עבור לתוכן

BEATS By DRE

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

ברשותי דגם הסטודיו ולטעמי הן אוזניות ברמה גבוהה מאוד,שלא לדבר על המראה החיצוני שמעוצב בצורה כל כך יפה שגורם לי לפחות לא להרגיש כמו חייזר שאני יוצא עם אוזניות בסגנון הזה...

  • תגובות 42
  • צפיות 4.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני לא מבין איך אפשר להגדיר משהו טוב אם הוא עונה על טעם סובייקטיבי??

מבחינתי ציוד שמע טוב צריך לספק צליל כמה שיותר קרוב למקור מכל הבחינות.

פורסם

SPHERE - בקלות.

יש לי שאלה רצינית - עסקת פעם במוסיקה?

ישבת פעם באולפן למקסס קטע? בהרבה פעמים הציוד שם לדוגמא הוא הכי מדויק שאפשר (אתה גם עובד ישירות עם ההקלטות מהכלי נגינה) - ואתה מקבל את הסאונד הכי FLAT ו"אמיתי" שאפשר.

האם זה הסאונד שתרצה ברכב / אוזניות / סלון? הרבה מאוד פעמים לא.

האוזן האנושית אוהבת כמה עיוותים שהתרגלנו לקבל עם השנים (שקיימים מאוד ד"א בפטיפונים ובמגברי מנורות).

שני הדברים העיקריים שהאוזן אוהבת היא צליל יותר "חם" ומעוגל ותוספת קלה של רוורב או דיליי על גבול הבלתי מורגש.

מעל זה מצטרפים גם ההעדפות האישיות - חלקינו אוהבים יותר באס. יש לי חבר שחולה על טרבל - אם זה לא מחריש אוזניים - הוא לא אוהב , וכו.

אז כן - סאונד הוא סובייקטיבי. אבל יש מכנה משותף (שהוא לא המדויק ביותר!) שאתה יכול לכוון אליו.

אם אתה רוצה את הסאונד הכי מדויק - זוג מוניטורים יתנו לך את זה יופי.

האם תהנה כ"כ עם חלק מהמוסיקה שאתה רגיל לשמוע? לא כ"כ.

פורסם

הוויכוח פה מוזר כי יש אוזניות עם סאונד "כיפי" שגם מספקות סאונד איכותי, פירוט והפרדת צלילים (PRO900, D5000 וכו').

הכל תלוי באיזון בין הצלילים וכמה מחשבה וכסף השקיעו בתכנון האוזנייה.

פורסם

בסופו של דבר הנסיון עם רמות שונות של ציוד והרצון ללמוד קצת מה באמת נחשב לסאונד איכותי (הפרמטרים הטכניים שניתן למדוד) נותנים את האינדיקציה הכי טובה. מי שחושב שהביטס סטודיו אלה אוזניות טובות למחיר כנראה אין לו ממש נסיון רציני/לא באמת מבין בסאונד/מכור לבאסים. מי שקצת יותר מבין ובאמת מעניין אותו קודם כל הסאונד יכול בחצי או שליש מהמחיר למצוא דגמים עדיפים מכל בחינה, חוץ מהפוזה.

.

ד"א, liviur, להגיד שפטיפון וציוד מנורות זה ציוד עם גוון סאונד מסויים זה הכללה גסה ולא מדוייקת למקור בעליל... ;) זה לא רק הטכנולוגיה אלא בעיקר התכנון (הטופולוגיה) שקובעת את התוצאה.

פורסם

העניין הוא לא רק בגוון הצליל אלא גם בהפרדה, בפירוט והנקיון, ועל זה אין בדיוק העדפות.

פורסם

SPHERE - בקלות.

יש לי שאלה רצינית - עסקת פעם במוסיקה?

ישבת פעם באולפן למקסס קטע? בהרבה פעמים הציוד שם לדוגמא הוא הכי מדויק שאפשר (אתה גם עובד ישירות עם ההקלטות מהכלי נגינה) - ואתה מקבל את הסאונד הכי FLAT ו"אמיתי" שאפשר.

עסקתי ועודני עוסק במסיקה, הן בצד הטכני-פרקטי (נגינה) והן בתיאוריה. לא, לא יצא לי להיות באולפן הקלטות, אך יצא לי להיות במספר לא מבוטל של קונצרטים באולמות נחשבים ואני יודע היטב כיצד נשמעים הכלים והרכביהם השונים ובדיוק כך אני רוצה שהדברים ישמעו, כפי שנוגנו.

