עבור לתוכן

יבואן לא מטפל בכ.מסך תקול - מבחינתו האחריות נגמרה

Featured Replies

פורסם

^

יש לא מעט ת'ראדים עם תלונות על חנויות. בחלקם הגדול גם מנהליםמביעים עמדה, וסה"ך ראיתי יותר ממנהל אחד שמציע לתבוע יבואן או חנות על אי מתן שירות.

חוץ מזה, לא צריך לפתוח ת'ראד מיוחד ומבולגן לתלונות על חנויות, זה יכול לבלבל משתמשים חדשים (פותחים את הת'ראד ב-2016 ורואים תלונות על חנות... אבל לא רואים שזה מ-2009...). חוץ מזה, בשביל זה יש את פורום צרכנות! :)

אגב, אם איזו חנות דפקה אותך אתה מוזמן לפתוח ת'ראד. ;)

  • תגובות 107
  • צפיות 11.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

עדכון:

קבלתי היום שיחה מהמועצה לצרכנות, אחרי שבחמישי שלחתי להם שאלה בנושא.

באופן קצת מאכזב, הנציג לא התעמק בפרטים שסיפקתי וקפץ למסקנות לא רלוונטיות. אחרי שהסבתי את תשומת לבו לפרטי המקרה (כפי שרשמתי אותם בפניה למועצה), הוא התייעץ עם עורכת דין שנכחה שם והתגובה הרשמית שלהם הייתה "זה מקרה משפטי מעניין".

במילים אחרות, אין להם מושג מה לעשות עם זה. הוא המליץ לי להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות, אבל אני אעשה צעד כזה רק אחרי שאני אבין שיש לי פה case. אני לא רוצה לתבוע ואז לצאת בנזק כספי כי אני משלם פיצוי כלשהו לצד השני.

פורסם

^ גוף חסר שיניים.

כפי שאמרו כאן - בית המשפט לתביעות קטנות.

פורסם

מעקב

פורסם

Riddler, האם הכרטיס עדיין באחריות היצרן?תשלח לי בפרטי את הדגם המדויק והמספר הסריאלי של הכרטיס - אני אבדוק מה אפשר לעשות.

פורסם

עדכון:

קבלתי היום שיחה מהמועצה לצרכנות, אחרי שבחמישי שלחתי להם שאלה בנושא.

באופן קצת מאכזב, הנציג לא התעמק בפרטים שסיפקתי וקפץ למסקנות לא רלוונטיות. אחרי שהסבתי את תשומת לבו לפרטי המקרה (כפי שרשמתי אותם בפניה למועצה), הוא התייעץ עם עורכת דין שנכחה שם והתגובה הרשמית שלהם הייתה "זה מקרה משפטי מעניין".

במילים אחרות, אין להם מושג מה לעשות עם זה. הוא המליץ לי להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות, אבל אני אעשה צעד כזה רק אחרי שאני אבין שיש לי פה case. אני לא רוצה לתבוע ואז לצאת בנזק כספי כי אני משלם פיצוי כלשהו לצד השני.

בכל פניה לבית משפט קיים סיכוי שתפסיד, הצדק לצערי הוא לא אבסולוטי והוא נתון לשקול דעתו של השופט

ובצורה שמבהירים את העניין וכמה החומר שמציגים שלם

לפני פניה לבית המשפט ניתן לבדוק מה סיכויי ההצלחה על ידי בדיקת החוק

לרוב בתביעות קטנות במקרים כמו שלך יש נטיה לשופט ללכת לקראת הלקוח ולא לקראת הסוחר

לא צריך להרתע מפניה לבית המשפט גם אם תפסיד אין מדובר בתביעה קנטרנית ולכן קשה לי להאמין

שתחויב בהוצאות בית משפט תכין את החומר כמו שצריך וצא לדרך

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

10 עמודים על שטויות.

יש חוק ברור. ברגע שאתה קונה מוצר, הפירמידה הולכת ככה

חנות > יבואן > יצרן

קודם פונים לחנות ( אם החנות לא קיימת ) פונים ליבואן ( אם הייבואן גם פשט רגל ) פונים ליצרן

הכי פשוט בעולם.

האחריות היא מרגע קבלת המוצר מצד הלקוח . את הלקוח לא מעניין כמה זמן זה היה אצל החנות היבואן או יצרן

גם אם זה מוצר בן 4000 אלף שנים, כל עוד החנות ציינה אחריות 3 שנים ( שהיא בדרך כלל של היצרן\יבואן)

אז יש 3 שנים אחריות מהיום שהנפיקו ללקוח את החשבונית\תעודת אחריות.

אם היבואן מתנער ויש לך ביד הוכחה שהמוצר זה יבוא שלהם, אז האפשרויות הן ככה.

1. מייל ליצרן שהיבואן לא רוצה לטפל בך ושיש לך חשבונית (הוכחת קנייה).

2. שיחה נוספת ליבואן - רק הפעם עם טייפ מנהלים ולהקליט אותה מהסוף עד להתחלה

שבשיחה יצניינו שמות , והכל וכמובן שהוא מתנער מהאחריות ואל תגיד שהשיחה מוקלטת.

ברגע שיש לך התנערות של היבואן , גש לבית משפט ותהנה מהשלל ;)

שזה בערך יהיה שווי הכרטיס + איזה פיצוי על כל הטירטור

פורסם

ואל תגיד שהשיחה מוקלטת.

סתם לידיעה עם עם בזמן השיחה לא נאמר שהיא מוקלטת זה לא יתפוס בבית משפט.

פורסם

אסור להקליט צד שלישי בלי שהוא מודע להקלטה. אם אתה מקליט את שיחתך עם מישהו אתה לא חייב להודיע לו שהשיחה מוקלטת.

פורסם

סתם לידיעה עם עם בזמן השיחה לא נאמר שהיא מוקלטת זה לא יתפוס בבית משפט.

אתה טועה ומטעה. זה לא נכון.

עריכה - מקודם ציטטתי את ההודעה הלא נכונה.

פורסם

לשון החוק קובעת, כי האזנת סתר היא "האזנה ללא הסכמה של אף אחד מבעלי השיחה". בעל השיחה הוא המדבר – מי שהשיחה מיועדת אליו, והמשדר – מי שהמסר המועבר מיועד להיקלט אצלו. אם הינכם שותפים לשיחה, אתם נמנים על בעלי השיחה, ויכולים להקליט כל אחד מהנוכחים בלא ידיעתו בלי לעבור עבירה של האזנת סתר. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3043583,00.html

פורסם

שלום

אני יספר לך סיפור דיי דומה

קניתי לוח אם של אסוס והיה בו פינים עקומים (לא היה בשימוש)

פניתי לחנות ונאמר לי שזה לא בגדר אחריות ואמרתי להם שזה לא היה בשימוש וככה קיבלתי את זה ובכל זאת לא טיפלו

פניתי ליבואן ונאמר לי אותו הדבר

בסוף פניתי ליצרן (ASUS) והוא עזר לי שלחתי לו תמונות והם אמרו ליבואן להחליף לי את הלוח לחדש

וכך קרה

לכן אני אומר פנה ליצרן

פורסם

היכן הדימיון? ???

פורסם

הדימיון?

שזה אותו מקרה

אני אומר שיפנה ליצרן

זה לא משנה מתי החנות קנתה את המוצר

מה שחשוב שזה מתי הוא קנה את המוצר

היכן הדימיון? ???

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים