פורסם 2012 ביוני 2513 שנים הזמנתי מחשב שלם, הוא כבר הורכב בחנות ועבר הרצה, יגיע אלי מחר לקראת הבוקר. בדר"כ אני קונה את החלקים ומרכיב בעצמי, כך אני יכול לדאוג לגבי מקוריות החלק, שיהיה חדש וכו'. אז קצת טבעי שיעלו בי עכשיו חששות, כשבנוסף זו גם חנות שלא עבדתי איתה מקודם (למרות שבפורום היא די מוכרת).***מה אני אמור לבדוק עם קבלת המחשב? לפתוח את מכסה המארז ולהעיף מבט בפנים די מובן, אבל יש דברים מעבר כמו לדוגמה בדיקה עם תוכנות ובנצ'מרקים שונים על תקינות החומרה?***חוץ מהמארז וכל מה שבפנים, מגיעים גם דברים נפרדים בקופסאות של כל רכיב ששווה לי לבקש? אני לא יודע אם שולחים אותם אוטומטית או פשוט יוצאים מנקודת הנחה שהלקוח לא צריך, או בכלל אם יש משהו כזה בקופסא המקורית!
פורסם 2012 ביוני 2513 שנים שלום לך בד"כ, שולחים עם המחשב את כל המארזים של החלקים, נו, לפחות את זה של כרטיס מסך , זכרונות ( אם באו באריזה ) וכו'. אני לא יודע מה הנוהג באותה חנות מוכרת, אבל כך זה לפחות ברשת מוכרת . בדיקות, בנצ'מרקים ..... מה בידיוק הטעם ? אתה הרי לא מאפסן את המחשב בבויידם ? תתחיל להשתמש בו ורק אם תראה שמשהו לא כפי שציפית / אמור להיות חלילה, אז תריץ בדיקות. תתחדש !
פורסם 2012 ביוני 2513 שנים על החנות לספק את כל הרכיבים שהגיעו ב"אריזת מדף" יחד עם האריזה וכל התוכן שלה (שלא נעשה בו שימוש לשם ההרכבה). רכיבים שמגיעים בBULK (אריזת קרטון או פלסטיק פשוטה) לעיתים קרובות יסופקו ללא האריזה - זה תקף לרוב ההארד דיסקים והכוננים האופטיים, למשל. עדיין על החנות לספק את כל תוכן האריזה, לרבות כבלים, ברגים או הוראות.בכל מקרה, על החנות לספק דברים אלו אף אם הלקוח לא ציין זאת במפורש.
פורסם 2012 ביוני 2513 שנים מחבר אוקיי, תודה . מחר אמור להגיע אלי, ביקשתי מראש שישלחו גם את הקופסאות...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.