eitan10 פורסם 2012 ביולי 31 Share פורסם 2012 ביולי 31 שלום לכולם.לפני שבועיים נמסר המחשב למעבדת ksp . בעייה בדיסק הקשיח. הבנתי שהדיסק (היטאצ'י) מקולקל ויש להחליפו.שאלתי :הטכנאי לא הצליח לתקן. יש לי עליו עדיין אחריות. האם אקבל חדש או מחודש. ואם כן לכמה זמן האחריות ?הדיסק שהתקלקל 3 שנים אחריות ועברו רק שנתיים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
eitan10 פורסם 2012 באוגוסט 2 מחבר Share פורסם 2012 באוגוסט 2 הוחלף לי הדיסק קשיח . ולא חוייבתי עליו ולא על הבדיקה. בכל מקרה מרוצה שיש אבא ואמא למחשב שקניתי לעומת הקודם שנקנה מרשת חשמל ידועה שלא היה אחרי הקניה עם מי לדבר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kalen פורסם 2012 באוגוסט 2 Share פורסם 2012 באוגוסט 2 מ KSP אתה תקבל מחודש, לא חדש - אם לא תריב על זה. יופיע על המדבקה של הדיסק המילה Rectified, שזו הגרסה העדכנית ל Refurbished.לידיעה, לפי חוק הגנת הצרכן הם חייבים להחליף בחדש.לגבי האחריות, לפי כמה זמן שנותר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dimoniko פורסם 2012 באוגוסט 3 Share פורסם 2012 באוגוסט 3 חדש אתה תקבל רק בשנה הראשונה, משם והלאה הכל מחודש מניסיון רב שנים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.