פורסם 2012 באוגוסט 413 שנים ^ יש לא מעט ת'ראדים עם תלונות על חנויות. בחלקם הגדול גם מנהליםמביעים עמדה, וסה"ך ראיתי יותר ממנהל אחד שמציע לתבוע יבואן או חנות על אי מתן שירות. חוץ מזה, לא צריך לפתוח ת'ראד מיוחד ומבולגן לתלונות על חנויות, זה יכול לבלבל משתמשים חדשים (פותחים את הת'ראד ב-2016 ורואים תלונות על חנות... אבל לא רואים שזה מ-2009...). חוץ מזה, בשביל זה יש את פורום צרכנות! אגב, אם איזו חנות דפקה אותך אתה מוזמן לפתוח ת'ראד.
פורסם 2012 באוגוסט 513 שנים מחבר עדכון:קבלתי היום שיחה מהמועצה לצרכנות, אחרי שבחמישי שלחתי להם שאלה בנושא.באופן קצת מאכזב, הנציג לא התעמק בפרטים שסיפקתי וקפץ למסקנות לא רלוונטיות. אחרי שהסבתי את תשומת לבו לפרטי המקרה (כפי שרשמתי אותם בפניה למועצה), הוא התייעץ עם עורכת דין שנכחה שם והתגובה הרשמית שלהם הייתה "זה מקרה משפטי מעניין".במילים אחרות, אין להם מושג מה לעשות עם זה. הוא המליץ לי להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות, אבל אני אעשה צעד כזה רק אחרי שאני אבין שיש לי פה case. אני לא רוצה לתבוע ואז לצאת בנזק כספי כי אני משלם פיצוי כלשהו לצד השני.
פורסם 2012 באוגוסט 613 שנים Riddler, האם הכרטיס עדיין באחריות היצרן?תשלח לי בפרטי את הדגם המדויק והמספר הסריאלי של הכרטיס - אני אבדוק מה אפשר לעשות.
פורסם 2012 באוגוסט 713 שנים עדכון:קבלתי היום שיחה מהמועצה לצרכנות, אחרי שבחמישי שלחתי להם שאלה בנושא.באופן קצת מאכזב, הנציג לא התעמק בפרטים שסיפקתי וקפץ למסקנות לא רלוונטיות. אחרי שהסבתי את תשומת לבו לפרטי המקרה (כפי שרשמתי אותם בפניה למועצה), הוא התייעץ עם עורכת דין שנכחה שם והתגובה הרשמית שלהם הייתה "זה מקרה משפטי מעניין".במילים אחרות, אין להם מושג מה לעשות עם זה. הוא המליץ לי להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות, אבל אני אעשה צעד כזה רק אחרי שאני אבין שיש לי פה case. אני לא רוצה לתבוע ואז לצאת בנזק כספי כי אני משלם פיצוי כלשהו לצד השני.בכל פניה לבית משפט קיים סיכוי שתפסיד, הצדק לצערי הוא לא אבסולוטי והוא נתון לשקול דעתו של השופטובצורה שמבהירים את העניין וכמה החומר שמציגים שלם לפני פניה לבית המשפט ניתן לבדוק מה סיכויי ההצלחה על ידי בדיקת החוק לרוב בתביעות קטנות במקרים כמו שלך יש נטיה לשופט ללכת לקראת הלקוח ולא לקראת הסוחרלא צריך להרתע מפניה לבית המשפט גם אם תפסיד אין מדובר בתביעה קנטרנית ולכן קשה לי להאמיןשתחויב בהוצאות בית משפט תכין את החומר כמו שצריך וצא לדרך
פורסם 2012 באוגוסט 2213 שנים 10 עמודים על שטויות. יש חוק ברור. ברגע שאתה קונה מוצר, הפירמידה הולכת ככה חנות > יבואן > יצרן קודם פונים לחנות ( אם החנות לא קיימת ) פונים ליבואן ( אם הייבואן גם פשט רגל ) פונים ליצרן הכי פשוט בעולם. האחריות היא מרגע קבלת המוצר מצד הלקוח . את הלקוח לא מעניין כמה זמן זה היה אצל החנות היבואן או יצרן גם אם זה מוצר בן 4000 אלף שנים, כל עוד החנות ציינה אחריות 3 שנים ( שהיא בדרך כלל של היצרן\יבואן) אז יש 3 שנים אחריות מהיום שהנפיקו ללקוח את החשבונית\תעודת אחריות. אם היבואן מתנער ויש לך ביד הוכחה שהמוצר זה יבוא שלהם, אז האפשרויות הן ככה. 1. מייל ליצרן שהיבואן לא רוצה לטפל בך ושיש לך חשבונית (הוכחת קנייה). 2. שיחה נוספת ליבואן - רק הפעם עם טייפ מנהלים ולהקליט אותה מהסוף עד להתחלה שבשיחה יצניינו שמות , והכל וכמובן שהוא מתנער מהאחריות ואל תגיד שהשיחה מוקלטת. ברגע שיש לך התנערות של היבואן , גש לבית משפט ותהנה מהשלל שזה בערך יהיה שווי הכרטיס + איזה פיצוי על כל הטירטור
פורסם 2012 באוגוסט 2313 שנים ואל תגיד שהשיחה מוקלטת.סתם לידיעה עם עם בזמן השיחה לא נאמר שהיא מוקלטת זה לא יתפוס בבית משפט.
פורסם 2012 באוגוסט 2313 שנים אסור להקליט צד שלישי בלי שהוא מודע להקלטה. אם אתה מקליט את שיחתך עם מישהו אתה לא חייב להודיע לו שהשיחה מוקלטת.
פורסם 2012 באוגוסט 2413 שנים סתם לידיעה עם עם בזמן השיחה לא נאמר שהיא מוקלטת זה לא יתפוס בבית משפט. אתה טועה ומטעה. זה לא נכון.עריכה - מקודם ציטטתי את ההודעה הלא נכונה.
פורסם 2012 באוגוסט 2413 שנים לשון החוק קובעת, כי האזנת סתר היא "האזנה ללא הסכמה של אף אחד מבעלי השיחה". בעל השיחה הוא המדבר – מי שהשיחה מיועדת אליו, והמשדר – מי שהמסר המועבר מיועד להיקלט אצלו. אם הינכם שותפים לשיחה, אתם נמנים על בעלי השיחה, ויכולים להקליט כל אחד מהנוכחים בלא ידיעתו בלי לעבור עבירה של האזנת סתר. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3043583,00.html
פורסם 2012 באוגוסט 2813 שנים שלוםאני יספר לך סיפור דיי דומהקניתי לוח אם של אסוס והיה בו פינים עקומים (לא היה בשימוש) פניתי לחנות ונאמר לי שזה לא בגדר אחריות ואמרתי להם שזה לא היה בשימוש וככה קיבלתי את זה ובכל זאת לא טיפלופניתי ליבואן ונאמר לי אותו הדברבסוף פניתי ליצרן (ASUS) והוא עזר לי שלחתי לו תמונות והם אמרו ליבואן להחליף לי את הלוח לחדש וכך קרהלכן אני אומר פנה ליצרן
פורסם 2012 באוגוסט 2913 שנים הדימיון?שזה אותו מקרה אני אומר שיפנה ליצרןזה לא משנה מתי החנות קנתה את המוצר מה שחשוב שזה מתי הוא קנה את המוצרהיכן הדימיון? ???
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.