,מדוע בדו"ח הפתולוגי מצויין שהירי היה מטווח מגע בגוף כשאחי לא התקרב לפחות מ-40 ס"מ,מדוע המאבטח רובין שינה גירסה בבית המשפט ממה שטען בחקירה ואחר כך בוועדת החקירה,ואיך זה שדווקא הוא שנכשל מקודם בשב"כ כל הזמן.

רובין טען במשפט שהוא זינק על רבין והשכיב אותו ובנפילה הכדור חדר ב-45 מעלות,מדובר בדברי הבל שהרי הוא עמד 2 מטר מקדימה בצד ימין ואין סיכוי מבחינה טכנית שהוא יקלוט מה קורה ויקפוץ משם על רבין וכל זה תוך 2 שניות לכל היותר הזמן שארך הירי ,בוועדת החקירה ובחקירה הוא מסר גירסה אחרת,אם באמת היתה בארץ תקשורת חופשית הם היו לוחצים לחקור אותו כי הוא המפתח כנראה למה שהיה.

יש אנשים שכדי להתאים את המציאות לתאוריה שיש להם הם מנסים לעקם את המציאות ולהפוך אותנו לסוכני שב"כ כך הכל מסתדר להם הבעיה שסוכני שב"כ באופן עקרוני לא מגיעים לכלא יש להם חסינות גם לא מחזיקים אותם בבידוד 16.5 שנים ולא מענים ומתעללים בהם כל השנים כפי שנעשה לנו וממשיכים גם עתה לעשות לאחי.

אלו העובדות הידועות לנו ואלו השאלות, והשאלה הגדולה מי בכלל יכול לחקור פרשה בסדר גודל כזה בישראל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 102
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הקונספירציה חדשה לך?

אני אפילו לא מתכוון להכנס לנושא. בסהכ"ל אין סיבה לחגי לשקר..קצת פופולריות? בלאו הכי הסיפור נשכח..

צעקות סרק, סרק. כולל אחת שהתראיינה באותו הערב ואמרה זאת

כדורים שנעלמו

זויות לא הגיוניות

הנסיעה הארוכה

רבין שהסתובב לאחר הירי.

שינויים שנערכו בדוחות הרופאים

העלמות מאבטחים מהתודעה הציבורית

קלטת אחת ערוכה כאשר ידוע על עוד קלטות של האירוע שמעולם לא שודרו

קראתי שבערך שליש מהציבור לא מאמין שהרצח התרחש כפי שנהוג לחשוב.. אני גם מחשיב את עצמי לאחד כזה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא אמונה, אלו עובדות.

נכון שיש גורם אינטרסנטי שמפיץ תיאורית קונספירציה שמתבססת בין היתר על מקורות לא ידועים ו/או שקריים, וגם אני הייתי סקפטי לגמרי בעניין הזה.

אבל אחרי שראיתי את הסרט "תיק לא סגור" עלו לי הרבה סימני שאלה. היו שם יותר מדי סתירות, צירופי מקרים ופירצות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז כנראה שכשיש מצולם שמראה בבירור אדם שניגש לאדם אחר באמצע מקום הומה אדם ותוקע לו 3 כדורים בגב משכנע אותך פחות

משמועות...נראה לי קצת הזוי. קצת קשה בסופו של דבר להאמין שמישהו מהעם שלנו קם ועשה דבר כזה.

זאת טראומה לכולנו, גם לאנשים שלא הסכימו עם דרכו של רבין וזה מובן שלאנשים יהיה יותר קל לקבל תאוריה של foul play.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מתכוון להכנס לזה.

אבל כל אדם שרואה בעיניו יכול לראות בבירור שהיה משחק עם הוידאו. היד של עמיר נהפכת לקצת יותר ארוכה בסרט מה שמסביר את "הכדרוים מטווח אפס" ורבין נכנס עומד לרכב (גם רואים) ויש גם עדי ראיה. אחד הכדורים פגע לו בחוט השריה, ה וא לא יכל ללכת..

בנוגע להערה שנייה שלך על אלוהים. זה עוד מיילא.. יש 40% הזויים שנקראים שמאל בישראל, אלה יותר מפחידים..

ובנוגע למות רבין? במדינה דמקורטית הוא היה אמור לקבל מוות בתליה בעוון בגידה במדינה ותמיכה בארגוני טרור..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מתכוון להכנס לזה.

אבל כל אדם שרואה בעיניו יכול לראות בבירור שהיה משחק עם הוידאו. היד של עמיר נהפכת לקצת יותר ארוכה בסרט מה שמסביר את "הכדרוים מטווח אפס" ורבין נכנס עומד לרכב (גם רואים) ויש גם עדי ראיה. אחד הכדורים פגע לו בחוט השריה, ה וא לא יכל ללכת..

אני אשמח לראות מאיפה אתה שולף את הפנינים האלה, או במילים אחרות, סימוכין.

אחרת זה די בבל"ת(עלק "רואים שהיה משחק עם הוידאו", אתה ברצינות פולט את זה?).

ובנוגע למות רבין? במדינה דמקורטית הוא היה אמור לקבל מוות בתליה בעוון בגידה במדינה ותמיכה בארגוני טרור..

אז אתה שמח שהוא נרצח, מה עוד יש לומר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חלילה. מות רבין זה הדבר הטוב ביותר שקרה לשמאל בישראל. הרי "מפעל השלום" החל רק עם מותו, בעודו בחיים זכור לי יותר קריאות כגון "פושעי אוסלו לדין"...

בנוגע לוידאו אני חושב שקראתי אבל מעבר לכך צפיתי בסרטון אין ספור פעמים ובהילוך איטי גם כן. אני חובב ויש לי קצת רקע בזה..

ואני בטוח שהיה משחק עם הוידאו. בנוגע לכך שרבין עמד..רואים את זה בבירור

ועוד משהו קטן.. רוני קמפלר? אינו קיים בישראל. אין כזה עורך חשבון ואין כזה אזרח..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז כנראה שכשיש מצולם שמראה בבירור אדם שניגש לאדם אחר באמצע מקום הומה אדם ותוקע לו 3 כדורים בגב משכנע אותך פחות

משמועות...

אני קצת מתבייש שיש באתר הזה אנשים עם תמימות כמו שאתה מציג בהודעה הזאת, תוך התעלמות בוטה מכל שאר הטענות והעובדות מסביב.

האם מבחינתך גם כל מה שאתה רואה בסרט קולנוע הוא מציאות, כי "יש מצולם שמראה בבירור" ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עולה הנסתר על הגלוי בכל הקשור לרצח ההוא, אבל ללא ספק השמאל עשה ממנו הון פוליטי לא קטן.... אז לא, אני לא שמח שרבין נרצח, אבל כמו שנאמר כבר, הייתי מאוד שמח לראות אותו נתלה - אם לא בעוון בגידה, לכל הפחות בעוון מאות (ואף אלפי) סעיפים של רשלנות פושעת שגרמה למות אדם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...