פורסם 2012 ביולי 2013 שנים הזמנתי לפני למעלה משבוע סים של הוט מובייל והלכתי לקבל אותו בסניף, עד כאן הכל בסדר.אמרו לי בסניף להתקשר ל-*230 ולבצע דרכם את ההתניידות של המספר... ענה לי נציג שירות ואמר לי שהוא מנייד לי את המספר ובשעה XX:XX להפעיל את המכשיר מחדש.תנחשו מה? לא היה שום התניידות.עוד פעם אני מתקשר וכך בערך אותו סיפור שחוזר על עצמו כבר 4 פעמים.כרגע אני עם מס' זמני כבר כמה ימים ופשוט נמאס לי!אבקש יעוץ בעניין...נ.ב. שכחתי לציין את זמני ההמתנה המטורפים בטלפון!
פורסם 2012 ביולי 2013 שנים אני עשיתי את התהליך הזה בתחילת השבוע, דרך האתר. כתבו שהניוד יהיה בx מסויים, 3 דקות אחרי זה החלפתי סימים ושם זה נגמר.לגבי הטלפון ... בממוצע ענו לי תוך פחות מדקה בכל פעם שצלצלתי אליהם.
פורסם 2012 ביולי 2013 שנים הוט מובייל? ניוד?אני התקשרתי *231 שמקשר אותך למענה אוטומטי. אתה מקיש 1 וזהו. אתה מנוייד אחרי מספר שעות.
פורסם 2012 ביולי 2013 שנים מחבר הוט מובייל? ניוד?אני התקשרתי *231 שמקשר אותך למענה אוטומטי. אתה מקיש 1 וזהו. אתה מנוייד אחרי מספר שעות.גם אני עשיתי את זה, אבל משום מה זה לא נייד בפועל... :-\
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.