פורסם 2012 ביולי 413 שנים היילפני קצת פחות משנה רכשתי את הדיסק הזה:http://kst.co.il/Product.asp?productid=857 שלוש שנים אחריות, 2 טרה, 3.5 אינטש, USB-3.עקב רעשים שהוא עשה, פניתי לחנות ממנה רכשתי (KSP) ולאחר בדיקה אמרו לי שיביאו לי דיסק אחר, חדש, מהדגם הזה:http://www.wdc.com/global/products/specs/?driveID=885&language=1 על הנייר - הם נראים בדיוק אותו הדבר.ההבדל העיקרי שהוא נותן 'רק' שנתיים אחריות, אבל נאמר י ב-KSP שהם יאריכו לי את האחריות ל-3 שנים מינוס החודשים שעברו מאז שרכשתי את הדיסק.הם טוענים שהם מחליפים כי כבר כמעט שום חנות בארץ לא מוכרת דיסקים של סמסונג....מה דעתכם? זה בסדר? לעשות את ההחלפה?תודה מראש.
פורסם 2012 ביולי 513 שנים אכן הדיסקים של סמסונג נהיו נדירים היות והם לא מיצרים אותם יותר ומכרו את חטיבת הקשיחים לסייגייט.גם האחריות קוצרה עקב השיטפון בתאילנד.עם זאת הדיסק הספציפי שהם מציעים לך ידוע כבעייתי.הרץ חיפוש.
פורסם 2012 ביולי 613 שנים לא!"Dual USB 3.0 and USB 2.0 compatibilityWD SmartWareTM visual backup softwareHardware encryption, password protection
פורסם 2012 ביולי 713 שנים מחבר לא!"Dual USB 3.0 and USB 2.0 compatibilityWD SmartWareTM visual backup softwareHardware encryption, password protection את ה'לא' הבנתי, את השאר לא כל כך.מה זה אמור להגיד לי? P:
פורסם 2012 ביולי 713 שנים לדעתי הוא התכוון להצפנת מידע ברמת החומרה.אם קורה משהו לדיסק, מאוד קשה לשחזר את הנתונים.
פורסם 2012 ביולי 813 שנים אז מה אתה רוצה שנעשה? אתה יכול לקחת אותו ולקוות שהוא לא יתקלקל או להתחיל להילחם בהם (מה שאני לא הייתי עושה נוכח הסכם האחריות הדרקוני שמאחורי הקבלה).אתה גם יכול להעלות את הבעייה בפייסבוק שלהם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.