עבור לתוכן

האם 79 מעלות זה סביר לGTX560TI?

Featured Replies

פורסם

כשאני משחק באטמן ארקהם סיטי, הכרטיס מגיע לטמפ' הנ"ל. כמו כן לפעמים אני חווה מיני תקיעות כאלה, נניח כשאני רוצה לעשות עם העכבר סיבוב של 360 מעלות סביב באטמן, התמונה טיפה מקרטעת, נתקעת כזה לשנייה.

זה בגלל הכרטיס, המפרט שלי (רשום בצד ימין), או גזרת גורל שעליי לקבל עקב היותו של הכרטיס לא חזק מספיק?

תודה.

פורסם
  • מחבר

טוב, למען אחרים שייתקלו באותה בעיה: חפרתי ברשת, הבנתי שהכרטיס הזה יכול להחזיק בשקט עד 100 מעלות.

אבל, לא כדאי שהוא יהיה הרבה זמן מעל 80 מעלות. הורדתי MSI afterburner, ושיניתי את אופן התנהגות מאוורר הכרטיס מסך - עד ל45 מעלות הוא לינארי בטמפ'(כלומר 30 מעלות שווה 30%, 40 מעלות שווה 40% וכו') והחל מ45 מעלות הוא פי 1.5 בטמפ'( ב60 מעלות המאוורר יהיה על 90%, לדוגמא). שיחקתי עכשיו בבטמן שוב, במשך שעה בערך- והטמפ' המקסימלית שהושגה היא 64 מעלות(נמדד בעזרת MSI afterburner).

אגב, ראיתי בתוכנה של MSI שהFPS לעיתים צונח לבערך 15 פריימים..זה נורא. זה מסביר את התקיעות שאני חווה. מה ניתן לעשות בשביל לתקן את זה?

נכנסתי להגדרות ה3D של הדרייבר, הגדרתי את הבאפר השלישי להיות פעיל ואת זמן הרינדור להיות 2(כמו רשרשום בסטיקי פה בפורום...)..המשחק בכלל לא זז! אז ביטלתי את כל זה.

ממש מפריע למשחקיות(שידרוג חומרתי גם בא בחשבון - I3 2120 בקרוב ייכנס למחשב).

פורסם

אגב, ראיתי בתוכנה של MSI שהFPS לעיתים צונח לבערך 15 פריימים..זה נורא. זה מסביר את התקיעות שאני חווה. מה ניתן לעשות בשביל לתקן את זה?

נכנסתי להגדרות ה3D של הדרייבר, הגדרתי את הבאפר השלישי להיות פעיל ואת זמן הרינדור להיות 2(כמו רשרשום בסטיקי פה בפורום...)..המשחק בכלל לא זז! אז ביטלתי את כל זה.

ממש מפריע למשחקיות(שידרוג חומרתי גם בא בחשבון - I3 2120 בקרוב ייכנס למחשב).

את הבאפר השלישי צריך להגדיר דרך d3doverrider (מאחר וההגדרה מלוח הבקרה של הדריבר תקיפה רק ל-OpenGL ולא ל-DX).

אופציה אחרת היא להפעיל adaptive vsync מהדריבר (החיסרון הוא שייתכנו "קריעות תמונה" כשה-fps יורד מ-60, מאחר ו-vsync נכבה אוטומטית במצב זה).

בכל אופן כל הנ"ל רלוונטי רק במידה ואתה משתמש ב-vsync. בכדי להבין אם vsync הוא הגורם - בדוק אם הבעיה נעלמת כשאתה מכבה אותו.

פורסם
  • מחבר

כיביתי אותו, אבל דרך הדרייבר ולא דרך תוכנת המעקף. זה תופס?

יכול להיות שמהעבד שלי הוא הצוואר בקבוק?

אגב, סטיקי מעולה- כל הכבוד לך על הטירחה לרשום אותו.

פורסם

(תודה!)

אם כיבית vsync דרך הדריבר - זה תופס לכל משחק (דורס את ההגדרה של המשחק).

האם עדיין יש נפילות fps כאלה גדולות?

אם כן, בדוק את ניצול הזכרון של הכרטיס (VRAM usage) ב-MSI AB. אם הניצול מקסימאלי - נסה להוריד הגדרות גראפיות במשחק (בעיקר טקסטורות ו-AA).

לגבי צוואר בקבוק, כבה Vsync ובדוק ב-MSI AB את ניצול הליבה (GPU usage). אם הוא לא מנוצל במלואו - אפשרי שהמעבד מגביל אותך.

* אם מדובר ב-Batman שמבוסס מנוע UE3, מצב שהוא מוגבל ל-60fps גם ללא vsync - כך שאם ניצול ליבה נמוך בזמן שה-fps עומד על 60 - אין לייחס זאת לצוואר בקבוק מעבד. אולם אם ה-fps נמוך וגם ניצול ליבה נמוך - ייתכן מאוד שיש צוואר בקבוק (למרות שלפעמים סתם מדובר באופטימיזציה גרועה של משחק).

עוד בהקשר ל Batman - תתקין פאץ' אחרון אני זוכר שהיה אמור לפתור תקיעות ב-DX11 (או נסה DX9). בנוסף תוספות PhysX על ה-GPU עלול להכביד כמובן.

פורסם
  • מחבר

עשיתי כל מה שהצעת. עדיין יש נפילות בקצב הפריימים. שמתי לב שבנק' זמן כלשהי שהפריימים ירדו ל2 לשנייה (WTF, כמו סרט משנות ה20 של המאה הקודמת)

ניצול הזיכרון הוא 800M מתוך 3G, והמעבד הגרפי בכלל לא מנוצל :o אחוזי הניצל שלו הם כמה בודדים.

אני אנסה להוריד את הפאטצ', מקווה שזה יעזור.

פורסם
  • מחבר

טוב, אין לי שמץ איך מתקינים את הפאטצ' הזה >:( מישהו יודע?

פורסם
  • מחבר

לא התקנתי פאטצ' בסוף, אבל בחנתי את מאפיה 2 על המחשב - הוא רץ על ההגדרות הכי גבוהות,, בלי VSYNC זה מגיע למאות פריימים בשניה :lol:

עם VSYNC זה כמובן 60 FPS.

קיצר - המפתחים של באטמן לא יודעים לתכנת. זו המסקנה שלי.

פורסם

זה באמת פורט גרוע אבל הטלאים שיצאו לו מאז שיפרו מאד את הביצועים ב - DX11 (ב - DX9 המשחק היה קליל להרצה מאז ומתמיד).

הנה לדוגמא - http://www.legitreviews.com/article/1798/3/

וזה רק אחרי הטלאי הראשון, מארז יצא עוד אחד לפחות - http://www.dsogaming.com/news/batman-arkham-city-pc-gets-a-new-update-crossfiresli-issues-resolved-improved-performance/

לא ראיתי השוואה איתו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים