פורסם 2012 ביוני 2213 שנים הזמנתי לפני כחודשיים נעליים מאתר של יצרן סיני של MBT, במחיר של 100$. בהזמנה נכתב באופן דיפולטי מידה 35, פספסתי את השדה הזה, וביצעתי את ההזמנה. דקות לאחר מכן, קיבלתי מייל על ההזמנה, וראיתי שהשדה הזה לא נכון, ושלחתי להם מייל שמבקש לתקן את המידה. הם התעלמו מהמיילים שלי שוב ושוב, ולאחר בערך 5 מיילים קיבלתי לבסוף תשובה, ונאמר לי שהם תיקנו את המידה ל-38 לפי בקשתי. כמובן, חודש לאחר מכן, קיבלתי בכל זאת נעליים במידה 35, בכל זאת. פניתי אליהם, ולחברה שמספקת להם שירותי תשלומים, 95epay (חברה סינית, אני חושב). הם ביקשו בהתחלה הוכחה לכך שבאמת קיבלתי נעליים במידה 35, אז צילמתי אותן, ואז הם החלו לטעון שזו המידה שהזמנתי, ולמעשה אין לי שום סיבה לטענה. (למרות שהצגתי להם את המיילים בהם הם הבטיחו לי שהמידה תוקנה) ביקשתי מ-95epay החזר, ולא קיבלתי תשובה מאז. לצערי, שילמתי עם כרטיס אשראי, ולא דרך paypal. הנעליים עלו לי 100$, ובאמת חבל לי שירדו לטימיון. מה אני יכול לעשות?
פורסם 2012 ביוני 2213 שנים תנסה לעשות Chargeback בעזרת חברת האשראי, למרות שאם יש לחנות הוכחה חד משמעית שקיבלת את המוצר, אז יכול להיות שלא יסכימו לבצע זאת, אך שווה ניסיון.
פורסם 2012 ביוני 2213 שנים מחבר איך אני עושה את זה?מדובר בויזה כאל, ואני לא רואה ממשק לזה באתר האינטרנט שלהם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.