בעניין LUCID VIRTU - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעניין LUCID VIRTU


tagada0071

Recommended Posts

עד היום לא הבנתי ואני מבולבל לגמרי כבר !

יש לי לוח של GA-Z77-D3H עם כרטיס מסך GTX 560 TI ,

זה יועל לי במשהו להתקין את הטכנולוגייה של LUCID VIRTU ??! הבנתי שזה לאנשים שאין להם כרטיס מסך , שאז כביכול זה ''נותן כח'' לכרטיס הגרפי המובנה בלוח אם . זה נכון ? כאילו .... עם כרטיס כמו שלי מה אני צריך את זה אם ככה ? סתם לחסוך בחשמל כשאין מאמץ גרפי ? או שזה כן משפר גרפיקה של משחקים או כל דבר אחר ?

אשמח אם אחד המבינים ייעשה סדר בנושא הזה ....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנת נכון, מה שוירטו עושה זה לנהל את המאמץ בין הליבה הגראפית של המעבד לליבה הגראפית של הכרטיס מסך וכל התצוגה בסופו של דבר מנוהלת מיציאת ה- של הלוח אם ולא של כרטיס המסך. זאת אומרת במקרים שבהם התוכנה תזהה שהמעבד יכול לסייע בעיבוד הגראפי ולהוריד עומס מהכרטיס מסך היא תעשה זאת ותספק לך יותר ביצועים. ב-PS3 נעשה דבר דומה, המעבד יודע להתמודד עם משימות רינדור גראפי ופיזיקה ומשאיר מרווח עבודה לכרטיס מסך מבלי להוריד אותו על הברכיים ולספק תוצאות טובות למרות חומרה ישנה (יותר נכון "עתיקה").

בנוסף וירטו מזהה טקסטורות שאתה לא מבחין בהן ונותנת למעבד לרנדר אותן במקום לכרטיס מסך, מוריד מאמץ מהכרטיס ומספק FPS גבוה יותר.

נשמע מושלם, אבל יש עם זה לא מעט בעיות, מומלץ לקרוא קצת בנושא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה עדיין לא בשל מספיק בעקרון רעיון מאוד טוב אבל. איך אפשר לשבת ולהגיד הכל הכל, כל תוכנה או משחק הכל?!

למי יש עצבים לתוכנה הזאת? לפי דעתי לא שווה בכלל עדיין

ומה הקטע שזה מוריד עומס מהכרטיס מס מה הוא מספיק לעבוד או שפשוט עובר לעבוד במהירות 2D שגם ככה הוא מוגדר לעבוד בה שהוא לא בעומס??? :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למיטב הבנתי זה לא מעביר את הכרטיס למצב 2D או מוריד את הקלוקים, פשוט המעבד מוריד מהכרטיס משימות פשוטות יותר כמו רינדור טקסטורות פחות חשובות ונותן לכרטיס להתרכז ברינדור של המשימות הגראפיות הכבדות יותר ובכך מוריד ממנו עומס עיבוד. אני אזהר מאוד בדבריי: העיקרון דומה ל- או CFX (כמובן לא מבחינת ביצועים בשום אופן), שתי ליבות גראפיות שעובדות במקביל ומחלקות ביניהן את המשימות להשגת ביצועים טובים יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...