פורסם

או! לקחת דוגמא מצויינת! שבדיוק משחקת למה שאני רוצה להגיד.

כשאתה לוקח מיקס של אולפן - זה בדיוק לא כמו הופעה חייה.

בהופעה חייה באולמות יש לך את הנפח , ההד , הבמה הקדמית הממוקמת במדויק.

גם כשאתה בונה מערכת - יש את המושג במה , נפח וכו - לא מתוך רמת הדיוק שאתה רוצה להגיע למיקס האולפני היבש - אלא מתוך המטרה של להידמות לאולם עם במה קדמית אמיתית ממוקמת בקפידה.

חלק מזה - זה בדיוק מה שאמרתי.

(וכמו ידידי מילפורד - אני ממש לא אוהד של BEATS - אני חושב שהתמחור הוא פשוט שערוריה יחסית לתמורה מהדגמים ששמעתי - עד הסולו HD. יש פשוט אוזניות עם תמורה טובה משמעותית לכסף ושעושות לי נעים באוזן - בניגוד לBEATS שחסרות הפרדה ונשמעות כמו מישמש בMIDDLE ועומס חזירי בבאס. עדיין - סאונד זה בהחלט עניין סובייקטיבי ברמות מסוימות)

העניין הזה גם עמד מאוד בעיני רוחי כשבניתי את המערכת קולנוע ביתית שלי בבית שיותר מכוונת למוסיקה ולכן נבחרו 2 B&W שמאוד מצאו חן בעיני בנפח ובסאונד על פני מערכת יותר "מדויקת" אך פחות מחמיאה למוסיקה.

ליביו

פורסם

תראה, אני לא מנוסה עם הקלטות מעבר לתחום של מוסיקה "קלאסית", אבל אני יודע שחלק מאוד נרחב מההקלטות הקלאסיות נעשה באולמות קונצרטים וחללים תואמים.

פורסם

בקלאסי - כן - בעיקר כשאתה מקליט קונצרט של הרבה כלים - אתה לא מקליט כל כלי בנפרד.

במוסיקה מודרנית בכלליות זה לא נהוג.

נהוג להקליט כל כלי בנפרד בחדר אקוסטי (שהתפקיד העיקרי שלו זה לבטל הדים לגמרי ולבודד כל רעשי רקע) ולמקסס ביחד.

פורסם

אני לא מוצא בזה כל היגיון מבחינת איכות הצליל מהסיבה הפשוטה שהיום עדיין לא קיימת הטכנולוגיה\אלגוריתם שמספק את הריוורב המדוייק ואת האוברטונים שמפיקים הכלים.

פורסם

ההגיון הוא להקליט את הטווח ההרמוני הנקי של הכלי או הקול, אתה מדבר על להוסיף צבע מעבר לכך- זה מה שעושים רמקולים, ע"י החזרים מהתיבת תהודה+חדר ותגובה לא לינארית של הדרייבר עצמו.

פורסם

עם כל הכבוד, 1000 ש"ח של אוזניות "מותג" כלשהו שממש OVERRATED נותנות תמורה ממש קטנה למה שהן עולות, חצי בני משפחה שלי קנו תאוזניות האלו ומה אני יכול להגיד להם, מצד שני יש לי אוזניות של PANASONIC שעלו 300 ש"ח, מכסות את כל האוזן, ועם כל הכבוד אחרי בדיקה אינסופית (ה BEATS מקוריות לא זיוף מאתר כלשהו) הגעתי למסקנה שהשקעתי 300 ש"ח נכונים ועדיפים, הבאס מדוייק, סאונד צבעוני ונקי.

חוצמזה, יש לי אוזניות שקניתי באיזור ה 750 ש"ח לפני כ 4 שנים, עדיין נראות חדשות, שומעים בהן פי 10 יותר טוב, והן נקראות MDR-V700 האגדיות של סוני, מרוצה ושמח על כל שקל ששמתי על הזוג הזה, לא רואות בשום פרמטר BEATS, אולי חוץ מהסט של התקלוט של ביטס כי אותן לא שמעתי, אבל בטוח שלא היתי קונה ב 2000 ש"ח.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים