פורסם 2012 ביולי 2913 שנים 750... יקר לי 750... לי אישית אין מחיר. זה לא שלי אלא של העבודה. עכשיו הבנתי למה לא צינזרת את האייפי
פורסם 2012 ביולי 2913 שנים רק עברנו לפני כמה ימים. לפני כן היה קו 4 מגה סימטרי עם תמסורת אופטית של בזק וקו של 012. בינתיים סבבה.עברנו לסלקום רק אחרי שקיבלנו התחייבות כתובה שלהם שאנחנו מחוברים בסיב אופטי כל הדרך ל backbone שלהם, ואין מיקרוגל או כל טכנולוגיה אלחוטית בדרך. לרוב המקומות הם לא יכולים למשוך סיב ישירות והם נעזרים ב מיקרוגל מה שאני לא רוצה.
פורסם 2012 ביולי 2913 שנים ובצדק...שקלנו גם לעבור אליהם משיקולי עלות. אבל ישנה את הבעיה הזו אצלנו. (למרות שמגיע סיב שלהם לבניין עצמו)
פורסם 2012 ביולי 2913 שנים התמיכה של בזבל בכל המעבר הזה היה קטסטרופה דרך אגב. הם משכו את ה דומיין שלי לפני שהרשיתי להם ועשו לי בלגן שהשבית לי את הדואר לחצי יום.
פורסם 2012 ביולי 2913 שנים אנו גם איתם כבר שנים.מנסיוני, מדובר ברולטה.ישנם לא מעט סתומים, (יש מישהו שמשך תקלה במשך ימים, בלי טיפת הבנה ובלי שניסה לבקש עזרה) וישנם כמה מקצוענים. (אחד שפתר אותה תוך 5 דקות)אני תמיד מבקש לדבר עם אחד מאלו, ומבקש שיחזור אלי אם הוא עסוק.
פורסם 2012 ביולי 3113 שנים מהי דרך נכונה לבקש למומחה? כל אחד יכול לומר שהוא מומחה..."לא בכבוד שלי לדבר אתך. אני מדבר רק עם מומחים".זה מתאים?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.