עבור לתוכן

חווית שירות של ace/אלקטרה - הנושא נפתר לשביעות רצוננו

Featured Replies

פורסם

משתף אתכם ואולי מישהו יוכל לחדש לי משהו מבחינת החוק.

אולי גם מישהו שם באחת החברות יחליט להגדיל ראש במקום לגלגל אחריות.

מיקסר של חברת סאוטר, שהיבואן ונותן האחריות היא חברת "אלקטרה", נקנה לפני מס' חודשים.

הוא משמש אותנו בעיקר להכנת בצק ללחמים פעמיים בשבוע.

בשבוע שעבר, אחרי הלישה, אמא שלי מרימה את ראש המכשיר כדי להוציא את הקערה עם הבצק ופתאום היא רואה חלקיקים זוהרים בתוך הבצק.

מסתבר שאחד הפינים שהוו-לישה מתחבר בעזרתם למכשיר פשוט יצא מהמקום ונאכל במהלך ההעבודה.

לא היו רעשים מוזרים, חוץ מהרעש הרגיל של המכשיר.

הצרה העיקרית נמנעה כששמו לב לזה לפני האפיה והאכילה. ביס בחתיכת ברזל לא בריא לשיניים.

אבל אל דאגה, יש אחריות ובטח נקבל וו חדש.

אמא שלי מתקשרת לסניף ACE שבו נרכש המכשיר.

מספרת את הסיפור ונאמר לה שהם לא מטפלים בזה, עליה לפנות לתחנת שירות בעיר אחרת.

לנסוע שעות בשביל להחליף וו לישה, ולהוציא 50 אחוז מהשווי שלה על נסיעות.

בתחנת השירות נאמר לה שהיא מביאה את הוו, הם שולחים אותו לבדיקה שיכולה להימשך שבוע ואולי יותר, בסופה אולי יתקנו אותה (ידביקו פין עם דבק?!)

לא נראה לי הגיוני.

התקשרתי לשירות הלקוחות של אלקטרה ודיברתי עם בחור שאמר לי "אין לנו מה לעשות חוץ מלהפנות אותך לתחנת שירות".

שאלתי "אז אתם מסירים אחריות בכל הקשור לשירות שהחנויות נותנות למוצר שלכם?"

והוא ענה פשוט "כן".

בהמתנה לנציג הייתה הקלטה שחזרה על עצמה "אלקטרה מובילה בשירות"...

ביום הרכישה של המכשיר נאמר לה בסניף שם שאם יש בעיה היא פשוט באה אליהם.

זה ההבדל בשירות החדש של הרשת - ככה אמרה לה האחראית על מחלקת החשמל בסניף. אין מה לדאוג.

האחראית הזאת גם סיפרה שלה שהחברות מעבירות לה סוג של קורסים על המוצרים שלהם (מעניין אם סילוף נתונים זה חלק מהקורס)

(נתעלם בינתיים מכך שהיא אמרה שהמכשיר מיוצר בגרמניה, כשבפועל הוא "צרפתי" ומיוצר בסין, וש"יש שנתיים אחריות" כשבפועל יש רק שנה)

מי שהסיר מעצמו אחריות בסניף הוא לא הנציגה ששכנעה את אמא שלי לרכוש.

כשנצליח להשיג אותה נראה אם היא תשנה את גרסת החנות ותדאג ללקוחה שלה.

אולי הסיפור הזה חוקי, אבל מסריח.

ואולי בכלל חובת החנות לספק שירות למוצר ולדאוג לקשר עם המעבדות. אשמח אם מישהו שמכיר את החוק יגיד מה הדין.

אשמח גם לעצות בתחום.

מנסיון מר עם מוצרים שנרכשו בACE בעבר, נראה שבעלות חדשה לא שינתה הרבה.

פורסם

שלום BarBee,

נבקש לבדוק ולטפל במקרה שאתה מתאר לגבי המיקסר של אימך.

אנא שלח לנו את פרטייך באמצעות הטופס בקישור המצורף כדי שנוכל ליצור איתך קשר בהקדם.

בברכה,

שירות אלקטרה

www.electra-service.co.il/online

פורסם
  • מחבר

מילאתי את הטופס, מקווה לטוב.

פורסם
  • מחבר

עדכון:

נציג אלקטרה יצר קשר עם אמי, שאל שאלות וקיבל תשובות.

החברה תשלח לה תחליף חדש, או בדואר או עם שליח של החברה.

כרגע הסיפור סגור לשביעות רצונה ותודה לחברה על הפתרון המהיר.

המכשיר עצמו אגב נהדר. הבחירה הייתה מול יריבים יותר יקרים כמו הקנווד, ובעבודה הוא לא נופל מהם

פורסם

כל הכבוד לאלקטרה, רק חבל מאוד שזה לא קרה בראשית אלא רק עכשיו.

פורסם

שיטת מצליח...

פורסם

כבעלים של בר מים אלקטרה אני יכול להעיד שלאלקטרה יש שרות מצויין.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים